Jump to content

סטוורוס

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סטוורוס

  1. הכל אפשרי. אבל אני מבין שלדעתך הבעייה תפתר באם הרכב יונמך ב 3 ס"מ? טוב. לדעתי יותר מעניין לשמוע ממך מה כולל סט ההגבה. אילו קפיצים אחוריים? דרגת קושי? יצרן? מה תוספת גובה הכולל? אילו בולמים ?עם כוון?בלי כוון? על איזה דרגת קושי הם? לכדי כמה ס"מ מתחת את מוטות הפיתול? הקשיחות רק מאחור? רק בפררונט? בשהניהם? אתה מעוניין להנמיך את הרכב ב 3 ס"מ,מתוך כמה? או סתם לחזור למצב המקורי? מלא סימני שאלה.
  2. שלום חבר. KYB הינו יצרן יפני איכותי שעובד עם רבים מיצרני הרכב היפניים ובכלל.לדעתי הבולמים המקוריים של הקורולה שלך הם בעצם של KYB. דיקסי לעומת KYB הינו יצרן סיני עלוב,עם איכות סינית מחורבנת טיפוסית. המוצר אומנם יותר זול מה KYB אבל נחות ממנו משמעותית. מה עוד נותר לך לשמוע?
  3. חבר שלום לך. כעובדה בשטח,נגנבים 25.000 (אם לא יותר) מכוניות בשנה. רובם ככולם נגנבים מיהודים, 99 אחוז מהגנבים הנאלחים הם ערבים. תמיד כמו בכל פינה בחיים יבוא האנרכיסט המתחסד לאחר שחזר מזוהם מקבלת השבת המסורתית בבלעין ויאומר שאני גזען כאלו שאני והוא חיים בנשימה אחת על אותה פלנטה. מה קרה אצלך? רכבך נגנב ע"י אחד מאותם אחוז בודד של גנבי רכב חלאות יהודים. גניבת רכב היא דבר מכעיס ומקומם באותה מידה ערבי יהודי לא חשוב. ברוב המכריע של המקרים אתה לא יודע בכלל ע"י מי נגנב הרכב. על עניין גניבת הרכבים והטיפול בה יש לי דיעה משל עצמי,אבל צר לי ידידי העניין סמנטי לא על זה נפתח השרשור, אולי בפעם אחרת.
  4. אדון גייטס. אתה יורה לכל הכוונים ומעצים את העניין כאילו מינמום אתה איזה מגה שריף כל יכול. מה עניינים איתך,על מה המהומה? פותח השרשור בסך הכל הזהיר כאן את רוכבי האופנועים והג'יפאים מעוד התחכות עקרונית ומיותרת מצד אנשים קטנים שיבואו לבדוק לך בציציות ולבאס את האוירה של הטיול באותו איזור עם עיקוב ובדיקות שונות ומשונות. זה בעצם מה שהוא הציע.כל הכבוד לו וכל אחד ינהג בעניין איך שימצא לנכון. כולנו סובלים מתופעת העבריינים האלה,שאגב הם מיעוט לעומת אותם רוצחים שמציפים את כל כבישי הארץ בכל רגע נתון,וכולם כאן מסכימים שהם צריכים להענש. אז כך שכל הדאווין עם המסוקים ושאר המשאבים האדרים שמשקיעים על ילדים עם מוטוקרוס ורכבי שטח משופרים לא רק שלא מרשים,אלא הפך להיות בדיחה רעה ביחס למצב מספר הגופות השנתי בכבישי ישראל המחורבנים מימלא. במשטרה תמיד טוענים שאין כסף. זה לא נכון.יש כסף והרבה.על מה הולך הכסף? זו השאלה. אגב,יש חוק נגישות לנכים במקומות ציבוריים,את זה כבר פתרו? כאשר כתבתי סדר עדיפויות,התכוונתי לסדר עדיפויות.ו 30 מליון שקל שעולה לנו לתחזק לשנה שר ללא תיק,זה לא עדיפות כלל. אלא בזבוז גרידא,וזהו רק קצה קצהו של הקרחון.
  5. מרק. מעניין מדוע אתה חושב שלמנוע הנ"ל 15W40 עדיף על 5W40 סינטטי איכותי? או אם לא הבנתי אותך? ט.ל.ח אגב.למי ששאל,מדובר במנוע נטול נזילות ובריא לחלוטין ומחיר הגלון 5 ליטר 150 שקלים בצפון.(מחיר עממי לדעתי) לא מתכוון לייחצן כאן מאן דהוא,אבל מי שמעוניין לדעת מהיכן וכל הסיפור מוזמן חופשי להתקשר 054-7771140 אבל עם כל הכבוד,נשאלה כאן שאלה ואף אחד לא טרח לענות לי.
  6. פג'רו 2000 2.8 טורבו דיזל. אני יודע,על הנייר צריך 15W40 אבל התקן ארכי עתיק. לכן אני לא משתמש בו.
  7. הי נהגת. זה השמן.
  8. נהגת ופפא. האמינו לי אני וחברי הג'פאים סובלים יותר מכל אחד אחר מאותם חולרות שדאגו להדביק לנו סטיגמה של פורעי חוק. אולי לא הבנתם,אבל אני ישמח מאוד שהעבריינים האלה יענשו במלא החומרה הם מסבים לנו המון נזק תדמיתי ופיזי בחופים בשמורות וכו'. אבל בואו נודה שאם המבצעים הראוותניים הקבועים בשטח יעברו לכבישים,ובזכות זה נחסוך ונפתר ממאות נהגים חולרות חמומי מוח כולנו נרוויח שבעתיים. כי כעובדה יותר אנשים נוסעים ונהרגים ונפצעים בכבישים ולא בשטחים. כאחד שנהנה משני העולמות זו דעתי.
  9. רוצים לנהל דיון ענייני בנושא שעליו נפתח השרשור? יאללה אז בלי בססמאות. למה התכוונת אשים מסוג זה? עבריינים מאזור השרון? ערבים גנבי רכב? או סתם חוליגנים פורעי חוק מטורפים שמשתוללים בכבישים ומסכנים את כולם? כי אם התכוונת לאלה? אז התשובה היא לא.אבל המציאות בפועל היא שהם קיימים בכל מקום בכל כביש כל הזמן ולדעתי הם הראשונים שצריך להעמיד לדין. יאאלה מי בא להגיד שיש גנבי רכב יהודים?
  10. לא ידוע לי על קיומם של מדרגות צד לביואיק רנדוו. אבל אתה מוזמן לשאול על הנושא בחברה. אם לא קיים,אתה יכול להתקין לך מדרגות צד אוניברסליות או של אחד הטנדרים או ג'יפים.מחירם לא גבוהה. בהצלחה.
  11. פפא קרלוס. שאלה לי אליך.לאילו אנשים הציע הציע פותח השרשור להיזהר,ולמה? אתה לא חייב לענות מייד.שתה כוס מים ותחשוב קצת. אגב.מי ציין פה חברה טובים?
  12. כרגיל כמו מנטרה,אחת לכמה זמן חובבי האקשן האלה לא בוחלים בבזבוז המיותר והלא מוצדק של כסף יקר מאוד שכולל העלאת מסוקים באוויר,וגיוס צי של שוטרים ורכבי שטח מכל הסוגים. למה? כדי להציג בחדשות 2 ו 10 שבנאדם רכב על טרקטורון ללא קשת,או על ילד בן 16 שנסע על גלגל אחורי בשטח, או בלי טסט בתוקף. שיהיה ברור אני לא מקל ראש בנושא,אבל מבצעי הראווה האלה מיותרים מלכתחילה,ועם כל הכבוד יש סדר עדיפויות. במקום לעשות מבצעים ולתפוס את הקילרים האמתיים בכבישים הם מתעסקים כרגיל בקקה. בשמי ובשם כל חובב שטח, חלאאס נמאסתם כבר,צאו לנו מהעורק הראשי. תשאלו פעם בעלים של רכבי שטח משופרים כדת וכדין מה עובר עליהם ביום יום,במיוחד את אלה עם הסופות. מצטער,הייתי חייב לומר את האמת,גם כשזה לא הכי נוח,זה החיים.
  13. בהחלט כן.וכן הוא סינטטי מלא.
  14. למען הדורות הבאים. את מוצרי ולווליין אני מכיר טוב. למה שאלתי על איכות השמן הנ"ל? כי השמן הנ"ל נמכר במחיר בדיחה (לדעתי),וזה מה שחשבתי גם על איכות השמן. אבל. היום בצעתי החלפת שמן מלאה בממסרה לשמן המדובר. חברים אחרי ההחלפה התיבה מתנהגת אחרת לגמרי,החלפות הילוכים חלקות יותר,קיק דאון רגיש יותר למצב מצערת,ונסיעה נעימה ונינוחה יותר. אגב.השמן שהוחלף היה חדש,דקס III של דלקול בין חודש ימים,לא הייתי מרוצה מהתנהלות הממסרה ולכן הוחלף שוב היום. בקיצור ממליץ בחום על המוצר לכל מי שברכבו נדרש תקן דקס III או II.
  15. יאללה קניתי מה יכול להיות,תודה.
  16. שלום,אין לי נסיון איתו,השמן נחשב לאיכותי? מדובר על הגלון הירוק 5 ליטר CM/CF. מתאים גם לדיזלים? לא דחוף קחו את הזמן בכייף אני לייד החנות.
  17. הכוונה לשמן גיר מנירלי הרגיל.האם הוא איכותי?
  18. מה ההבדל בין שמן מנוע אוניברסלי, לבין שמן שמיועד לדיזל? לאלו שלא הבינו את השאלה: לשם מה טרח יצרן השמנים לציין על האריזות בגדול DIESEL, בו בזמן שיש לו להציע את המוצר עם אותה תרכובת וחבילת צמיגות, אך ללא אותה ההדגשה הברורה שהשמן מיועד לדיזל? כמובן אם תירצו תמיד אפשר גם הפוך.... אם השמן שמצויין עליו DIESEL מתאים גם למפרט מנועי בנזין, למה מצויין בגדול DIESEL? או למה לא כתוב בגדול על האריזה Gasoline? השאלה היא כללית ואנני מתייחס בכלל לצמיגוית, מנירלי סינטטי או מפרטים נקודתיים. אני מניח שההדגשה DIESEL על האריזות היא לא עניין של שעמום מצד החברות, בכל מקרה הנושא עניין אותי.
  19. דן. כאשר טורבו מזרקים או משאבת סולר נדפקים,משפצים או מחליפים אותם בדיוק כמו כל דבר אחר ובא לציון גואל. באם זה קורה מדוע לדברך המנוע נדפק?
  20. שאלה לרון. מה החלפת בנשם? רק את ה-L או את כל השלוחות? ואם אפשר,מה העלות של סיפור הזה.
  21. מי אמר?
  22. 1.אצל מרבית המתקינים אם לא לכולם יש כבר קיט מוכן לרכב שלך. 2.תפוח,או תפוח עם וו לא משנה כלל. שניהם עושים את העבודה. 3.העלות, 1600 - 2000 ש"ח תלוי בסוג התפוח שתבחר. 4.עדיף יד 2? לא.לא עדיף יד שניה,עדיף חדש מהנילון עם אחריות לחלקים ועבודה. 5.יש צורך לחתוך מהפגוש האחורי? תלוי בהתקן שתבחר,אבל בכללי לא. בהצלחה.
  23. השבוע התגלגל לידי המוצר הזה, ואני מבין שזה פוליש לרכב,המוצר נראה קצת ישן אבל עדיין סגור הרמטי. התכשיר הזה טוב? לא טוב? מישהו מכיר? במילים אחרות להשתמש מתי שהוא או לכפף לפח. תודה.
  24. כן.בדקתי פיוזים את הממסר והנורות עצמם. הכל תקין. טוב,לבסוף אני מחבר קו מתח חדש לתאורת הלוח במקום לחפש למה הפסיק לעבוד.
×
×
  • תוכן חדש...