שלום לך..
האמת שלפני שבוע הרכבתי ב206cc מערכת, ונתקלתי בקושי רב בהעברת כבל ה+.
גם אני ניסיתי להעביר דרך הפלסטיק השחור, וגם קדחתי בו, ועדיין לא הצלחתי.
לבסוף העברתי דרך הכנף(תראה מתחת לבולם יש קונקטור כחול שנכנס לחור,תעביר משם.. אבל תצליח רק באמצעות ברזל גמיש,
כי זה חור בתוך חור והם לא מקבילים..כך שהכבל לא יצא לבד ותצטרך לשחק איתו קצת..)לאחר מכן, תראה לפני הדופן של הדלת
פלסטיק שחור קטן, אז תכניס דרכו,ומשם הוא יצא מתחת להגה.
בכל מקרה, אם לא תצליח, עצתי לך שתפנה למתקין מורשה, שיעשה זאת בחצי דקה..(חבל על המאמץ)..