מנסיון עם VTI האצ'בק שהייתה לי,לא משודרגת,אלה מקורית,(השחורה) למי שמכיר,אני יכול להגיד לך,אין הבדל
עם מכונית כזאת משודרגת לVTI ,ברשיון רכב לא יופיע לך VTI ,אבל למי איכפת מזה
הרכב יסע לך בדיוק אותו דבר,והתנהג בדיוק אותו דבר.
הדבר הכי חשוב זה שיהיה לך רכב מהיר ועצבני
זה רכב נורא מהיר,וצריך לדעת גם לנהוג בו נכון
אם הרכב שברשותך תקין,וללא מכות שלדה,ואתה מרגיש שאתה רוצה להשקיע בו,אז בהצלחה!
אני הייתי הולך על זה.
המלצה שלי
אני אישית הייתי מתייעץ לפני כן עם (אלי "Max Power ") יש לו מוסך באיזור התעשייה בקרית משה(רחובות).
הוא יכול לעשות לך את כל העבודה הזאת,והוא משפר מספר 1 בארץ להונדות.
ממליץ לך בחום על המוסך שלו לצורך שדרוג והסבה ל VTI .
ושיהיה בהצלחה!!!