Jump to content

nangel

  • הודעות

    62
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nangel

  1. הכוכב כן נעלם בכלל נושא הברכיים. אני לא יכול לשים לינק כאן אבל תרשום בגוגל "How safe is my car" ובאתר הראשון תגיע לאתר אוסטרלי שנותן יותר נתונים מהאתר של NCAP למרות שהוא לגמרי מתבסס על המבחנים של ה Euro NCAP. ציון 16/16 לפגיעות צד ציון 10.73/16 לפגיעות חזיתיות
  2. מסכים עם עניין הבטיחות, אבל יש יותר פרטים. הכוכב נעלם בגלל כרית הברכיים של הנהג שמשפיעה רק בתאונות חזיתיות. בפגיעות צד האוקטביה מקבלת ציון כמעט מושלם ורק בפגיעות חזיתיות היא מקבלת ציון "עובר" להבדיל מ "טוב" שמקנה את הכוכב החמישי. אז נכון שיש לה 4 כוכבים, אבל זה גם נכון שרוב התאונות אינן חזיתיות, ואם הן חזיתיות אז לא בטוח שכרית אויר בבערכיים זה מה שיעזור לנו. לכן ההתלבטות בכלל. אם ההבדל היה בפגיעות צד זה היה פשוט.
  3. האוקטביה מוצעת עד סןף אוקטובר במבצע "חבר". הגרסה הבסיסית (TSI 1.2) עולה 117000, ויש יותר משודרגות.
  4. בעיקר מתלבט בגלל כוכב הבטיחות הנוסף.
  5. עשינו נסיעת מבחן על האוקטביה והתרשמנו לטובה. היינו הרבה במהירות נמוכה ולא שמנו לב לבעיית נדנוד בתיבת ההילוכים. נסיעת מבחן ביונדאי אני לא מצליח לתאם. כבר שבוע שאין עם מי לדבר שם. השארתי פרטים באתר, התקשרתי, השארתי פרטים בפרסום אינטרנטי שלהם, הפנו את הפרטים שלי דרך אתר אוטו. שום כלום, הם כאילו לא מעוניינים. בסופו של דבר אכן אין מנוס מנסיעת מבחן כי נראה שאין נוק-אאוט לאף צד. אגב, כדי להשוות רמות רעש, מצאתי את האתר הזה שמודד אמות רעש במכוניות: auto-decibel-db.com
  6. קודם כל יש עניין ההפרש במחיר שלא קיבל התייחסות. דבר שני - במבצע של חבר מקבלים מערכת מולטימדיה (GPS, מצלמה אחורית, חיישני רוורס, DVD, Bluetooth) כך שזה סוגר חלק מהפער באבזור. נכון שהאוקטביה תוחלף עוד שנה אבל אני צריך את הרכב כעת. פרמטר שחשוב לנו כמה שפחות רעשי נסיעה (מנוע, צמיגים, רוח). האם ידוע באיזה אוטו יותר שקט?
  7. אני מתלבט בין רכישה של אוקטביה 1.2 TSI במבצע של "חבר" לבין רכישה של i30cw החדשה. בגלל המבצע, עלויות הביטוח ותחת הנחת יסוד של 10% חסכון בדלק באוקטביה אני מגיע לכך שהיונדאי עולה 10,000 ש"ח יותר בשנה הראשונה, ואח"כ נשארים עם החסכון של האוקטביה בחסכון בדלק. מצד שני, לאוקטביה אין כרית אויר לברכיים של הנהג ולכן בתאונות חזית קיבלה רק ציון "עובר" והורידו לה כוכב בטיחות. מה דעתכם? היונדאי שווה את ההפרש?
  8. עכשיו ראיתי שיש מבצע של הסתדרות המורים על סוזוקי. ה SX4 עם 4 דלתות נמכר בהנחה של 11500 שמביא אותו למחיר של 103000 על הכביש. אז יחסית לi20 נראה לי שהוא עדיף. האם כדאי לשלם את תוספת התשלום מהפאביה? זה לא מעט כסף - כ 14000 ש"ח, אבל הרכב יותר גדול. מחר יש לי נסיעת מבחן על ה SX4 בעקבות העזרה בפורום.
  9. nangel

    פאסאט או סופרב

    היתה לי פאסאט עד לפני כשבוע ובחנתי את הסופרב החדשה לעומק. לדעתי הסופרב אכן עולה על הפאסאט בכל פרמטר אפשרי למעט התדמית, וגם זה משתנה לאט לאט. עובדה שיש המון סופרב חדשות על הכביש לעומת הפאסאט.
  10. אנחנו מחפשים רכב שני למשפחה עם שני ילדים קטנים. - נוסע 10K ק"מ בשנה - נסיעות כמעט ורק בתוך העיר (רק לעבודה ולאסוף את הילדים מהגן) - רצוי שעגלה תכנס בתא מטען תקציב עד 100K, אבל עוד אלף לא יהרגו אותנו. ראינו כמה מכוניות סופר מיני אחרי שהגענו למסקנה שהקטנות (פיז'ו 107 וסוגיו) קטנות מדי, ובסוף ההתלבטות היא בין הפאביה לבין ה i20. (אם יש יותר מתאימות, אל תהססו להציע). בעיקרון אני יודע שה i20 קיבלה 5 כוכבי בטיחות לעומת 4 של הפאביה ושיש ליונדאי 2 כריות אויר נוספות. מצד שני, הדברים הקטנים מסתדרים לנו יותר בפאביה - יותר מקומות אחסון, תאורה גם מקדימה וגם מאחור לילדים. הבנתי גם שנוחות הנסיעה בפאביה קצת יותר טובה. עכשיו עם המבצע של שופרסל הפער במחיר הוא כמעט 14K ש"ח (88 לעומת 102) שנראה לי פער גדול. מצד שני שמעתי גם דברים פחות חיוביים על שתי המכוניות. מה דעתכם?
×
×
  • תוכן חדש...