אתחיל בהקדמה קצרה
לאחר כמעט שנתיים של חברות בפורום, קריאת אינספור הודעות שונות של אנשים (דעות וסיפורים מנסיון - חבר'ה מעריך מאוד את הידע והמקצועיות שלכם)
וחיפוש קפדני אחר רכב החלומות שלי (עם הזמן גדל גם סכום הכסף שהייתי מוכן להשקיע) מצאתי את הרכב המיועד.
מדובר ב-MX-5 שנת 2003 אוט' (רציתי, באמת שרציתי ידני אבל זו הייתה פשרה מסויימת ).
שבוע הבא אני מעביר בעלות על הרכב וכהכנה מראש יש לי מס' שאלות :
1) לאחר בדיקה נמצא שצריך להחליף את 4 הצמיגים ו-2 רפידות בלמים קדמיות.
קראתי המון חוו"דים על סוגים אבל לפחות בהתחלה אני מעוניין להשאר עם צמיגים דומים לאלה
המותקנים על הרכב (ברידג'סטון), אלא אם יש למישהו השגות מעניינות בנושא (אודה לכם
אם אקבל דעות אחרות לגבי הצמיגים). יש המלצות למקום עם מחירים סבירים ?
2) כפי שכבר ציינתי זהו רכב חלומות ואני מעוניין להעביר לו יישור קו מסויים. יש המלצות למה (אני מניח
שטיימינג נדרש כאן) צריך לכלול יישור קו כזה ? ואשמח אם תמליצו על מוסך טוב.
3) ישנם שריטות על הפגושים עקב היותו נמוך אבל יש אחת ספציפית בדלת הימנית שאני מוכרח לתקן.
יש המלצות למקומות?
אני מאזור הרצליה.
תודה רבה, והמשך סופ"ש נעים !