Jump to content

זוהר בחושך

  • הודעות

    63
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מודיעין - עיר העתיד???
  • Skype
    zorke2000

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של זוהר בחושך

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

3

מוניטין

  1. אחרית דבר (מעדכן כאן למען הדורות הבאים ): רק לפני כחודש, לאחר הרבה תלאות ובמצב שבו התופעה החלה לחזור על עצמה בתכיפות הולכת וגדלה (לפעמים יותר מפעם ביום!) נסענו שוב למוסך י.ס.גירים אוטומטיים בסגולה, והפעם יניב (השותף של ספי) הצליח בשעה טובה לתפוס את הבעיה בזמן נסיעת המבחן! (וזאת היתה נסיעת מבחן מאד ארוכה...) הבעיה: חיישן מהירות יציאה על הגיר. שלפעמים, ככה סתם באמצע הנסיעה, מראה מהירות אפס (= האוטו עומד) ואז המערכת לא מעבירה הילוך... התיקון: החיישן הוחלף ומאז חלפו כבר 3 שבועות שאנחנו "נקיים". ה"נזק": 950ש"ח החיישן + 100ש"ח עבודה (לא כולל מע"מ). פחות משעה עבודה. ולגבי המוסך: היחס, המקצועיות, האמינות והמחיר - אין הרבה כאלה! ישר כח!! ממליץ בחום. תודה יניב!
  2. ולשאלת מיליון הדולר - איך אפשר לאבחן מי מהרשימה שציינת עושה את הבעיה, אם בזמן הדיאגנוסטיקה מחשב הרכב לא מראה שיש תקלות?
  3. כבר הייתי שם, פעמיים... יניב (השותף של ספי), בדק את הרכב ועשה דיאגנוסטיקה בזמן נסיעה. הוא ראה שמשהו בפיקוד של הגיר לא עובד טוב, אבל בגלל שהם מתמחים יותר בצד המכני, הוא המליץ לי לגשת למישהו שמתמחה בניסן, ושידע לאבחן את הבעיה בצורה הרבה יותר טובה. דיברתי עם המומחה הזה, והוא טען כי יכול להיות שבעיות כאלה מוזרות בגיר (בדגמים האלה של הניסן) יכולות לנבוע ממצבר לא תקין. בהמלצתו, הלכתי לחשמלאי שבדק את המצבר ואת הטעינה. הבדיקה יצאה תקינה. אני מקווה שאולי אצליח לנסוע אליו מתישהו בשבוע הקרוב ולקוות שבדיאגנוסטיקה שלו, הוא יגלה/יראה משהו שאחרים לא ראו/פיספסו. ולגבי המוסך של ספי ויניב: כל המחמאות שנכתבו כאן בפורום - מוצדקות ונכונות! אכן בעלי מקצוע רציניים ומקצועיים!
  4. מסכים לגמרי לגבי "הגדלת ראש"! עכשיו, כשאני חושב על זה, זה אפילו ממש מעצבן!! לדוגמה, המוסך שהייתי בו היום, הסתמך אך ורק על הפלט שהוציא מחשב הרכב, והוא אפילו לא עשה נסיעת מבחן עם הרכב... יותר מזה, הייתי מצפה מבעל מקצוע שיפתח לפחות את תא המנוע ויסתכל בעיניים על הגיר, החיישנים (או מה שזה לא יהיה), יגע ויחוש בידיים... אולי יש שם מגע רופף, או קורוזיה, או חלודה (או סתם עכבר מת שמקצר... ). אבל את כל אלו הוא לא עשה, וחבל! לבוא ולהגיד לי "כשזה קורה לך שוב, מיד תבוא" זה מאד קל, כי לא צריך להתאמץ ולעבוד קשה. (וגם כאשר זה יקרה, ואני ארצה לנסוע למוסך, אני אצטרך לנסוע 30-40 ק"מ על הילוך ראשון...) הסיפור הזה ממש מתסכל, איך שלא מסתכלים על זה!!!
  5. הסיפור מסתבך כי יש שניים כאלה... כל מי שדיברתי איתו, טען שאי אפשר סתם ככה להחליף. צריך לעשות את הדיאגנוסטיקה הממוחשבת. עד כאן הכל טוב ויפה. הבעיה מתחילה כאשר התופעה היא לא קבועה ואז מגיעים למוסך וכמובן שלא מוצאים שום דבר, כי מחשב הרכב לא מדווח על תקלות; ובלי שהמחשב יגיד מה לא בסדר, המכונאים לא יכולים לאבחן את הבעיה...
  6. אם התכוונת לשירשור של הבעיה עם ה"מכה" בהעברת ההילוכים מראשון לשני - אז לא, זאת לא אותה הבעיה. פה מדובר במצב שנתקעים בהילוך הראשון (ולפעמים השני) והרכב לא מצליח להעביר הילוך. המצב נפתר רק לאחר שעוצרים ומכבים את המנוע...
  7. הרגע חזרתי מביקור במוסך, ושם, לאכזבתי המאד גדולה, אמרו לי כי יש ישנם שני חיישני מהי' לגיר - אחד בכניסה ואחד ביציאה. בגלל שזאת תקלה "חמקמקה" (כלומר, מופיעה מתי שבא לה ), המוסכניק לא יודע לאבחן את הבעיה בדיוק, כי המחשב של הרכב לא מדווח על שום תקלה, ושאני אחזור אליו כאשר הבעיה מופיעה... אני לא רוצה להחליף על עיוור את החיישנים (זה לא זול...), וגם כי יכול להיות שהבעיה היא בכלל, אם הבנתי נכון, בין החיישנ/ים ללוח המחוונים (מד המהירות). בקיצור, הלכתי מלא תקווה למוסך וחזרתי עוד יותר מבולבל... אם יש למישהו עצה/רעיון אני מאד אשמח לשמוע. תודה.
  8. כרמל דוכס - תודה ענקית!!! גם אני מסתובב עם אותה בעיה בדיוק כבר למעלה מחצי שנה... (אצלי זה דגם 2001). שוב תודה, זוהר.
  9. תודה רבה!!!! זאת בדיוק הבעיה שיש לי... עכשיו רק נשאר למצוא מוסך שיסדר את זה... מישהו יכול להמליץ על מוסך גירים אמין וטוב באזור המרכז? תודה מראש, זוהר.
  10. שלום, כבר למעלה מחצי שנה שיש לי בעיה מוזרה עם העברת ההילוכים שקשה לשיחזור ומקשה על מציאת הבעיה. התופעה: מידי פעם, לא תמיד ולא בכל נסיעה, האוטו נתקע על הילוך נמוך (בד"כ ראשון, והיתה לפחות עוד פעם אחת שנתקע על הילוך שני). בשביל לשחרר צריך לעצור ולהעביר לפרקינג, או אפילו לכבות מנוע. מישהו אמר לי כי במודל הזה תופעות מוזרות כאלו יכולות לנבוע מבעיה כללית במערכת החשמל ברכב (כלומר, מצבר/טעינה). מחר אלך לחשמלאי לבדוק, אבל רוצה גם להתייעץ איתכם כאן בפורום... מה דעתכם? מישהו נתקל בכזאת בעיה? תודה מראש ויום טוב, זוהר.
  11. מישהו יכול להסביר את העניין הזה של האין גיר אם יש מנוע חשמלי? לא מצליח להבין מדוע במנוע בעירה פנימית "רגיל" צריך ופה לא...
  12. תודה על ההסבר! :mm_yeah: רק עוד שאלת הבהרה קטנה, ברשותך: מדוע במצב הזה (הפיה ההפוכה) אין הפסקה אוטומטית של התידלוק? ושוב תודה לכל העונים, כעת אני מרגיש לא לבד...
  13. לצערי לא! זה לא אוויר, סתם תופעה מוזרה שעדיין לא הצלחתי לפענח...
  14. יש לי את אותה התופעה (אבל אצלי זה בפונטו): טמפרטורת המנוע מגיעה לרמת עבודה נורמלית רק לאחר כמה דקות של נסיעה (2-3 דקות). וזה ממש בולט מוקדם בבוקר ןמאוחר בערב שבחוץ עדיין לא חם (למרות שלא אמור להיות קשר...). אז מה זה אומר - שיש לי בעיה בטרמוסטט וחייבים לטפל בזה אחרת אני גומר את המנוע? לחילופין, איך אני יכול לבדוק בעצמי - יש או אין בעיה במערכת? תודה מראש לתומכים...
×
×
  • תוכן חדש...