נתתי רכב לבדיקה לפני קניה, קורולה אוט' 1999 GLI
התיקונים הנדרשים:
החלפת טיימינג
תושבת גיר
גומיות מגן לציריות
2 גלגלים
כמה יעלה לי? כדי לדעת איךלהתקזז עם המוכר
תודה מראש
בעל המוסך לקח לי את הרכב לטסט, אפלאוז שנת 94, כיון שפסלו את הרכב עקב זיהום אויר לדבריו, עשה ניקוי כלשהו לרכב והעביר אותו שוב.
מאז, הרכב החל להשמיע רעשים בעמידה בהילוך, בעל המוסך אמר שזה כיון שהעלה את הטורים כדי "שיעבור טסט" הוריד את הטורים - אך מרעיש!! מה אומרים חברי הפורום?
עלי לציין שצריכת הדלק עלתה מאד יחד עם התופעה
לאחרונה ברכב שלי האפלאוז יש ירידה מאד איטית במפלס המים במיכל הרזרבי, כחצי ס"מ ליומים נסיעה. בדקתי לחץ ואכן יש ירידה קטנה. החלפתי פקק ולא עזר. מבדיקה בלי להרים את הרכב לא מזהים נזילה. מה יכולה להיות הסיבה? טמפרטורת המים במד מים תקינה ואפילו נמוכה בימים הקרים
לרכב אפלאוז אוטומטי. האם כדאי להחליף לחדש שורה אחת אלומניום או משופץ 2 שורות לא אלומניום?
בכל מקרה היכן ממלץ בגוש דן (פ"ת ר"ג ב"ב )
תודה מראש לכל המסייעים
בחודשיים האחרונים שמתי לב שיש צריכה מוגברת של דלק מה יכולה להיות הסיבה?
עשיתי טיפול 10000 לפני כארבעה חודשים\ מקפיד על שמן ומים והכל נראה בסדר חוץ מזה, גם האגזוז שלם.
ראשית תודה על כל ההתיחסות
הוא ממש מתעקש על מעשיו, ואתה המלצת אז כנראה שאתה מכיר אותו
מפזר החום מחובר כרגע למצת.
היה שם נתיך של 20 שהוא שרף את החוטים במצת.