Jump to content

משה פינק

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי משה פינק

  1. עשיתי עבירת תנועה שגוררת 6 נקודות ורציתי לדעת בתור נהג חדש כמה נקודות אני יכול לצבוע עד לשלילת הראשיון . האם זה אותם מספר נקודות כמו נהג וותיק. אני יודע שאצל נהג חדש יכולים לשלול את הרשיון בקלות וזה לא משנה כמה נווד יש ל אבל נרוצה לדעת אם זה אותו שיטה כו הנהג הוותיק או שלנהגים חדשים יש כמות נקודות פחותה מנהג וותיק. תודה מראש משה
  2. חיפשתי באינטרנת ולא מצאתי אף ספר לר בעיברית ולא באנגלית אני מחפש ספר להורדה ולא לקנייה אם תוכלו לעזור לי זה יהיה טוב תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...