שבוע טוב,
לפני שבוע הלכתי למוסך הייתה לי בעיה במזגן הוא לא קירר,הוסיפו לי גז והמכונאי אמר לי שהרדיאטור סתום ויש מצב שיתפוצץ לי צינור. ובאמת זה מה שקרה אתמול. אני פותח את המכסה מנוע והכל בצבע ירוק ורדיאטור ריק מנוזל.מה עליי לעשות?ברור לי שצריך להחליף רדיאטור, אבל כדאי להחליף את כל הצנרת כי ניראה לי שיש עליה כבר קורוזיה. והאם זה מסוכן שהכל שם מלא נוזל(כל חוטי החשמל, הצנרת,המזרקים)?האם נחוץ גם לעשות שטיפה בקיטור?
יש לציין שזה רכב מסוג הונדה סיוויק 99 SR