אני נוסע לי הבוקר בכיף שלי , ככה נותן לצמיגים קצת לתפוס אחיזה ,וחושב אם יהיה לי מזל חרא וירד היום גשם כי היה קצת מעונן !
בכל אופן, תנועת הפחיות זורמת לה בכבדות ואני מזדחל בינהם קצת שולים קצת פס לבן כרגיל פתאום !!!! גברת אחת עם ג'יפ סתם ככה בלי שום הסבר הגיוני כלשהו מחליטה שהיא רוצה לפנות שמאולה באמצע הנתיב בקו הפרדה רצוף בדיוק בזמן שאני עובר את הטור של המכוניות !!!!!!!
בררררררררררררררררררררררקס !!!! תוך רבע שניה הרסה לי את הבוקר , כבר ראיתי את עצמי שוב במוסך ושוב תיקון פיירינגים ! מילימטר אחד הפריד בין הפנס שלה לראש שלי .
אני לא יודע אם הייתי צריך לעשות מה שעשיתי אבל לא שלטתי בזה ונתתי לה בעיטה כל כך חזקה בדלת שנהיה לה מאיין בור קטן ( טוב לא כל כך קטן ) בדלת
אבל הגברת לא הבינה מה היא עשתה לא בסדר פתחה את החלון והתחילה לקלל כאילו אין מחר ! ( יא בת זונה עוד לא פתחת את העיניים ....) וברוב חוצפתה עוד אומרת לי " לך תמות במקום אחר " .....
שתבינו היא עדיין לא מותרת הרמזור התחלף לירוק ואז הגיע רגע השיא !
ג'יפ 3 טון מנסה לרדוף אחרי אופנוע 750 ! חחחחח
כבר לא כעסתי כשראיתי את הפנסים שלה הולכים וקטנים במראת ימין !