עשינו נסיעת מבחן על האוקטביה והתרשמנו לטובה. היינו הרבה במהירות נמוכה ולא שמנו לב לבעיית נדנוד בתיבת ההילוכים.
נסיעת מבחן ביונדאי אני לא מצליח לתאם. כבר שבוע שאין עם מי לדבר שם. השארתי פרטים באתר, התקשרתי, השארתי פרטים בפרסום אינטרנטי שלהם, הפנו את הפרטים שלי דרך אתר אוטו. שום כלום, הם כאילו לא מעוניינים.
בסופו של דבר אכן אין מנוס מנסיעת מבחן כי נראה שאין נוק-אאוט לאף צד.
אגב, כדי להשוות רמות רעש, מצאתי את האתר הזה שמודד אמות רעש במכוניות: auto-decibel-db.com