שבוע טוב,
לפני כמה ימים עשיתי טיפול להונדה סיוויק 1999 הכולל: שמן מנוע דלקול 15/40,פילטר שמן,פילטר אוויר,מסנן הזרקת דלק,ופלאגים. לקחו לי עם הכל כולל עבודה ומע״מ 650 שקל האם זה מחיר סביר או שגנבו אותי. בנוסף החלפתי גם לסטרטר משופץ ב700 שקל. אני מבקש חוות דעת על המחירים כי זה נראה לי מחירים גבוהים