Jump to content

irounet

  • הודעות

    63
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irounet

  1. היי רפי, יש לך המלצה כלשהי על מכון שכזה באיזור פ"ת-סגולה? תודה
  2. היי חברים יש לי פיג'ו 106 שנת 96, לאחרונה בזמן נסיעה כאשר ישנה קפיצה קלה אני שומע את שפשוף צינור האגזוז בקרקע, הרעש קורה גם למשל כאשר אני יורד ממדרכה נמוכה יחסית וכו. מה אני יכול לעשות, לאן לפנות, מה הערכה לעלות כספית של תיקון דבר כזה. תודה מראש
  3. שלום לכולם, תאורת לוח המכוונים שלי יחסית חלשה, האם מדובר בכמה ברגים ומנורה להחלפה או משהו יותר מסובך. מדובר ב 106XS שנת 96 שלוש דלתות. אם מישהו יכול לתת הכוונה אני אשמח. תודה מראש
  4. בעבר המליצו לי להשתשמש בפרסטון. יש לי פיג'ו 106 XS מודל 96. השאלה אם יש דרך לרוקן את המים ואז במקום זה להוסיף את נוזל הקירור המומלץ או שאני פשוט יכול להוסיף אותו ישר? תודה
  5. היי חברים יש לי פיג'ו 106 שנת 96. מד הדלק נדפק לאחרונה ונמצא כול הזמן בתחתית. איפה יש מקום מומלץ לתקן באיזור פ"ת ומה עלות של תיקון שכזה. תודה
  6. היי אחד הפנסים הקידמיים שלי נראה המום כאילו הניקל הכסוף בפנים כבר לא מבריק כמו פעם. האם יש אפשרות לחדש אותו בעלות נמוכה או שצריכים לרכוש גוף חדש. מדובר בפיג'ו 106XS שנת 96. תודה
  7. במידה ויש כרגע מים אפשר להוסיף את הנוזל של פרסטון ישירות או שישנה דרך לרוקן את המים ואז להוסיף את הנוזל?
  8. היי חברים יש לי 106XS ידני מודל 96, רציתי לדעת מה לחץ האויר המומלץ. מבדיקה בספר רכב הוא מפנה אותי לדלת של הנהג, הבעיה היא שהמדבקה שיש שם מרוחה לחלוטין ואי אפשר לדעת כלום. כמו כן, האם מספיק להשתמש במים רגילים למנוע או מים מזוקקים או נוזל קירור כחול מיוחד. תודה לכולם
  9. מה עלות טיפול כזה, במידה שהן אכן לא מתוחות או במידה והן יבשות ויש צורך להחליף.
  10. היי יש לי פיגו 106 XS שנת 96, אחרי לילה שאני מתניע את הרכב בבוקר או אחרי כמה שעות מנוחה של הרכב יש כמו שריקה/חריקה למשך 15 שניות וזהו, מפסיק מישהו יכול לתת הכוונה למה יכול להיות?
  11. תודה, נראה לי שאני אכן אגש למוסך הקרוב לבדוק את נושא הצינורית
  12. שלום חברים נכשלתי היום בטסט בנוסף להחלפת צמיגים היגיונית נכשלתי גם על "חיזוק מושבים" הבוחן בא נדנד קצת את הכיסאות הקידמיים, אי אפשר להגיד שהם משוחררים לחלוטין, בחיים לא נתקלתי בדבר כזה, איך ואיפה אני יכול לחזק את הכיסאות. בנוסף נכתב כי צינורית הואקום לא מחוברת ולכן אי אפשר לבצע בדיקת זיהום, איפה אפשר לסדר את זה באיזור פתח תקווה
×
×
  • תוכן חדש...