יש להסביר פעם המורה היסביר שאמריקאים משתמשים בזה בשביל יחודיות או משהו כזה שלא להיות כמו כולם
ושלא כולם יבינו אותם אני זוכר את זה במעומם ובגלל זה אני שואל כי אני לא יודע את הסיפור המלא של זה ....
מישהו יכול להסביר ולספר את ההגיון של האמריקאים
ביחידות מידה אינץ במקום מ"מ שמעתי פעם את הסיפור במעומעם חלקי
ולהסביר את המתמתיקה מאחורי זה לא רק להמיר יחידות מידה מאינץ למ"מ
ולהפך
אני רוצה לדעת איזה חברה בשוק הפתוח כמו inwells וכו' של שלט ומרים חלונות
מתאים ליונדאי אקסנט 98
וכמה עולה כול אחד מהרכיבים בלי התקנה
וכמה עולה התקנה בניפרד בלי רכיבים
תודה מראש לעוזרים
איזה סוג גנרטור האלטרנטור ברכב מי ה 5 הגנרטורים שקיימים
1 - גנרטור עירור מקבילי
2 - גנרטור עירור טורי
3 - גנרטור עירור זר
4 - גנרטור עירור מעורב ארוך
5 - גנרטור עירור מעורב קצר
תודה מראש לעוזרים
סתם שאלה לידע כללי כי יש לי את האוטו הזה התכונתי לחיישנים שבמערכת הדלק כמו חיישן מצערת חיישן מד מסת האויר וכ"ו
את שתי החיישנים הנ"ל אני יודע שיש לי
אבל החיישנים שאני לא יודע אים יש לי באוטו הם אלה תקן אותי איפה שאני טועה
1 - חיישן טמפרטורת מי קירור
2 - חיישן מהירות וייחוס
3 - חיישן חמצן (למבדה)4 - חיישן נקישות
5 - חיישן map מייצב סיבובי הסרק
כן יש לי שלט בצבע שחור עים 2 לחצנים אחד פותח ואחד סוגר אבל הצבע של הלחצנים אפור לא ירוק זה משנה ??
וסתם איזה דגם של מערכת אזעקה של קוברה זאת במספרים בא לי לדעת על האוטו הזה
איזה דגם של מערכת אזעקה מסוג קוברה יש לי באוטו אני לא יודע ומעונין לדעת אני חושב זה הולך במספרים ??? כמו קוברה דגם 8 קוברה דגם 10 קוברה דגם 13 וכ"ו
וכמה עולה להחליף מוח של פיקוד של מערכת אזעקה מסוג הקוברה שיש לי ???
תודה מראש