Jump to content

remz

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי remz

  1. לא לא החלפתי מצבר בשנה האחרונה ואני לא יודע איזה אזעקה זאת וזה התחיל לפני חודש בערך
  2. לפני חודש בערך
  3. קודם נסגרים הדלתות אחר כך נסגרים החלונות כאלו נעלתי את האוטו בשלט ואני נוסע באוטו ???? זה הבעיה שיש לי שלא מובנת לי איפה היא יכולה להיות באזעקה על זה לא חשבתי חשבתי אולי במוח של הנעילה המרכזית שנדפק אולי או באחד המנועים החשמלים של אחד החלונות שמקצר לא לא החלפתי מצבר בשנה האחרונה ואני לא יודע איזה אזעקה זאת וזה התחיל ותודה
  4. יש לי בעיה אחרי שאני מניע ונוסע איזה קילומטר הדלתות והחלונות נסגרים לבד משהו יודע איפה הבעיה אים זה נעילה מרכזית או משהו אחר שקשור לשם ואיפה המוח של הנעילה המרכזית נמצא במאזדה לאנטיס 1995 ויכול להית שאיזה מנוע של איזה שהוא חלון מקצר וגורם לבעיה או שזה המוח של הנעילה המרכזית שדפוק או שהקופסה של הפיקוד דפוקה או איזה חוט משוחרר או פיוז לא מתאים תודה מראש לעוזרים הרכב הוא מאזדה לאנטיס 1995 גי אל אי 1800 אוטומט
  5. עכשו יש לי בעיה בספידומטר המחוג לא מסתובב שברתי אותו סיבבתי אותו שהאוטו היה מכובה ושברתי אותו ומאז הוא לא עובד אין לי מד מהירות באוטו מה שברתי ואים אפשר להחליף את החלק שמסתובב לבד או שצריך להחליף אותו עים הכבל גמיש של המהירות אני חושב זה החלפה אחד באחד תקנו אותי אים אני טועה תודה מראש
  6. אפשר לקבל איזה קישור לסירטון או דיאגרמה או אנימציה שמראה איך עובד ציר גמיש (כבל ספידומטר) שמעביר את הסיבובים אל מחוג מד המהירות ומה זה ציר גמיש איך הוא ניראה ואיך הוא עובד
  7. אני רוצה לדעת כמה כסף יעלה לי לעשות ניקוי קרבורטור האוטו הוא פזו שנת 1988 309 מנוע 1600 אוטומט אני מאשדוד
  8. רציתי שיענו בפורום קצת ידע כללי אבל אים זה מורכב מידי לפורום למרות שאני חושב שלא כי יש פו דברים יותר מסובכים במערכת הרכב ממה ששאלתי אז לא חשוב אני מאשדוד
  9. אני יודע שאלה מענינת אבל בנתיים אין עונים מה זה
  10. אין עונים מה זה
  11. שאלה בידע כללי אני רוצה לדעת איך ספידומטר לרכב עובד מכני אנלוגי דיגיטלי ואים יש עוד סוגים סתם בשביל להבין איך המערכת הזאת עובדת ברכב תודה מראש לעוזרים
  12. שכחתי לציין האוטו שנת 1988 309 מנוע 1600 אוטומט
  13. יש לי בעיה שאני מעביר הילוכים מי - P - R - N ל - D הרכב קופץ כיונו לי טורים וזה הוריד קצת מהקפיצה אבל היא נשארה מה זה יכול להיות הקפיצה תושבת גיר קרועה או תושבת מנוע קרועה ואיפה נמצאים החלקים האלה באוטו תודה מראש לעוזרים
  14. היתי בטסט והטסטר אמר לי שהתושבת מנוע של האוטו קרועה האוטו פזו 309 שנת 1988 אוטומט מנוע 1600 מישהו יודע מה המחיר המנימלי והמקסימלי שזה יכול לעלות תודה מראש לעוזרים
  15. remz

    סלד לא עובד

    אבל רציתי גם לשאול למה זה לא עובד מה הסיבה ????:lol:
  16. remz

    סלד לא עובד

    אבל רציתי גם לשאל למה זה לא עובד מה הסיבה???:roll:
  17. remz

    סלד לא עובד

    תודה
  18. יש לי פזו שנת 1988 309 מנוע 1600 הסלד של המהירות לא עובד כי סיבבתי את המחוג של הסלד מזמן ואני חושב שברתי שם אותו ומאז הוא מושבת ולא מסתובב יותר יש למשהו מושג איך מסדרים את זה ומה הנזק שעשיתי ומה קורה במערכת הזאת תודה מראש לעוזרים
  19. אני צריך לעשות בידקת בלמים לפזו 309 שנת 1988 מנוע 1600 לטסט אני מאשדוד איפה יש מוסך מורשה מישרד התחבורה באשדוד וכמה יעלה לי הבדיקה תודה מראש לעוזרים
  20. אני יודע אבל צריך לחפור
  21. הלו אין עונים זה פורום אוכל או פורום רכב ????
  22. אפשר לקבל ספר רכב "אלקטרוני" באיזה פורמט כול שהוא של פזו 309 שנת 1988 מנוע 1600 אוטומט xs ועדיף שיהיה בעברית תודה מראש לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...