Jump to content

TT V6

  • הודעות

    33
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי TT V6

  1. מנהלים אני חזרתי לא מיזמן לפורום אחרי תקופה ממושכת שלא הייתי פה ומונה ההודעות לא פועל אני עומד על 7 הודאות ולא עולה לי ההודעות תודה מראש TT V6
  2. שמעו אני לא יודע כמה אני יכול להגיד למה אני לא הכי וותיק פה אבל אני מכיר כאן את האנשים והמיפגשים הם כדי להריץ צחוקים ודיבורים ובנתיים זה מה שהיה ואנכנו לא מחפשים את הלחיצות האלה ואני לא נגד שום אוטו ואני חושב שזו זחות של אור לשים מה שהוא רוצה על האוטו שלו וכל אחד יעשה מה שהוא חושב שיפה לאוטו אבל בואו לא ניגרר למריבות כמו ילדים
  3. לדעתי כל אחד יתארגן על משהו אחד מנגל אחד גחלים ואחד חבילה בשר כזאת והשני אחרת
  4. דרך הגב ברק אתה מלך
  5. סליחה אחי **אם אתם אחים דברו על זה בבית** חומר עלי! ועל מה לא לדבר?
  6. היום???? ומתי הסרטון של אור יעלה??
  7. אני כניראה יבוא אם גידעון ואוראל הייתי ליפני שבועיים מי שזוכר
  8. אנשים סוף סוף היסתדר לי כל הקטע עם הסיסמא וזה אז מקווה ליראות את כולם שישי הזה
  9. יש לי שתי שאלות בקשר לטרקטורונים 1. איזה רישיון צריך כדי לינסוע על טרקטורון שמוגדר כשטח בילבד? 2. האם Bombrider Baja Ds מורשה לינסוע על כביש ? בתודה מראש TT V6
  10. בתודה מראש TT V6
  11. היום ראיתי הונדה אקורד כסופה על כביש 1 אבל היה לה מין חור עגול מתחת לגריל בפאגוש וחבר שלי אמר לי שזה כנראה מצלמה
  12. TT V6

    צילומי ריגול BMW סידרה 1 .

    לא אהבתי
×
×
  • תוכן חדש...