Jump to content

mikel77

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אניעם רמת הגולן
  • תחביבים
    האטריק,ספורט קאייקים
  • מקצוע
    שף

הנקודות של mikel77

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על הזרה אני אם בעיה דומה
  2. מונזה בעפולה שנים של מקצעויות ואמינות בטיפול בסיטרואן עוד מוסך סיטרואן טוב יש בבית זרזיר מוסך המוביל חסן ומוסא סוחבים שנים של נסיון בסיטרואן
  3. יונדאי גטס בכלל לא חסכונית ופיאט פונטו אם מטופלת כראוי אמינה וטובה הייתי מציע לך לבדוק סיטרואן קטנה שכמו הפונטו אמינה במידה ומטופלת כראוי
  4. אשמח לקבל המלצות לגבי מקומות שאפשר לקנות מנוע פועל
  5. יש צורך להחליף את נורות החימום
  6. אצלי הילד בן 8 נוסע מקדימה אם בוסטר שזה למעשה הגבהה של המושב ,זאת הדרך החוקית היחידה להושיב ילדים מקדימה שאני מכיר
  7. אני לא מוכן לקבל 15 אלף וסקודה פליסיה ולהחזיק אותו שנתיים, פליסיה בן 10 זה מתכון להרבה הוצאות במוסך,רנו קליאו גם בעיתית אני הייתי מעדיף פונטו או פיגו 106
  8. יש לי קאיה שנת 2000 שעשת מעל 300 אלף K האוטו מטופל במוסכי החברה בלבד,המחירים שם סבירים ביותר ואם אתה לא הולך לשדוד בנק וזקוק לרכב מילוט,אני ממליץ על קאיה
  9. לא הייתי ממהר להחליף,במיוחד ב20 אלף לא תמצא רכב דיזל טוב,הפונטו חסכונית בדלק ואם אתה מרוצה ממנה לפחות עד שיבוטל הקנס בטסט השנתי על הדיזל הייתי נשאר איתה
  10. גדול זה לפחות 6 מקומות תקציב באיזור ה100 אלף,לרכב בן עד 3
  11. יש את הפיאט מולטיפלה ,האם יש עוד רכבים גדולים וחסכוניים רצוי דיזל?
×
×
  • תוכן חדש...