Jump to content

חגי דניאלי

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי חגי דניאלי

  1. מחפש כתובות או אתרים לחלפים לאופנוע הנ"ל תודה מראש,,חגי
  2. תודה רבה לכל המשיבים,,חגי
  3. צמיג מסחרי יהיה קשה מידי אם לא תהיה ברירה אשתמש במסחרי,הייתי מעדיף צמיג רגיל,
  4. שלום חברים, מחפש צמיגים לקורבט 225/70/15 , אולי למישהו יש מידע או רעיון , מה עושים במקרה כזה, תודה חגי, 0506505555
  5. מבקש יעוץ לניקוי אגזוז מלא שמן ופיח של קטנוע סוזוקי fm 50 שתי פעימות . תודה.
  6. משתתפים בצער המשפחה,היה איש מיוחד עם רכב מיוחד, חגי ויוני דניאלי
  7. מזל טוב. כלי יפה, והעיקר סע בזהירות
  8. מוכי הלם מרכינים ראש עם לכתו בטרם עת של חברי היקר שלום אלימלך ז"ל תנחומים למשפחה דורית,שחר ,טל ,יהלומית ושאר בני המשפחה, הניה וחגי דניאלי,
  9. חושב שיכול לעזור בנושא הסבל לגולדווינג , חגי 0506505555
  10. הי, מבקש המלצות למומחה לתיקון סאו רוף לקדילאק קופ דה וויל 79 ,כמו כן רפד לתיקון התקרה ששקעה, תודה מראש חגי,
  11. אני במקומך לא הייתי שותק לו, הייתי ממלא את הפה שלי ב חרא ויורק עליו. סתאאאאם,
  12. הי ידידי, מניסיון ביבוא הארלי אספנות במחיר שנקבת תהיה לך בעיה עם המכס. בהצלחה,
  13. הי קובי, תמונות יפות מאוד,שוק נהדר,מעניין כמה עולה סירה ל ב.מ.וו.?
  14. תודה ליוני ולרן,שנה טובה ומתוקה, לא מגיע למצדה השנה,מנוטרל מלרכב זמנית, חגי
  15. קושי בהנעת האופנוע.מצבר חדש ומלא,סטרטר חדש,חיבורי חשמל וארקה בסדר ובכל זאת יש מעין התנגדות לסיבוב המנוע בנסיון הנעה, נשמע כמו הצתה מוקדמת. אשמח לעזרה תודה וחג שמח, חגי
  16. ראשית תודה על התגובה, נשמע קצת מוזר אך אנסה, ושוב תודה, חגי,
  17. מידע על חלקים שצריך להחליף וזמינותם, תודה מראש
  18. תודה על התגובה המהירה, חגי,
  19. הי חברים מישהו מכיר דרך קצרה (טלפונית ? )להסרת ההגבלה מרישיון הרכב לאחר 3 שנים ? מודה למפרע למשיבים, חגי
  20. חברים שלום. את הג'יפ שחיקה בנה אני זוכר משנות החמישים .ראיתי אותו בבית הורי אשתו שתיבדל לחיים ,הם גרו ברחוב עזרא ברחובות. ואני כילד(היום בן 65 ) הוקסמתי מהג'יפ וקינאתי במי שקיבל אותו, אשמח להצטרף לסיור. חגי.
  21. לחברינו בועז ולכל המשתתפים בטיול. בשמי,ובשם בני יוני, ונכדי מתן שלושתינו באופנוע עם הסירה. תודה לבועז על היוזמה וארגון הטיול שהיה מוצלח.ארוחת הבוקר הטובה.הביקור בבית מאיר היה מהנה וכמובן הדרך הנהדרת והמצטרפים הנהדרים, בועז כל הכבוד. ולא נשכח את ה "גרריסט" אריאל עזיזי שתמיד מתנדב. תודה ממשפ. דניאלי, חגי יוני ומתן.
  22. הי בועז חגי ויוני מצטרפים לטיול,
  23. זה ההבדל בין סטאג'ר לפרופסור,
  24. שלום לכם, הגיע הזמן לחדש את הברקסים בקורבט. באינטרנט יש מלא סוגים, בעיקר ב http://www.zip-corvette.com מתלבט בין סט רגיל של דיסקיות לבין דיסקיות קרמיות. יש לציין שכרגע מערכת הבלימה היא סטנדרטית. האם ניתן להרכיב סט דיסקיות קרמיות עם דיסק סטנדרטי? חגי
  25. לבועז ידידי. וכמו תמיד כשאתה עושה טיול /ארוע זה בגדול ומשאיר טעם של עוד.. אנחנו (זה רוב חברי המועדון) חזקים לרוב בדיבורים ואתה /אתם (המעטים שמתנדבים) הם אלה שיוצקים תוכן לפעילות המועדון, אז תמשיך כך כמה שתוכל אתה ורעיתך המסורה ורד, ולא נשכח את עזיזי ה"גרריסט" שעזר לנו עם ה "שבדי" תודה רבה, חגי ויוני דניאלי,
×
×
  • תוכן חדש...