Jump to content

מארק sx

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מארק sx

  1. יש לי גולף 2002 1.6 ונכבה לי המנוע וגם גשהוא מניע לפעמים הוא מקרטע... מה יכולה להיות הבעיה?
  2. מי שהוא יכול להגיד מה יכולה להיות הבעיה תודה
  3. גם אני הזמנתי ב ebay אבל הביאו לי את הידית עם ראש שחור וקטן ואצלך זה גדול ולבן וכזה אני צריך.....תביא לי את הלינק בבקשה
  4. יש לי גולף 2002 ואין לי מושג איך להוריד את את ידית ההילוכים כדי להחליף בחדשה אם אפשר מדריך לפירוק הידית בגולף שלי תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...