Jump to content

ptukhi

  • הודעות

    77
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ptukhi

  1. הייתי היום היכן ששלחת אותי מר רפי לין דוד החליף לי פיוז במכשיר עצמו שם לדבריו היה פיוז מידי גבוה והמכשיר פועל\ השאלה האם זה מספיק או שזה יחמם לי בהמשך הזמן את החוטים יתר על המידה?
  2. תודה לרפי וכולם
  3. קניתי בחו"ל מפזר חום לאוטו כיון שהלך לי רדיאטור החימום (אפלאוז) עוצמתו 150ואלט 12 ואט. הוא שורף לי את החוטים של המצת. אמרו לי שניתן לחברו ישירות למצבר, האם אכן כך? אין לזה סיכון לנזק לאוטו? אם כן על מי אתם ממליצים באזור גוש דן פתח תקוה וכן כמה נראה לכם שצריך לעלות. זה ממש חשוב לי אודה מראש למסייעים.
  4. ופתח נושא חדש.
  5. לי יש גם בעיה שהמצת לא פועל אך האור כן פועל, האם זה שולל בעיה של פיוז?
  6. האם הן מגבירות משמעותית? (יש לי אפלאוז) היכן ניתן להשיג אותן?
  7. בצד הנהג ומאחוריו אודה למי שיעזור.
  8. אכן תודה לך על המלצתך, חיפשתי בפורום חגורת בטיחות חליפית, והלכתי כפי המלצתך. אכן "שם טוב" יחזקאל אדם מקצועי - לא יקר ונחמד מאד
  9. טוב אז ככה: אני עשיתי חיפוש על מזגן לא מחמם והגעתי לכאן. הסיפור שלי הוא כזה: לפני כשלושה חודשים עברתי תאונה בה החליפו את הרדיאטור. המזגן בקירור פועל מצוין. השבוע רציתי להפעיל את החימום אך יוצא אויר קר. מה יכולה להיות הסיבה? האם קשור להחלפת הרדיאטור? ד"א הרכב מדגם דהיטסו אפלאוז שנת 94 אודה לעזרת בעלי ידע
  10. שנה ראשונה שיש לי להעביר טסט, אני גר באזור גבעת שמואל, שמעתי שכדאי לקבל המלצה לאן ללכת כדי שלא ישגעו אותי אודה על תשובה
  11. O.K. ואחרי זה למי ללכת לתקן?
  12. יש לי אפלאוז שנת 94 קניתי לפני שלשת רבעי שנה, עלי להכין אותו עוד חודש לטסט, אני רוצה לדעת באיזה מוסך כדאי לי (מומלץ) בגוש דן. אודה לעוזרים שנה טובה
  13. שמעתי שיש כמה סוגים כרגע עם כל הבלאגן של המחשוב
  14. יש לי אפלאוז ולאחרונה אני "מרגיש" את כל הגב התחתון עלי לציין שאני לא גבוה, אודה למי שימליץ לי על משענת גב שתעזור לי
  15. אם אפשר יותר למקד לי את החיפוש באזור רמת גן? גבעתיים?
  16. חסרה לי חגורה אחת ( מי שמכר לי את האוטו הצליח להערים על כולם והעלים זאת) חגורה במושב אחורי אמצעי, לא החגורה עצמה אלא התפסנים. הבנתי שבמוסך מורשה המחירים בשמיים\ בחנויות לאביזרי רכב לא הצליחו לעזור לי, אז אולי אתם
  17. היכן יש מוסך טוב לטיפול באפלאוז באיזור פתח תקוה גבעת שמואל
  18. נתחיל בזה שתבחר כותרת ראויה, נא קרא את כללי הפורום!
  19. קניתי שבוע שעבר רכב מיד שניה דייהטסו אפלאוז שנת 94 לפני הקניה הרכב נבדק עי מוסך ומאד המליצו לי עליו. הבעיה היחידה היא שגיליתי כעת שכאשר אני עוצר את הרכב ברמזור וכו יש רעד לרכב. כולם אומרים לי ש"ככה זה באפלאוז" אבל אני רוצה להיות בטוח שזה רק זה. אני גר באזור רמת גן ומבקש מאד את המלצתכם היכן יש מוסך שמתאים לרכב מסוג זה וכן לשמוע קצת עצות בתודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...