Jump to content

ptukhi

  • הודעות

    77
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ptukhi

  1. אולי תפנה אותי לקופון של חיישני רוורס
  2. שמעתי שיש כמה אופציות מחיר
  3. תודה על התשובה כמה יעלה לי עבודה כשהכל מקורי? האם לא כדאי להחליף משאבה בדרך? כמה עולה משאבה אם כן?
  4. נתתי רכב לבדיקה לפני קניה, קורולה אוט' 1999 GLI התיקונים הנדרשים: החלפת טיימינג תושבת גיר גומיות מגן לציריות 2 גלגלים כמה יעלה לי? כדי לדעת איךלהתקזז עם המוכר תודה מראש
  5. אודה על עזרה מחברי הפורום
  6. בעל המוסך לקח לי את הרכב לטסט, אפלאוז שנת 94, כיון שפסלו את הרכב עקב זיהום אויר לדבריו, עשה ניקוי כלשהו לרכב והעביר אותו שוב. מאז, הרכב החל להשמיע רעשים בעמידה בהילוך, בעל המוסך אמר שזה כיון שהעלה את הטורים כדי "שיעבור טסט" הוריד את הטורים - אך מרעיש!! מה אומרים חברי הפורום? עלי לציין שצריכת הדלק עלתה מאד יחד עם התופעה
  7. האם יש משהו באיכות דומה בארץ?
  8. הכניס נורה אחרת!!!! מה שחשוב לי כרגע זה היכן לקנות חדשה ולא להתמקד בגניבה
  9. החשמלאי תיקן לי את הפנס וגנב לי את הנורה... לפני כשנתים קניתי GTLVב שנסגר היכן להשיג בגוש דן לא יקר?
  10. האם ניתן לראות כאשר פותחים מכסה מנוע? או יש להסתכל מתחת לרכב?
  11. לאחרונה ברכב שלי האפלאוז יש ירידה מאד איטית במפלס המים במיכל הרזרבי, כחצי ס"מ ליומים נסיעה. בדקתי לחץ ואכן יש ירידה קטנה. החלפתי פקק ולא עזר. מבדיקה בלי להרים את הרכב לא מזהים נזילה. מה יכולה להיות הסיבה? טמפרטורת המים במד מים תקינה ואפילו נמוכה בימים הקרים
  12. כוונתי להחליף לרדיאטור 2 שורות נחושת
  13. לרכב אפלאוז אוטומטי. האם כדאי להחליף לחדש שורה אחת אלומניום או משופץ 2 שורות לא אלומניום? בכל מקרה היכן ממלץ בגוש דן (פ"ת ר"ג ב"ב ) תודה מראש לכל המסייעים
  14. הכוונה לחזק את ההגה לשילדה
  15. אז ככה: הלכתי ל"יד יצחק" בראש העין, הם היו בסדר גמור, דרשו לחזק את ההגה, ולדעתי אכן הרגשתי בנהיגה הגה רפויה. מעבר לזה ממש לא התמקדו על שטויות
  16. עשיתי לו את כל הטיפולים שצריך - אך אמרו לי שבגוש דן יש מקומות שכדאי יותר ויש מקומות שכדאי פחות - להעביר טסט, אודה למי שיעזור לי.
  17. מה זה חיישן החמצן?
  18. לי קרה אמש גם סיפור כזה באפלאוז אך בנסיעת רוורס מאד מאד בעייתית ואיטית עם מזגן האם יכול להיות מירידת טורים?
  19. איך מגיעים לחיים יוד?
  20. כמוכ שאלתי את בעל המוסך איזה פלגים הכניס לי ותשובתו הייתה NGK האם זה בסדר? אולי שם הבעיה?
  21. הרכב שלי לא קרבורטור. בדקתי אויר בצמיגים
  22. בחודשיים האחרונים שמתי לב שיש צריכה מוגברת של דלק מה יכולה להיות הסיבה? עשיתי טיפול 10000 לפני כארבעה חודשים\ מקפיד על שמן ומים והכל נראה בסדר חוץ מזה, גם האגזוז שלם.
  23. רפי, האם יש טעם לפנות לאדם שמתעקש? אולי יש לך אופציה של מישהו יותר טוב? גם כך שילמתי לו 160.- שקלים על החלפת מצת..
  24. ראשית תודה על כל ההתיחסות הוא ממש מתעקש על מעשיו, ואתה המלצת אז כנראה שאתה מכיר אותו מפזר החום מחובר כרגע למצת. היה שם נתיך של 20 שהוא שרף את החוטים במצת.
  25. דברתי אתו שוב לדבריו הוא הוריד את הפיוז במכשיר ל 10 אמפר( היה 20 ) והחוטים לפי דבריו מספיק עבים האם לדעתך זה מספק?
×
×
  • תוכן חדש...