Jump to content

drdr122

  • הודעות

    82
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי drdr122

  1. המשטרה יודעת איך לעלות גם על חסוי! עדיף לתת את הסיפור למשטרה אולי הם יתפסו את האנשים(סיכוי טוב שזה כנופיה שעושה את זה המון) ואז יהיה טוב לעוד אנשים!
  2. צהריים טובים. אני מתלבט בין המכוניות הללו בשנים 1998-2001 התקציב שלי בערך 30K חשוב לי אמינות, בטיחות, תצרוכת דלק לא גבוהה מדיי וכמובן רכב שכיף לנסוע בו. האם הפאסאט שיש בה רק 100 כוח סוס מספיק חזקה למשפחה שלמה או שרק הונדה עם 125 כוח סוס תספק דרישה זאת. האם יש איזשהוא בעיה חוזרת באחת המכוניות אני אשמח לשמוע. דניאל.
  3. שלום רציתי לשאול בנוגע לרכב פולסוואגן פאסאט שנים 98-01 הDTI למישהוא יש היכרות עם הרכב? איך האמינות שלו ועלות אחזקה שלו? האם הוא אוטו חזק למרות רק 100 כוח סוס? תודה מראש לעוזרים!
  4. יש בעיה בהשחמת חלונות קדמיים גם עם 30 אחוז!! החוק אוסר זאת אבל מן הסתם לא יעשו לך כלום לא בטסט ולא שוטרים!!
  5. תעלה תמונה אולי נקנה.. איזה צמיג יש עליהם?? אם בכלל יש??
  6. תגיד הם יפים?? יש עליהם טסות?? אם כן אני קונה ב200!!
  7. אחי תעלה תמונה, אני מחפש גנטים מגנזיום ואני מוכן לשלם כ600 שקל עליהם!!
  8. לך מוסך שמבין קצת באלקטרוניקה שישים לך את זה!! זה לא יעלה הרבה כסף, וזה שווה תמאמץ מאשר שידפק לך הלדים החדשים!!
  9. שלום לכולם..!! רציתי לשאול איך אפשר להתניע אוטו ידני עי ידי דרדור בלי להשתמש בסטרטר?? איזה הילוך שמים ומתי זורקים את הקלאץ..??
  10. בואנה מה יש לך צונזר מותר לי להיתלהב שאני לומד נהיגה!! אז מה אם אתה גדול גם אתה פעם למדת נהיגה צונזר!! תת רמה כזאת תכתוב במקומות אחרים, לא פה!
  11. המורה הוא איציק מלק מירושלים מורה תותח!! וסובארו אימפרזה זה האוטו...גם אחלה אוטו!!
  12. היום היה לי שיעור נהיגה ראשון!! היה לי שיעור כפול והגעתי למהירות 85 קמ"ש (בכביש בגין מי שמכיר) רק היה לי בעיה עם הקלאץ בהתחלת נסיעה..יש למישהוא שיטה איך האוטו לא יקפוץ מעט(בקטע האחרון של הקלאץ זה קרה לי תמיד) ?? תודה לעוזרים!!
  13. טובבבב....אין תשובה תודה בכל מקרה!!
  14. שלום רציתי לשאול כמה יעלה בערך טסות יפות לאיביזה ואיפה מוכרים כאלה באיזור ירושלים??
  15. אני לא הייתי ממליץ ללכת על הטיפטרוניק בגלל שאני מכיר מישהוא שקנה אוטו בדיוק כזה והגיר (טיפטרוניק כמובן) עשה המון בעיות עד שהיה צריך להחליפו!!
  16. תצבע את האוטו בצבע זהב עם צבעי גואש!! תצייר יריות שכאילו פגעו באוטו..ובסוף תעלה לפה תמונה של הכל!!
  17. תגובת המנוע למה?? תפרט יותר!!
  18. שלום רציתי לשאול מה זה גיר רובוטי ומה זה טיפטרוניק...וגם מה היתרונות שלהם ומה החסרונות??
  19. זה הבעיה שבפעם הראשונה הלחימו ואז זה נפל!! טוב נקווה לטוב עוד מעט במילא מוכרים תמשאית הזאת..תדוה רבה!!
  20. שלום היום במהלך נסיעה רגילה שמעתי רעש מאיזור האגזוז שעצרתי ראיתי שנפל לי חצי אגזוז(מכ5 סנטימטר אחרי הממיר עד הסוף) למה זה קרה?? ומה עלות של תיקון דבר כזה??
  21. רציתי לשאול אם בסיאט איביזה שנת 94 מנוע 1600 דגם clx יש הגה כוח?? איך אפשר לדעת אם יש באוטו הגה כוח??
  22. מישהוא מכיר מורה נהיגה טוב בירושלים?? כמה עולהה שיעור אצלו וכמה טסט?? תודה רבה לעוזרים אחלה פורום!!
  23. או אפשר ללכת על ניסן אלמרה.??? אפשר אולי מעט עזרה??
  24. יש מקום בירושלים??
×
×
  • תוכן חדש...