עשיתי עבירת תנועה שגוררת 6 נקודות ורציתי לדעת בתור נהג חדש כמה נקודות אני יכול לצבוע עד לשלילת הראשיון .
האם זה אותם מספר נקודות כמו נהג וותיק.
אני יודע שאצל נהג חדש יכולים לשלול את הרשיון בקלות וזה לא משנה כמה נווד יש ל אבל נרוצה לדעת אם זה אותו שיטה כו הנהג הוותיק או שלנהגים חדשים יש כמות נקודות פחותה מנהג וותיק.
תודה מראש משה