Jump to content

בכר יעקב

  • הודעות

    103
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בכר יעקב

  1. כן אכן יתקיים אירוע אופנועים ורכבי אספנות ביום שבת ה-23.6.12 שעה 11.00 התכנסות בכפר הירוק (כמו כל שנה) להתראות
  2. לאה ומשה מזל טוב, בריאות, ונחת מהילדים והנכדים, מאחלים לכם עוד 40 שנה ביחד בבריאות ואושר. לבנה ויעקב בכר
  3. האירוע לזכרו של ניר עוזדור יתקיים בכפר הירוק ב-23.6.12 יום שבת בשעה 11.00
  4. היי בועז היה טיול מצוין ומהנה, צריך לנצל את מזג האויר ולארגן טיולים נוספים. אם תרצה את עזרתי בבקשה. שבוע טוב
  5. היי בועז אני כן מגיע עם אופנוע עם סירה. מצא אל תדאג אני איתך לאורך כל הדרך. טיול משגע להתראות.
  6. אסף מזל טוב אני מקווה שתהנה מהעבודה הגדולה שעדין יש לך ולא תשכח את מצא ברכיבת בקר בשבת שיהיה בהצלחה בשיפוץ האוטובוס
  7. היי יורם כמובן שגם אני שמח להגיע לאורט ידין כמו בכל שנה, אגיע ע"ג אופנוע עם סירה להתראות.
  8. האירוע ע"ש ניר עוזדור ז"ל יתקיים בשבת ה- 23/6/12 בשעה 10.30 בכפר הירוק
  9. מירי ונחום המיוחדים והיקרים, משתתף בצערכם הכבד, תנחמו מירושלים. לבנה ויעקב בכר
  10. היי בועז לצערי קבל ביטול
  11. יורם. אנחנו עוד לא מכירים מספיק. אבל עוד נכיר בהמשך הפעילות במסגרת מועדון ה-5. אני מלא הערצה לך. המשך מסע בטוח.ללא תקלות.ונסיעה נעימה.(עד כמה שאפשר)
  12. גם אני מגיע עם ינקלה הללי ואיצ'ה דותן וצליק משה אנחנו מגיעים בכל שנה
  13. לפני כשלוש ארבע שנים היו כמה מכוניות בחניון תת קרקעי בהרצליה לדעתי הם עדין שם.
  14. איציק כל הכבוד עלה והצלח כבוד
  15. יש ואדי גוז בירושלים 2 אחים שניקראים אוסמה או ג"ומעה הם יכולים להשיג לך הכול טל 026282022 בהצלחה
  16. בר בקר טוב. תתקשר אליי לטלפון 0502268180 ונתאם זמן.
  17. גם אני נוסע לאילת לפורמולה אני רוכב על אופנוע b.m.w. לכל מי שנוסע סעו בזהירות תהנו מהנסיע ומהמופע
  18. היי דרור יש לך דרך ארוכה, אבל אני בטוח שתעבור אותה בהצלחה כמו שאתה יודע, שיהיה שנה טובה ומבורכת וגמר חתימה טובה, ד"ש מרמי עברון
  19. היי איתן לצערי לא אוכל להשתתף בטיול כי אני בחו"ל, אני מכיר את המסלול הנוף באזור הכרמים מקסים. תהנו וסעו בזהירות
×
×
  • תוכן חדש...