Jump to content

מילאנו בר

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מילאנו בר

  1. המנוע שלי זה לפני הדגם קופרה,הנה תמונה של המנוע אם זה יעזור לך לדעת. אני יודע שהמנוע הזה יש אותו גם במכוניות גולף ישנות יותר מהמודל שלי
  2. מנסיון עם VTI האצ'בק שהייתה לי,לא משודרגת,אלה מקורית,(השחורה) למי שמכיר,אני יכול להגיד לך,אין הבדל עם מכונית כזאת משודרגת לVTI ,ברשיון רכב לא יופיע לך VTI ,אבל למי איכפת מזה הרכב יסע לך בדיוק אותו דבר,והתנהג בדיוק אותו דבר. הדבר הכי חשוב זה שיהיה לך רכב מהיר ועצבני זה רכב נורא מהיר,וצריך לדעת גם לנהוג בו נכון אם הרכב שברשותך תקין,וללא מכות שלדה,ואתה מרגיש שאתה רוצה להשקיע בו,אז בהצלחה! אני הייתי הולך על זה. המלצה שלי אני אישית הייתי מתייעץ לפני כן עם (אלי "Max Power ") יש לו מוסך באיזור התעשייה בקרית משה(רחובות). הוא יכול לעשות לך את כל העבודה הזאת,והוא משפר מספר 1 בארץ להונדות. ממליץ לך בחום על המוסך שלו לצורך שדרוג והסבה ל VTI . ושיהיה בהצלחה!!!
  3. אוקיי Gidi תודה! אני אגש יום ראשון למשרד הרישוי לצורך אישור סופי . ניסיתי לבדוק כאן לפני שאני ניגש אליהם,חשבתי שמשיהו ידע ואז חסוך את הטרחה אליהם. אבל מסתבר שאף אחד כנראה עדיין לא עשה את זה לרכב כמו שלי בארץ. "מקסימום אני אגיד להם שאני מעוניין להוריד את נפח הרכב,ולהוזיל את צריכת הדלק" ואם ממש לא ילך איתם,אני כנראה החליף את המנוע של קופרה זה במליון אחוזים יאשרו לי וכמובן אצטרך לקחת בחשבון את העלויות לשדרוג מנוע לטורבו. שיהיה לכולם שבת שלום! ותודה על העזרה אנשים.
  4. לא יודע למה של Audi TT ,כעיקרון אמרו לי שגם 20VT ,ושל גולף GTI אלה אותם מנועים לכולם. כן מקורי ומאושר ברשיון הרכב. זה הדגם GTI 8V לא עניתם לי אם זה בכלל מאושר לעשות דבר כזה!?
  5. שלום לכולם שאלתי היא ככה,יש לי רכב סיאט איביזה נפח 2.0 מודל 94. אני מעוניין לעשות הסבת מנוע ל 1.8 טורבו של Audi TT. אני רוצה לדעת אם זה ניתן,מבחינת מחלול הרכב שברשותי.וגם אם זה חוקי שלא יעשו בעיות במשרד הרישוי . סיבת ההחלפה: המנוע הלך. ניתן לתקן אותו רק שלא כל כך ישתלם לי,זה אוברול כללי.ואני מעדייף מנוע מסוג טורבו. ואפילו אם יצא לי לתקן אותו לא ישתלם לי,כי לעשות טורבו זה נורא יקר,ואני מעדייף מנוע שמותאם לטורבו,ולא הכנה לטורבו. ותודה מראש.
  6. gsi16v אז אני מבין ש... JDM B18C spec.R 200 כ"ס / 7200 RPM יותר חזק,אני חשבתי שמסתכלים גם על סיבובי המנוע (RPM) עוד משהו,אלה מנועים שניתן לאשר אותם ברכב שברשותי? ואיזה מחלולים אני צריך בנוסף למנוע? האם זה צריך לעבור את 25,000 שקל ? 1.גיר (צריך להחליף בכלל גיר?) 2.צריות 3.צמה למחשב 4.מערכת הבלמים ? מה מחליפים לי שם? את המערכת כולה? קצת לפרט לי אם אפשר,תעזרו לי לסדר את הבלגן , אני רציני מאוד,ואני מתכוון לזמין את המנוע בחברה,אז ככה שאני ידע מה לזמין עוד בנוסף למנוע+גיר+צמה,וצריות ,ואיזה איזור בארץ הכי מומלץ לי לעשות את ההחלפה? אני גר בראשון לציון. ותודה.
  7. שלום לכולם! ברצוני לדעת איזה מן הדגמי מנוע יותר חזק ? JDM B16B spec.R 185 כ"ס / 8200 RPM או JDM B18C spec.R 200 כ"ס / 7200 RPM (אני לא יודע אם המנועים האלה של VTI ,זה היה ברשימה באיזה אתר ) אם אני טועה תתקנו אותי בבקשה. יש לי הונדה האצ'בק דגם ESI ,נפח 1600 ידני,ואני רוצה להחליף את המנוע לדגם VTI ,הבנתי שזה אפשרי, הרוב מדובר בכסף,ושנוי חלקים ,כמו צריות,ומחשב,ומערכת הבלמים,ועוד,אפשר לפרט לי מה בדיוק אני צריך? ותודה מראש
  8. אני חושב שיקוזה התכוון באופן כללי על הרכבים שהוא פרסם כאן,ללא שום קשר למחירים של הרכבים .
×
×
  • תוכן חדש...