נצפתה
M3
כחולה
נוסעת ליד רחוב בוגרשוב בתל אביב
והיה לה את כל הסממנים של אם3 הספויילר התחתון הקידמי הסמלים בצד הגאנטים
רק מאחורה ה2 אגזוזים הכפולים שלה לא היה מ-
CHROME
מוזר...
כמה אם3 יש בארץ ? יש את השחורה של השגריר ואני ראיתי עוד אחת לבנה בייבוא אישי
ומישהו יודע אם יש אם5 בארץ ?
ראיתי פעם 540 ידנית עם קיט שלם של אם5 רק אין לה שני אגזוזים כפולים כמו לאמיתית