Jump to content

כפר קאסם

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כפר קאסם

  1. אני גם יש לי שאלה למה כתוב שנת 2004 על אריזת הקרטון של M TYPE ?זה שנת יצור של השמן ?
  2. יותר טוב שיבוא אלינו לכפר אצלנו לא משעמם
  3. סאבאח אל חיר מר סלומון תחפש צד נהג מתחת לראש מנוע פנימי ממש מימין יוניט לחץ שמן . תפתח ובדוק לחץ בטורים נמוכים מתי האוטו של כבר חם אולי היוניט לא בסדר. מנוע הזה לא מאבד סתם לחץ שמן זה מנוע חצי מליון קילומטר בשקט. אני מקווה זה מנוע וולקן.
×
×
  • תוכן חדש...