אני לא מוכן לקבל 15 אלף וסקודה פליסיה ולהחזיק אותו שנתיים, פליסיה בן 10 זה מתכון להרבה הוצאות במוסך,רנו קליאו גם בעיתית אני הייתי מעדיף פונטו או פיגו 106
יש לי קאיה שנת 2000 שעשת מעל 300 אלף K האוטו מטופל במוסכי החברה בלבד,המחירים שם סבירים ביותר ואם אתה לא הולך לשדוד בנק וזקוק לרכב מילוט,אני ממליץ על קאיה
לא הייתי ממהר להחליף,במיוחד ב20 אלף לא תמצא רכב דיזל טוב,הפונטו חסכונית בדלק ואם אתה מרוצה ממנה לפחות עד שיבוטל הקנס בטסט השנתי על הדיזל הייתי נשאר איתה