שלום חברים
נכשלתי היום בטסט בנוסף להחלפת צמיגים היגיונית נכשלתי גם על "חיזוק מושבים"
הבוחן בא נדנד קצת את הכיסאות הקידמיים, אי אפשר להגיד שהם משוחררים לחלוטין, בחיים לא נתקלתי בדבר כזה, איך ואיפה אני יכול לחזק את הכיסאות.
בנוסף נכתב כי צינורית הואקום לא מחוברת ולכן אי אפשר לבצע בדיקת זיהום, איפה אפשר לסדר את זה באיזור פתח תקווה