Jump to content

drdr122

  • הודעות

    82
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי drdr122

  1. אה וכמובן שלושתם עם מנוע 1600
  2. הוא צודק...לפני הכתבה שכולנו ראינו בכמה וכמה מהדורות חדשות אין הרבה אנשים בארץ שידעו על המדבקות הללו עכשיו הרבה ידועים ואנחנו נראה עוד שימוש נרחב במדבקות האלה!! אחלה פרסומת של המשטרה עכשיו המוכרי מדבקות יעשו קופה!!
  3. איזו אוטו עדיף מבין השלוש?? האוטו צריך להיות למשפחה על ילדים גם קטנים וגם גדולים זאת אומרת שגם יש הנאת נהיגה וגם בטיחות ואמינות!!
  4. חחח סורי על הנקודות. המד לא זז הוא לא נשבר הוא פשוט על 0 כל הזמן!!
  5. האם אפשר להעביר בעלות לאדם שעדיין לא מלאו לו 18??
  6. אחי אתה יכול לנקות איתו את המגנזיום וגם את האזור של המנוע...אבל תעשה את זה ממרחק של כ30 סנטימטר ואל תשאיר הרבה זמן את פיה אלה תזיז אותה כל הזמן...ואל תשכח להיזהר לא לפגוע במערכות חשמל!!...לאחר ניקוי כזה המגנזיום נראים מדהים!!
  7. נהרס המד מהירות של האיביזה 94 שלי....מה אפשר לעשות??....כמה עולה חדש או משומש??...אני מחפש תיקון זול שיחזיק לשנתיים שלוש!!
×
×
  • תוכן חדש...