בתור נהג חדש שרק הוציא רישיון ליפני שבועיים ועדיין בתקופת מלווה
ונירשם לפורום כדי לילמוד ולדעת עוד על מכוניות(החלום שלי זה לשפר מכונית אבל הבעיה זה ההורים שלי)
זה ניראה לי דבר שאני יעשה כשיגמר לי המלווה, מכוון שאבא שלי לא יבין למה אני עושה את זה וזה סתם יגרום לוויכוחים מיותרים
ד"א יוזמה מצוינת