-
הודעות
80 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יניב TD
-
תודה רבה אלון! כל טוב, יניב
-
קבוצת המרוצים דריפטר - יניב בוסקילה עושה עוד צעד היסטורי והעבירה לקפריסין את מכונית הראלי של הקבוצה מישראל בקרוב מאוד יוסב הרכב למרוצי ראלי ספרינט בקפריסין הרכב ישמש לאימונים / קורסי נהיגה / השכרה / מרוצים ועוד... שיהיה בהצלחה לצוות 00357-96850776 משרד קפריסין www.drifter.co.il
-
חברים יקרים! ישראל על המפה! ההתאחדות לספורט מטורי בקפריסין אישרה היום את מדרכי דריפטר לאמן באופן חוקי תחת הסמכה המאפשרת למנהל החברה - יניב בוסקילה ולצוות לאמן ולהשתתף בתחרויות ארציות בקפריסין. דגל ישראל הונף היום באצטדיון בלרנקה לכבוד הצוות הישראלי שסיים בהופעה בכורה את המרוץ המקומי ( ברבע הגמר ) דרישת שלום בבית ובקרוב כחול לבן שלכם צוות דריפטר ויניב בוסקילה תודה מיוחדת: לאשתי היקרה וליד ימיני עומרי סעידה המכונה בקפריסין "סעיטע" !!!
-
מצטער ידידי ( אנחנו עוסקים רק בתחום נהיגת הראלי) ונישמח לעזור. בתחום הדריפטים...אני מוכן להמליץ לך שוב על אדם ואפרת
-
בעניין דריפטים אתה מוזמן לפנות לאדם ואפרת http://www.mywaydrift.com/ מומלץ בחום ובאהבה.
-
אושר לפרסום! חברת דריפטר משיקה את קורס נהיגת המרוצים הגדול בכל הזמנים. אתמול בערב נחתם חוזה לשלוש שנים עם חברת תעופה פרטית שתישא את לקוחות דריפטר לקורס נהיגת מרוצים בן יום אחד באי השכן קפריסין. (בליווי מטוס פרטי עד 7 מקומות) רכבי המרוץ שיישרתו את הקורס הינם רכבי המרוץ של חברת דריפטר בשיתוף פעולה עם חברה פינית. ( פינלנד) עכשיו תוכלו להינות ממגוון קורסי נהיגה והשכרת רכבים לאימונים במחירים נוחים. פרטים באתר החברה www.drifter.co.il מנכ"ל החברה יניב ב. 052-4606422
-
http://www.wix.com/in7696/drifter1#!vstc0=rally-sprint שבוע טוב הפרטים עודכנו באתר! צפייה מהנה יניב
-
הי אלון בהחלט ניתן לצרף בן משפחה, מעבר לאקשן, יש הרבה מוקדי בילוי בימים ובלילות... קארטינג, שייט באגמים ועוד.. אל תתפוס אותי במילה אבל אם יהיה זמן נבקר בבית הספר למרוצים של אלוף העולם TOMMI MAKINEN לגבי הביטוח לילד זה קצת בעיה, אבל תוכל לקחת אותו לסיבוב נחמד ורגוע עם המכונית! את זה אישתי לא מפספסת למרות שאין ביטוח עלויות למצטרף נוסף כרטיס טיסה 500 -450 דולר מלון תוכלו לישון יחד (ניראה לי תוספת מינמאלית לילד) אבדוק !! אעדכן אותך בהמשך לגבי מספר תאריכים שבת שלום יניב
-
זלמן התותח! עד 35,000 אירו נזק לרכב ללא השתתפות עצמית! מכסה נזקי גוף / מוות חלילה הדלק כלול !!! אין תוספות! זלמן, הרעיון ענק WRC אני משווק כרגע בחברות תעופה ועוד...תהנה! אני כבר לא יכול לחכות לראות את הירבונן מרחף מעליי http://www.extreme-il.com/#!vstc7=finland מה איתך זלמן ?! תעזוב את הכיסא ובוא איתנו הולך להיות מעניין רק טוב יניב!
-
היי אלון בוקר טוב, 2400 אירו בילבד !!! זה המחיר הכי טוב שיכולתי להשיג והכול כלול טיסות מלונות אימון ומרוץ! השכרת הרכב למרוץ כולל ביטוח. ( שוב חשוב לציין זוהי תחרות פרטית לא במסגרת ה - FIA ) על אדמת פינלנד הקרה! לא נידרש רישיון מרוצים והתוספת היחידה הינה הארכת אימון לבקשת הלקוח! אתמול קיבלתי טלפון מפתיע ביותר ומשמח לכולנו שינו ברכב EVO 7 !!! אפרסם תאריכים בקרוב - כרגע הצוות הפיני עסוק בהכנות למרוץ ה- WRC כמוכן, הראלי פתוח עבורנו בכל ימות השנה ואפשר לשלב את כל החלומות: מרוץ אספלט ( בתוך עיר) מרוץ שלג בעונה וכמובן הקיץ המקפיץ תודה מראש יניב הפרטים יהיו באתר בקרוב www.drifter.co.il
-
היי בוריס ההרשמה ל-WRC תיסגר עד 15.6. אפשרי לארגן קבוצה "בדקה ה-91" שתצפה במרוץ WRC ושכמה ימים לאחר מכן יתקיים המרוץ! כמוכן, צריך שהסגירה תתבצע מראש וכמה שיותר מוקדם. בימי ה WRC העיר המארחת מפוצצת ואין מקום לינה חייב לפחות חודש - חודשיים. כרגע אקסטרים סגרו לצפייה בלבד קבוצה סבירה ועדיין אפשר לשריין. לגבי המרוץ ספרינט זה תלוי במספר משתתפים כפי שהזכרתי * לא דרוש רישיון מרוצים FIA *זה אירוע פרטי וסגור ע"י צוות פיני! אתה מוזמן לארגן מתחרים (חברים) ולבוא לתת בגז תודה, יניב
-
אני חש לליבך איש יקר! אף על פי גילי הצעיר נראה שהצלחתי לערר את מעמדך הכביכול נעלה! ד"ר ברוך שליט הרשה לי "לזרוק " הארה קטנה שאימצתי בתחילת דרכי ושירתה אותי נאמנות לאורך השנים: כשהדברים אינם זורמים לכיוון שהיית מבקש לעצמך, הדבר הפשוט ביותר הוא להתעלם מן המסקנות הזועקות סביבך, אבל הדבר הנכון והאמיץ הוא להכיר בחוסר כישרון או יכולת, במצב כזה הדבר הגרוע מכל, הוא להכשיל את היריב שלך ברמה הכי נמוכה שיש וזאת משום שעצם המעשה הוא הכרה בכך שאינך מסוגל להתמודד עם הרף שהציב. אני מאחל לך מעומק ליבי שתזכה להצלחה אמיתית שתעמוד מאחורי מילותיך. דני היקר! טיפ קטן: לדעתי, אם תשלב ספא וטרקטורון זוגי אני מאמין שילכו על קפריסין, אבל זאת רק דעתי.....
-
ברוך ודני היקרים! בגיל שלכם מסוכן לקחת ללב! מה רע בפורום של קופת חולים מכבי! אגב מי יותר חכם זה שמהמר והצליח או זה שהימר וקשור לעץ! יניב
-
ברוך שליט היקר שלום גם לך! הרבה זמן לא שמענו ממך...עכשיו יש רישיונות למרוצים בישראל?! המכוניות שלך עוד קשורות לעצים. מעניין כי זכור לי מערוץ 2 שאתה חסיד אומות עולם. מה קורה איתכם אנשים???! אני לא מארגן מרוצים! קיבלתי הצעה טובה לעצמי והחלטתי לשתף אתכם באהבה. דרך אגב לספורט המוטורי בישראל אין זכות להתקיים עם אנשים שלא מכבדים את עצמם. ספורטאי טוב זה אחד שיודע לפרגן באהבה ולא בעקיצה וגם להפסיד בכבוד. אגב יש לי דיל טוב לקפריסין 4 לילות+פנסיון ובריכה ב 100 דולר לקשיש אפשר לדבר גם בנייד 052-4606422
-
היי בוריס תודה רבה! אין ספק שאפשר להגשים את החלום מבלי למכור את הבית. 1) בגדול אפשר לצאת בכל חודש בהתארגנות של מינימום 10 משתתפים! 2)אני משווק את המוצר WRC גם באתר אקסטרים ובהחלט אפשרי לשלב (כמובן שזה תלוי במספר נרשמים) צריך לארגן קבוצה שוב תודה ונשמח לראות אותך יניב
-
http://www.wix.com/in7696/drifter1#!rally-sprint האתר הרשמי! תהנו
-
המטיף! צודק בהחלט, השם שלי חשוב מאוד במיוחד עם הצוות הפיני שקרוב אליי. כמובן, שבדקתי את העניין לעומק. תודה אני מעריך את הארה שלך וצר לי שנפגעת. דני לוי! קפריסין פינלנד קפריסין פינלנד קפריסין פינלנד בשר וחלב שם המשחק פה אינו הכסף אלא האיכות ובעיקר החוויה ( לא כל יום נוסעים להתחרות בפינלנד ) מצד שני לאף אחד מתחת לבית לא מחכה איוו 6-7 ומצד שלישי - פינלנד במילה אחת וכל המשתמע מכך אגב מרוץ ראלי לא קורס ראלי !!! על אדמת פינלנד, ללא רישיון FIA אגב דני היקר אתה בהחלט מוזמן באהבה להתחרות ובעיקר להינות את הלוגיסטיקה של המרוץ אני מארגן והכל כלול! יום מתוק לכולם
-
מדובר בשני רכבי ראלי EVO -4-6 עלות נוספת לק"מ באימון בין 30 - 25 אירו * כולל ביטוחים!
-
גם אני בפנים! כרגע אנחנו 4 צריך עוד
-
-
כמוכן רכב עם הנעה קדמית הרבה יותר זול ! אבל עם כבר פינלנד אז 4X4
-
היי אלון בהחלט מגניב, בניתי משהוא בשיתוף פעולה עם הפינים! במיוחד עבורנו (ישראליים) חבילה כוללת יומיים - שלושה מרוץ ראלי ספינט של 18 ק"מ - 6 ק"מ X 3 אימון מקדים לכל נהג 20 -25 ק"מ מכונית evo 6 הסעה מאורגנת ( רכב עם 9 מקומות ) מלון + טיסות ביטוחים - נזקי גוף מלא - רכב עד 35000 אירו נזק ניתן להוסיף שעות אימון או לשנות רכב בעלות גבוה יותר עלויות 2400 אירו לאדם אחד אפשרי לשלם דרכי ב-תשלומים ללא הגבלה וללא ריבית יניב
-
נ.ב. באפשרותי לארגן מרוץ ראלי ספרינט פרטי !!! בפינלנד כמובן מוגבל עד 10 משתתפים!
-
חברים שלום רב 1)מחפשים לשכור רכבי ראלי להתחרות? 2)לשכור מכונית ראלי לאימון אישי? 3)ראלי ספרינט? 4)קורסי ראלי מתקדמים? 5)אירוע לקבוצות (ישראליים)תחרות ראלי!!! תתפלאו לא צריך למכור את הבית! קפיצות מרהיבות, קטעי נסיעה מטורפים, מעל 200 קמ"ש בקיצור פינלנד!!! לכל המעוניין ובאופן רציני אני מוכן לתווך ולעזור עד הפרט האחרון ..תביאו אתכם רק כפפות הרכבים: פורד WRC 2010 EVO 5.6.7.8.9.10 סובארו STI ועוד.. פרטים אצלי בנייד: 052-4606422 יניב בוסקילה תהנו.
