Jump to content

יניב TD

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יניב TD

  1. חברים יקרים ! אליפות העולם WRC פינלנד 2011 טיסה + מלון + כרטיס אירוח במתחם VIP אוטובוס מאורגן + שייט אגמים + אירוח בסדנת מרוצים פינית ביקור בבית הספר של אלוף העולם tommi makinen מגוון של אטרקציות ובילויים בשעות הערב (בעיר המארחת את המרוץ) 26.7 - 1.8.2011 תאריכים אחרונים להזמנות 30.5.2011 עלויות 1890 אירו לחופשה בת שבוע ימים אפשרות נוספת לתשלום עד 10 תשלומים ללא ריבית לפרטים נוספים באתר המשווק את הפעילות - http://www.extreme-il.com/#!vstc7=finland מלווה את הפעילות יניב בוסקילה 052-4606422 חג שמח לכולם
  2. Subaru WRX Rally Car 2005 למבינים בלבד ! במחיר מיוחד 052-4606422 yaniv
  3. למכירה ! סובארו אימפרזה WRX שנת 2005 Rally car מאובזרת עם בולמי Proflex ומושבי מרוץ Evo 2 של חברת Sparco למבינים בלבד במחיר מיוחד כולל ציוד... לפרטים: 052-4039855 יניב
  4. ..............קבוצת Z4 BMW
  5. תמונות תהנו...קבוצת רנו קליאו ספורט עם 210 Hp
  6. מסכים איתך (נדב) לכל מילה ובנוסף...השקעתו ואהבתו לתחום משאירה בנו "הצעירים" תיקוות רבות שאפשר להאמין ולהצליח רק עם נרצה ! לאחר שיחה עם מארק מלאת תשוקה לנהיגה, החודש הוא בחן רנו קליאו ספורט במסלול הגרמני וחזר עם המון סיבות טובות לתוצאות בהמשך...ועם חיוך גדול שרק מארק יודע תמונות בקרוב אוהבים אותך מארק תעשה ותצליח יניב
  7. הגיע הזמן לגאווה ישראלית, נציגנו מארק קרייצ'מן נהג מרוצים בינלאומי / ישראלי מוכר בתחום נהיגת הראלי עפר עושה חיל בגרמניה, באליפויות סיבולת במסלול המרוצים הגדול בעולם ( נורבורגרינג ) מארק חבר לקבוצת המרוצים הגרמנית ומייצג את דגל הכחול לבן באהבה ובגאווה... בהזדמנות זאת חברת טופ דרייב מברכת את נותני החסות "סופר טסט חיפה" ואת מארק שיזכה לעוד שנים יפות בספורט המוטורי חברים זה הזמן לפרגן למארק תודה מראש בברכה בוסקילה יניב וצוות טופ דרייב
  8. חברים יקרים שלום רב ! מאוד קשה ולא אנושי לא להתייחס למה שאתם כותבים ולכן תגובתי בעניין. צר לי לשמוע מכם על התייחסותכם לכתבה: הכתבה היתה מגמתית ואינה מייצגת את אשר נאמר בא. להלן תגובתי בעניין: אנו פועלים בשליחות מבורכת שעיקרה לקדם חזון משותף העומד לנגד ענינו, שיפור מיומנויות הנהיגה בישראל והפחתה בתאונות הדרכים. לשם כך אנו מקדישים את כל זמנינו וכישורינו ליצירת דרך לתרבות נהיגה חכמה המאפשרת לנהגים צעירים כוותיקים להטמיע הרגלי נהיגה נכונה ובטוחה. אנו עורכים פעילויות נהיגה במגוון שבילי עפר בטוחים וסטריליים לחידוד פוטנציאל הסכנה הקיים במגוון סיטואציות שכיחות בנהיגה ובין היתר המחשת המגבלות של הנהג והרכב במצבי נהיגה שונים, מאידך. השילוב בין השניים יוצר הרגלי נהיגה מתונים יותר והפחתה ברמת הסיכון שנוטה הנהג לקחת בכביש. צוות ההדרכה בחברת טופ דרייב הינם מאמני נהיגה מקצוענים בעלי ניסיון רב שאת הכשרתם רכשו בבתי ספר לנהיגה מתקדמת מהטובים בעולם, אני כמנהל החברה עוסק בתחום אימון הנהיגה כ- 10 שנים בארץ ובחו"ל. בוגר קורסי נהיגה מתקדמת באירופה ואף לוקח חלק נכבד בייצוג מדינת ישראל באליפות פינלנד בנהיגת ראלי 2009. רכבי הפעילות הינם רכבי שטח בטיחותיים העומדים בתקנים המחמירים ביותר של פדרצייתהמרוצים העולמית FIA, המשמשים אותנו בעיקר ללימוד בטוח בתנאי דרך מגוונים ואין בהם שימוש תחרותי. הרכבים נבנו בסדנת המרוצים מהטובה ביותר בישראל של יובל מלמד ! כמוכן, חברת טופ דרייב אינה מייצגת את הספורט המוטורי בישראל ואינה לוקחת חלק במרוצים "אימונים" בישראל. אנו משקעים רבות בבטיחות הרכבים ובמשטח הפעילות למען בטחון לקוחותינו. כל הנאמר בכתבה הינו מניפולצייה אחת גדולה להכפיש את שם החברה ואת המדריכים. אני באופן אישי מעוניין להודות "לנהג המקצועי ולמאמן והמוסמך שלקח חלק בכתבה" ולערוץ 2 ולצוות הצלמים על יוזמת הכתבה למען מינוף חברת טופ דרייב והשמתה על המפה שיהיה לכולם ערב טוב ומעניין בברכה מנכ"ל חברת טופ דרייב בוסקילה יניב נ.ב. תודה למוקי אדיב ולעודד לפיד ולכל החברה המקסימים
  9. כל הכבוד לכם ! כייף לשמוע שיש קבוצה מכובדת ומקצועית של נהגים צעירים וותיקים שפועלים למען קידום הספורט המוטורי. מצפה ומקווה להכנס לסבב האימונים בקרוב מאוד !!! תודה רבה לנדב על הפרגון והעזרה לחברת טופ דרייב. תמיד כייף שאתה בסביבה בברכה בוסקילה יניב
  10. אדם ואפרת היקרים ! תודה רבה על הפרגון והתמיכה. שמח לשמוע על ההצלחות שלכם וכבוד ענקקקקק על ההתקדמות והמקצועיות שאתם מביאים לתחום המיוחד הזה ! והסרטון: ח-ז-ק !!! עלו והצליחו ובעיקר תהנו אוהב אותכם מאוד יניב בוסקילה
  11. חברים יקרים ! בשעה טובה ומבורכת הגעתי לארץ הקודש בריא שלם ומלא בחוויות !!! תודה מראש לכולכם על ההתעניינות והפירגון, המחשבה שחושבים עליך נותנת הרבה כח במעמדים כאלו. קשה לי לסכם במילים את החוויה העצומה שעברתי, לכן אני שולח לכם סרטון קצר שיכול לספר קצת במקומי. בקצרה על המרוץ: למען האמת הייתי בטוח שאתרגש הרבה יותר, ברגע האמת הרגשתי בטוח בעצמי ומוכן לצאת "לקרב" עם הרבה סיבות טובות. הזינוק היה מדהים וקצב הנסיעה היה בטוח ומהיר הרגשתי טוב והתחלתי "לרקוד" עם הרכב לתוך היער החשוך והמלא קפיצות ... פנייה ימינה החלקה שמאלה קפיצות מפחידות ...מדהים !!! הרגשתי על גג העולם... כנראה שהכל עלה לנו לראש ובסטייג' השני נגמר כל הטיול המרגש הזה עם הרבה מזל ועם נס גדול. יניב בוסקילה - טופ דרייב ראלי פינלנד 2009
  12. אימון מס' 2 יומיים לפני היום הגדול ! האימון התחיל מצויין, נהיגה מדוייקת ומהירה - לא חשבתי שאפשר גם וגם ! מסתבר שאפשר... תקלה לא צפוייה ברכב EVO 4 אילצה אותי ואת הנווט לפרוש מיום האימונים מעט מאוכזבים. מסתבר שהכל הוא לטובה,לאחר שיחת טלפון בין המכונאי למנהל הקבוצה הוחלט שנופיע במרוץ עם רכב חדש ! E-V-O 6 ! סרטון ותמונות מהמכונית החדשה בקרוב מאוד
  13. מצ"ב סרטונים - יום ראשון של אימונים בפינלנד. הצוות הפיני נהדר ומקצועי, השטח חלק מאוד ויחד עם זאת מאתגר ומסוכן !!! המכונית חזקה ומהנה לנהיגה והכי חשוב שורדת בקפיצות שאינן גובלות עם המציאות. החוויה מטורפת לחלוטין והיא רק באמצע הדרך... חלום - "נהג מרוצים ליום אחד". ד"ש ליואב קרטון, עודד לפיד, נדב ומוקי אדיב תגובה ל - GT3 אין על רפי מזרחי !!! תהנו מהסרטונים תודה, יניב בוסקילה, נאור שיף ושימרית בר אשר צוות טופ דרייב
  14. קבוצת טופ דרייב - ראלי פינלנד 2009 יוצאים לדרך. מרוץ מס' 6 בסבב אליפות פינלנד - 29.8.2009 תמונות חמות ! עדכונים ותמונות נוספות בהמשך.... צפייה מהנה יניב בוסקילה וצוות טופ דרייב
  15. חברים יקרים ! המון תודה על הפירגון והתמיכה. מאוד מתרגש לקראת המרוץ וכולי תקווה לסיים ולחזור בשלום ! שוב תודה ואשמח לעדכן בהמשך... קדימה "טופ דרייב" תודה מיוחדת לנדב ודובי. נא לא לשנות גופן, צורה וצבע. תודה, יאשה.
  16. הי דובי האמת שעם המלכה לא יצא לי להיפגש אבל עם המלך כן !!! ARI VATANEN בהדרכה של נהיגת ראלי בפינלנד את השאר גם לי קשה להוסיף בהחלט כל מילה מיותרת תודה, יניב
  17. ימים טובים של ראלי בישראל תודות לכל המשתתפים בסרטון מוקדש לניר בן ארי בקרוב !!! סרטון ראלי (מרוץ עפולה המפורסם) כל טוב בברכה צוות טופ דרייב http://www.youtube.com/watch?v=fpPXBnBtedM
  18. ראלי? רחובות ת"א? ספרינט? מצחיק נכון !!! זה כמו לקבל הזמנה להתחרות ב-WRC + מימון לשנה, האמת שזה נשמע יותר כבר השגה (ממש...) לעומת זאת בפינלנד בעיר יחסית השנייה בגודלה בשם JOENSUU זה לא פנטזיה, זה פשוט קורה !!! הנחמד שבדבר זה ניראה מאוד עממי (מזכיר אותנו לפעמים אך מאוד רחוק) ממש כמו גי'מקאנה אצלנו...!!! רק במרכז העיר צפייה נעימה בסרטון http://www.bv-team.com/video-joensuu2007.php תודה יניב
  19. תודה דובי ואגב גם אני אהבתי את האסקורט ... אשמח לעלות סרטונים ממרוצי האספלט ספרינט והשלג בקרוב !!! יניב
  20. הי אלון החשיפה לספורט המוטורי בפינלנד מעודדת מאוד אין ספק האמת שלי בלט העניין שרוב המכוניות בהנעה אחורית מדוע בארץ לא ? מעניין למרות שהשבילים בפינלנד מאוד מהירים תודה יניב
×
×
  • תוכן חדש...