Jump to content

TMxXx

  • הודעות

    53
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי TMxXx

  1. אני כנראה מגיע ויש לי 6X9 של מורל טמפו אתה מוזמן לשמוע
  2. אחרי החלפת פיוזים ואחרי פירוק הלוח לא מצאתי שום דבר שיכול לעזור.. המנורות שם עובדות בדקתי אותם אבל אין תאורה משום מה אני ישמח לעצות ופתרונות מדובר במאזדה 323F BA 98
  3. או דגם Tempo או יותר מתקדם ממנו משהו בסביבות עד 500 ש''ח אם יש גם כבלים טובים בסכום צנוע אני ישמח גם תודה ושנה טובה=]
  4. אני שמח שהמגבר שלי פותח הרבה דברים ובקשר לתיבה בשביל הCVR12 יש רעיון למישהו?
  5. מההתחלה בניתי לקנות את הCVR12 הבעיה שהוא עולה בסביבות ה460 ש''ח ותיבה אטומה שמתאימה לו יקרה מאוד לקנות,בסביבות ה270 ש''ח אם מישהו יודע מידות שאני יבנה תיבה אני יקנה בלי שום ערעור ובקשר לP2 יש למישהו מפרט?
  6. לא אהבתי ממש את הרוקפורד. אז זה או הC12 או JBL מה יותר כדאי לדעתכם?
  7. איזה סאבוופר הכי כדאי : Kicker CVR12 Kicker C12 JBL GTO1202D DUB 200 DUB MAG רובם 300-400 RMS חוץ מהC12 מה הכי כדאי לי לקנות? אני מרים אותם עם מגבר Pulse Audio BA4400 וגם אולי למישהו יש המלצה ל6X9 טובים במחיר של עד 300 ש''ח? יום טוב
×
×
  • תוכן חדש...