יש לי פיזו 309 מנוע 1600 אוטומט שנת 1988 אני רוצה לשפץ את המדחס זה אפשרי ???
המזגן או המדחס או כול מערכת המיזוג לא עובדים ביכלל אני חושב אני מסובב את הכפתורים
של אויר נכנס מבחוץ או מבפנים של האוטו ונידלקים איזה שלוש מנורות סימון בלוח
שעונים שאני חושב שקשורים למערכת המזגן יש סיכוי לסדר את מערכת המזגן ואיפו צריך להתחיל
לסדר את מערכת המזגן באוטו במדחס (שיפוץ או החלפת מדחס ומילוי גז מזגנים) או בחיווט הבקרה של מערכת
המזגן או בצינורות איוורור של המזגן באוטו אולי סתומים???
תודה מראש לעוזרים