חזרתי אתמול בצהריים הביתה ומשום מה היום גיליתי שהאור ברקס היה דלוק כל הלילה, אין לי מושג ממה זה נבע.
המצבר נגמר מסיבה זאת התנעתי עם כבלים והאוטו הניע, לצערי ולא יודע למה התחלתי להתעסק עם בית הפיוזים והוצאתי בטעות פיוז של הוונטה שמקררת את המנוע על המזל נאחס שלי הוא נפל ונאבד לי, חיפשתי אותו כמו מטומטם במקום לכבות ישר את המנוע, סגרתי את המכסה מנוע ועוד לפני שהספקתי לכבות את האוטו שמתי לב שהחום הגיע לפי זיכרוני עד הסוף והתחיל לצאת עשן וכל המים נזלו, כמובן שכיביתי ישר וגררתי אותו למוסך.
השאלה שלי מה יכול להיות הנזק?האם יכול להיות נזק בלתי הפיך?פשוט אני לא בנוי עכשיו להוצאות אדירות של כסף וזה מייאש אותי.