Jump to content

סטוורוס

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סטוורוס

  1. 1. סדק זעיר בסעפת פליטה לא בריא,אך גם לא קריטי.קריטי זה נסיעה ללא שמן מנוע. בעבר נסעתי שנה עם סעפת אחת סדוקה במנוע V6, האמן לי? לא קרה כלום. אפילו רעש לא היה, כשהוחלפה לסעפת אחרת לא היה שום הבדל, גם לא בצריכת הדלק. 2. אם מדובר בסעפת סגסוגת/יציקה - שכח מעניין הריתוך חבל על המאמץ. 3. 500 שקלים עבודה נשמע לי קצת יקר. שעת עבודה במוסך היום סביב 200 ש"ח כולל מס.
  2. חבר, אולי תסביר לי מה הקשר בין התקלה אצלי - לבין אחד שאצלו אין תקלה דומה, אלא שביום בהיר "כדבריו" היה בא לו להחליף את צבע התאורה בלוח השעונים מצהוב/ירוק ללבן? מעניין.
  3. כתבתי למעלה,מלבד התאורה בלוח הכל עובד, כולל כל המחוונים בלוח,גם אורות חניה ראשי קדימי אחורי וכו'.
  4. אמצעים ביתיים היא הגדרה כללית מדי. אם ברשותך הכלים הנדרשים והידע לעבודה הזו, אין בעייה להחליף שמשה יחד עם חבר/ה בבית או בכל מקום שתבחר. אם לא? תן לבעל מקצוע שמימלא יש לו את הכלים והחומרים.
  5. בעקבות התקלה כל המערכות נבדקו, ונמצא שהן מתפקדות כרגיל - מלבד התאורה בלוח. לא מכיר את הבלנו, הרכב של מכר. בכ"מ יש ניסיון למישהוא ממה זה יכול להיות? או מה לבדוק? תודה.
  6. מי שפוטר בעיות חום מנוע,העלמות מים עם פקק 1.1 שבמקור צריך 0.9 הוא לא מכונאי הוא חמור. שילך למשהו אחר.
  7. כן.או בצנרת או באטמים או במשאבת מים או או או... למה לך?
  8. אפשר לחבר 20 מפסקי מחליף במקביל למנורה אחת? כלומר,האם ה-18 הנוספים צריכים להיות זהים בחיבור בדיוק כמו שתי הנקודות הראשונות,עם שלל החווט המקורי וצבע החוטים? תודה.
  9. בהחלט,יש מיתוג פקודה בדש שמגיע מאור חניה (כתבתי).למעשה אורות ערפל ידלקו רק לאחר הדלקת אורות חניה או ראשיים,ובתנאי שהמתג בפיקוד על ON. אגב,ברור לי שאם אקח לממסר פיקוד ישיר מהמתח של מנורת הסלון - אורות הערפל ידלקו תמיד במקביל לתאורת הסלון (למשל במקרה שדלת נפתחה,כמו שכתבת) לכן חשבתי על למשוך "לממסר הערפל" פקודה נוספת מהממסר שאחראי על הדלקת/כיבוי תאורת הסלון בזמן הדריכה והנטרול "בשלט". בדקתי את העניין כבר,יש שני ממסרים. 1.בפתיחת/סגירת הדלת פיזית,יש ממסר אחד שאחראי על הדלקת תאורת הסלון.(לא מעניין) 2.לנטרול/דריכה בשלט הרכב "בלבד" יש ממסר נוסף (אחר) שאחראי על מיתוג תאורת הסלון,משהוא עם השהייה של דקה.(מעניין מאוד) ממנו אני מעוניין למשוך פקודה נוספת לממסר הערפל. הרכב מיצובישי פג'רו 2000. מה אתה אומר?
  10. הועלת מאוד. אז ככה,התקנתי בפגוש הרכב זוג פנסי ערפל עם ממסר ומיתוג הפעלה/כיבוי שנלקח מה + של האור חניה. עכשיו אני רוצה לחבר לאותו הממסר - פיקוד נוסף ממערכת האזעקה (איתוראן) זה שאחראי על הדלקת תאורת הסלון ברגע שהרכב נוטרל/נפתח ע"י השלט,ובכך שאורות הערפל ידלקו גם כן. אגב,תאורת הסלון נדלקת למשך דקה כשמנטרלים את האזעקה,(כל עוד לא נפתחה דלת ברכב) במצב כלשהוא של פתיחה וסגירה של הדלת או דריכה של המערכת תאורת הסלון נכבית מיד. בגדול זה הרעיון עליו חשבתי.(לא שאני בטוח שזה יעבוד,אבל...)
  11. ירושלים,אבל אין בעיה לשלוח לכל מקום.
  12. שלום רב. יש מעבדות לתיקון דברים כאלה? אם כן אשמח להמלצה על מקום מקצועי והוגן. תודה.
  13. חברים תודה, טוב חשבתי על זה עוד קצת היום, אתם צודקים בגדול כדאי מאוד לשמור על מקוריות הרכב, והרכב כבר בעבודה.
  14. חברים תודה רבה. האמת שניהם יפים,אני עדיין מתלבט.מה אתם אומרים?
  15. שלום רב לחברי הפורום. במסגרת צביעת שני הכנפיים האחוריות והפגושים - עלה בראשי הרעיון לצבוע את כל החלק התחתון של הרכב בצבע אפור מטאלי, בדיוק אותו הגוון כמו החלק העליון,ובכך לקבל מראה אחיד בעל צבע אחד. ההתלבטות קצת קשה מצדי,ואנני רוצה להתאכזב לבסוף,לכן אשמח מאוד אם מישהו שיודע להתעסק עם התוכנה יצבע לצורך ההמחשה באפור את כל החלק התחתון (הכסוף). תודה.
  16. שלום רב. הרכב פג'רו טו' דיזל 2800 שנת 2000, מהי הצמיגות המומלצת,והאם יש המלצה לשמן/יצרן ספציפי? תודה.
  17. תודה. ידוע לך אם הם מבצעים את כל התהליך,כולל פירוק וההרכבה והכיוונים של המשאבה המשופצת ?
  18. שבת שלום. אני מחפש מכון דיזל או מוסך שמתמחה בשיפוץ משאבות סולר - למיצובישי פג'רו. כמו כן מבקש המלצה למוסך פחחות וצבע לתיקון הכנף אחורית אבל אחד שנותן עבודה מרשימה. (לא חסר ח'פרים) הצעות יתקבלו בברכה.
  19. בנוסף לשעון הסל"ד,גם שעון המהירות עולה.
  20. שלום לחברי הפורום. מבקש את עזרת המומחים. לפני כשעה קלה נכנסתי לרכב לצורך נסיעה שגרתית,שילבתי להילוך והרכב מסרב לזוז מהמקום. כמו כן יש רעשי חיכוך ברגע שחרור דוושת הקלאץ,הדבר קורה בשילוב כל ההילוכים כולל אחורי. אגב,שמתי לב שבשילוב להילוך גבוה יותר - רעש החיכך הולך ומתגבר (בזמן שחרור דוושת הקלאץ בלבד). לפני שזה קרה הכל הכל היה בסדר,אם כן מה יכול להיות? תודה רבה ובברכת חג שמח לכל חברי הפורום.
  21. יפה לשמוע ששמת לב למסבר הרכב.
  22. חמוד קרא כאן. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=307872&highlight=%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9F למה לא שחררתי את זה מראש? שאלה טובה. האמן לי בחורי היקר עשיתי המון שעורי בית על צמיגי מישלין אנרג'י לסוגיהם.(ונכון מאוד בין היתר על T) ואני בטוח שבזכותך למדו כאן עוד משהו.
×
×
  • תוכן חדש...