Jump to content

albeldas

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של albeldas

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מה לגבי פולו שנת 97-98? מנוע 1.6 ידנית , עושה 1 ל-14 בממוצע.. רכב חזק ואמין.
  2. שלום לכולם , לפי מה שרשום רק הקרטינג , הג'מיקאנה ומתקן הרכב המתהפך שווים את ה-333 ש"ח אני עשיתי קורס נהיגה מתקדמת עם מסלול נהיגה , ג'מיקאנה ומסלול החלקות ועלה בערך 600 ש"ח וכל זה היה על הרכב של אמא שלי שזה אפילו מעציב את הסיפור ולמרות זאת נהנתי באותו יום כמו שלא נהנתי כבר הרבה זמן , אז למי שאוהב את זה אני חושב שגם היום מיונים היחיד הזה שווה את הכסף כי לפי מה שרשום שעושים שם ההנאה כמעט ומובטחת. לגביי החיילים ששאלו פה , בזמן שתהיו בטירונות/קורס יסוד / אימון מתקדם וכו' , סביר להניח שלא יתאפשר לכם להגיע ליום המיונים. בקושי לאירועים משפחתיים ינתן אישור יציאה וגם אם כן חריג! לחיילים הסדירים לא תהיה בעיה להגיע ליום מיונים על חשבון חופשה רגילה/שנתית , מי שמגיע ישירות מהבסיס על מדים יצטרך אישור ממש"קית ת"ש או ממש"ק ב"מ (בטחון מידע) לפני ההופעה הפומבית בטלוויזיה וכו'.. אני חושב שכל מי שנרשם ושילם או רוצה לשלם , ירצה לדעת במפורט יותר על השלבים ביום המיונים כגון : סוג הרכב אשר יהיה ביום מיונים , אופניים 360(?) , מבחן ראיה מרחבית (?) מתקן רכב מתהפך (?) וכו'.. רובינו חסרי נסיון בתחום ולא נתקלנו בתרגילים האלו בעבר נשמח לדעת עוד פרטים על התחנות הנ"ל סתם בשביל הידע והגברת החשק ליום הזה.. כאמור יוזמה מבורכת ! ישרו כוח , אני מצפה ליום המיונים בכיליון עיניים , שיהיה לכולנו בהצלחה. לירן אלבלדס
  3. האם יש אפשרות להפוך את הגיר רובוטי הרגיל של הטויוטה החדשה לגיר DSG ? ואם כן זה אמור להיות מסובך או שפשוט מוסיפים עוד קלאץ'?
×
×
  • תוכן חדש...