שמעו אני לא יודע כמה אני יכול להגיד למה אני לא הכי וותיק פה אבל אני מכיר כאן את האנשים והמיפגשים הם כדי להריץ צחוקים ודיבורים ובנתיים זה מה שהיה ואנכנו לא מחפשים את הלחיצות האלה ואני לא נגד שום אוטו ואני חושב שזו זחות של אור לשים מה שהוא רוצה על האוטו שלו וכל אחד יעשה מה שהוא חושב שיפה לאוטו אבל בואו לא ניגרר למריבות כמו ילדים