הרכב הוא בעל גיר ידני מנוע 1300 סמ"ק, לגבי הקרבורטור אני לא יודע מתי בוצע בו טיפול לאחרונה, קניתי את הרכב לפני חודשיים. הבדיקה של הצריכה נעשתה רק בנסיעה משולבת(7.5-8 ק"מ לליטר)
אני אשמח לשמוע לגבי הטיפולים שצריך לעשות לקרבורטור, מה התדירות, ומה המחירים.