Jump to content

עמר

  • הודעות

    70
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עמר

  1. שבוע טוב, לפני שבוע הלכתי למוסך הייתה לי בעיה במזגן הוא לא קירר,הוסיפו לי גז והמכונאי אמר לי שהרדיאטור סתום ויש מצב שיתפוצץ לי צינור. ובאמת זה מה שקרה אתמול. אני פותח את המכסה מנוע והכל בצבע ירוק ורדיאטור ריק מנוזל.מה עליי לעשות?ברור לי שצריך להחליף רדיאטור, אבל כדאי להחליף את כל הצנרת כי ניראה לי שיש עליה כבר קורוזיה. והאם זה מסוכן שהכל שם מלא נוזל(כל חוטי החשמל, הצנרת,המזרקים)?האם נחוץ גם לעשות שטיפה בקיטור? יש לציין שזה רכב מסוג הונדה סיוויק 99 SR
  2. שבוע טוב, לפני שבוע הלכתי למוסך הייתה לי בעיה במזגן הוא לא קירר,הוסיפו לי גז והמכונאי אמר לי שהרדיאטור סתום ויש מצב שיתפוצץ לי צינור. ובאמת זה מה שקרה אתמול. אני פותח את המכסה מנוע והכל בצבע ירוק ורדיאטור ריק מנוזל.מה עליי לעשות?ברור לי שצריך להחליף רדיאטור, אבל כדאי להחליף את כל הצנרת כי ניראה לי שיש עליה כבר קורוזיה. והאם זה מסוכן שהכל שם מלא נוזל(כל חוטי החשמל, הצנרת,המזרקים)?האם נחוץ גם לעשות שטיפה בקיטור? יש לציין שזה רכב מסוג הונדה סיוויק 99 SR
  3. ערב טוב, יש לי הונדה סיוויק שנת 99 אני שוקל לעשות לה צביעה כללית. יש לה כמה תיקוני פח(מכות פח קלות). הצבע הוא מטלי,אני רוצה מקום מומלץ באיזור ראשון,וכמה אמורה להיות +- ההוצאה הכספית. עוד שאלה, אני רוצה לחליף שמן איזה מידה של בוקסה אני צריך?ואיך אני פותח את הפילטר שמן אם אין לי מפתח עכביש?
×
×
  • תוכן חדש...