-
הודעות
88 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שחריקו
-
התיעצות טכנית חשובה. צמיגים, חריצים, ומה שביניהם....
שחריקו פרסם הודעה בנושא של MexMex בתוך פורום אופנועים
זה נכון. המצב אתמול הלך והשתפר עם ההקפות שעשינו. התחלנו ב59 שניות להקפה, וירדנו ל57, 56 גבוה... אבל הזמנים הקודמים שלי היו 55 נמוך בממוצע, ושיא של 53 גבוה על אותו מסלול, עם אותם צמיגים עכשיו לפני שאני מתעצבן סתם שאלה? אחרי השיא שעשית החלפת צמיגים ואני מתכוון האם שעלית בפעם האחרונה היית עם סט חדש או הישן של השיא? -
התיעצות טכנית חשובה. צמיגים, חריצים, ומה שביניהם....
שחריקו פרסם הודעה בנושא של MexMex בתוך פורום אופנועים
נכון ! אבל עובדה אחת IRT בספרד 2.אני יודע מניסיון ומקריאה במפרט של מישלין.צמיג ההארד מתוכנן לרוכבים בכביש ויש בו חומר המחמם את מצמיג מהר יחסית לעומת המדיום והסופט.הצמיגים האחרונים תוכננו למירוצים ובהם הגישה היא לחימום מקדים עם מחממי צמיגים. תשאל בבריגדסטון אם יש להם צמיגי מירוץ חוקיים לכביש ו\או לאופנןעים בעלי משקל קל. אולי הם יתנו לך ביצועים טובים יותר ללא הצורך בהתעסקות יתרה. -
התיעצות טכנית חשובה. צמיגים, חריצים, ומה שביניהם....
שחריקו פרסם הודעה בנושא של MexMex בתוך פורום אופנועים
ואז תפתח לעומר הזה את ה### -
התיעצות טכנית חשובה. צמיגים, חריצים, ומה שביניהם....
שחריקו פרסם הודעה בנושא של MexMex בתוך פורום אופנועים
קשה, קשה... למה אני מתעקש? - אתמול היתה אחיזה נוראית. פשוט חוסר בטחון מוחלט בהורדת האופנוע. אתה ממש מרגיש את שכבת האבק (אם כי לא רואה אותה), שלא נותנת לצמיג לגעת במלואו באספלט... - עומר איזאק (המניאק...), רכב עם אחורי של אבון, משהו לא ספורטיבי במיוחד, דהיינו גומי בהרכב קשה מאוד וחירוץ אגרסיבי (אלכסוני) על כל הצמיג. והוא החליק פחות !!! אז אולי יש משו בזה? יש ויש.לפעמים תרכובת רכה מידי גורמת להחליק. עוד חומר למחשבה בשבילך ידידי. החברה מ IRT חזרו מספרד,הם היו באימון לקראת המירוץ.כשהם עלו לרכב היה די קר ולכן הם הלכו על צמיגי הסופט יען כי חשבו שיתחממו מהר יותר,אחד המכונאים האיטלקיים שעברו שם ורא את הצמיג שהיה לירון על האופנוע,אמרו לא שהוא צריך לרכב עם צמיג HARD ולראיה הבחור עלה על המסלול ואחרי שתי הקפות הוא עף בLOW SIDE אז עכשיו לך תבין דבר אחד אני יודע זה שצמיג כביש לדוגמא RACE2 HARD יתחמם מהר יותר מאותו צמיג בתרכובת רכה יותר כי הוא מיועד לכביש ומתוכנן לעבוד ללא מחממי צמיגים. אני יודע שבטח בלבלתי אותך יותר,אני הייתי בודק את הצמיגים שלך עם לחצי אויר שונים. -
התיעצות טכנית חשובה. צמיגים, חריצים, ומה שביניהם....
שחריקו פרסם הודעה בנושא של MexMex בתוך פורום אופנועים
1.ניסית לחצי אויר שונים? 2.במה התבאה האחיזה הגרועה?איבוד אחורי,קידמי,חוסר אחיזה ביציאה מסיבוב תוך כדי גז? 3.בדקת כיווני מיתלים? 4.ואם אתה יכול להרשות לעצמך לנסות סוגי תרכובות שונות? -
התיעצות טכנית חשובה. צמיגים, חריצים, ומה שביניהם....
שחריקו פרסם הודעה בנושא של MexMex בתוך פורום אופנועים
ותתחיל לחשוב כמו אופנוען כביש. אתה רוצה כמה שיותר מגע בין האספלט לצמיג!צמיג סליק מחומם היטב אוחז אספלט כמו פולטיקאי ישראלי שאוחז דולרים חורצים צמיגים בגשם לניקוז ולחימום.אם אין שטח או מים אז סליק סליק סליק!!! אך איזה צרות של עשירים הלואי עלי להתלבט ככה יאללה תפוצץ גזים ומזל טוב לך ולאישה שלך. -
התיעצות טכנית חשובה. צמיגים, חריצים, ומה שביניהם....
שחריקו פרסם הודעה בנושא של MexMex בתוך פורום אופנועים
חירוץ צמיגים(כבר דיברנו על זה) נועד למים ו\או שטח.כאשר בשטח שים לב הם חורצים רק במרכז. אני אנסה למצוא לך לינק לגבי חירוץ המתאים.יקח לי קצת זמן. וחוץ מזה גם אני רוצה מירוץ. -
1.יש הגיון במה שאמרו 2.משום מה חשבתי שהיום יום רביעי!
-
אכן... אבל אם יעשו מגן סנטר כזה בקסדות כביש הרי שרעש הרוח והרוח יהיו בלתי נסבלים.... הפתרון הוא מגן סנטר קרוב יותר, אבל מאסיבי יותר...למשל. יש שיקולים שונים, כמובן, בתכנוני הקסדות, בין אם זה עניין של אוורור, שדה ראייה, משקל ונוחות לבין אם זה "סביבת המחיה הטיבעית" של הקסדה... כאילו דה ברור....... אתה חייב תמיד להגיד את המילה האחרונה אהה בוקר טוב גבר יש מצב ליום חמישי.
-
לפי דעתי אין בכלל קשר להגנה טובה יותר,אבל זה גם הסבר. מגן הסנטר מרוחק ושים לב גם שדה הראייה מוגדל לטובת איוורור טוב יותר. לצערי גם באופנועי כביש מתרסקים קדימה על הפנים,כמו כן אין באף דפי יצרן שאני קראתי התייחסות לנושא מרחק הלסת מהקסדה. בוקר טוב לכווווווווווווווולם.
-
שחוק ספורט מוטורי יביא הכחדה על הספורט כי מי שמוציא אותו לפועל זו חבורת פקידים. חסרי כל ידע ,הבנה ,אהבה,ותשוקה למירוצים.הם רק אוהבים טפסים. בשביל להתחרות נצטרך למלא טפסים ושמו שמיים אני אצטרך להעביר את הKTM SM שלי טסט למירוצים במשרד הרישוי .ובטח הבוחן ירצה סיבוב לבדוק את הברקסים,ויבקש שאני אנעל גלגל אחורי לבדוק שהבלם טוב. אחחחחחחחחחחחחח הימים של הספורט המוטורי יהיו כלכך טובים,ההמתנה כבר הורגת אותי. לפני סיום עוד נקודה אחת אבל תשמרו אותה בסוד. מישהוא סיפר לצבי הנדל שהמירוצים יהיו בשבת?????????????
-
(אני מאוד פיוטי הבוקר) החוק המוטורי אם ויקום רק יהרוס,בגלל אותם מאכרים ואני די מופתע שבמוטו עלו על זה. ואם כל הכבוד לציטה ושות הם לא עושים כלום. חוץ מזה זה די אבסורד למה צריך חוק ספורט מוטורי? יש חוק ספורט אופני הרים?!תמיד צריך לסבך דברים במדינה הזאת
-
אני רוצה כזה!!!! זה לפחות יהיה חוקי בארץ.
-
גם הצעיר וגם האח -אריות תותחי על
-
קידום נושא הספורט המוטורי בחקיקה ועל הקמתה העתידית של הרשות לספורט מוטורי
שחריקו פרסם הודעה בנושא של The Garlic Press בתוך פורום אופנועים
התגובה היא לענבל ון קרפלד:אם היו יותר מ20 רוכבות שקונות ציוד אופנועים ומשקיעות בעצמן,אז היינו מביאים ציוד במידות לנשים. נמאס כבר עם קיטורי הקיפוח האלה "אני אשה ואני מסכנה" איזה שטויות. יש המון רוכבות קטנועים והן קמצניות בדיוק כמו רוכבי הקטנועים שלא משקיעים בעצמם,ומחפשים את הקסדה הזולה ביותר ומעיל "לא למקצוענים". אז בנות תעשו לי טובה,תרדו מהקטע של רגשי הנחיתות והבכיינות ותתחילו לרכב. אין ציוד לנשים רוכבות בארץ כי אין מספיק נשים רוכבות בארץ בדיוק כמו שאין ציוד לילדים כי גם זה נושא לא מפותח מספיק וכמו שאין חלקי חילוף אקזוטיים לאופנועי סופרמוטו כי אולי יש איזה 5מופרעים שיקנו אותם. המשחק הוא ביקוש והיצע ולא מעמד וקיפוח האישה!!!!! -
ברור שעבורי ורק עבורי,אני מדבר בשם עצמי.אני לא רוכב והכוונה רוכב מבחינתי זה קונה אופנוע שלא נותן לי סיפוק מלא.ובעיני סופר זה הכי כיף.וכמובן אשמח גם לאופנוע שטח בנוסף לגבי הקירבה אני בא מהכביש,יש אחרים שבאים מהשטח כך שאין קירבה מסויימת ומוחלטת לפי דעתי.לעומת זאת לפי דעתי רוכב שבא מהשטח ישתלב מהר יותר לסופרמוטו , כי חלק מטכניקות הרכיבה מזכירות יותר שטח מכביש. לי שאין ניסיון שטח בכלל לקח הרבה זמן לרכוש טכניקות מסויימות שרוכבים מהשטח קיבלו כמובן מאיליו
-
פשוט.... הפאן זה לא אותו פאן... לא של אספלט... ולא של שטח... הסיכון הבריאותי... שונה. גבוה יותר בכל הקשור לפציעות... נמוך יותר מכל הקשור לבתי עלמין.... אבל ממה שאפשר להבין מדבריך... הם יותר אפנועני כביש לדעתך... כן ? (עזוב את הסיבות) כן צר לי לאכזב.ואני אומר את דעתי בלבד כמובן. אני לא חושב שיש הגדרה לרוכבי הסופרים ולא צריכה להיות,אני רוכב על סופרמוטו כי אני אוהב את זה יותר מכל סוג אופנוע אחר. ואין פה עיניין של פשרות,לא כלכליות (כי אין הבדל) ולא בריאותיות.אני רוכב על סופרמוטו כי אני לא מתפשר!! אם הייתי רוצה להתפשר היית רוכב בשטח,יש יותר מקומות לרכב והלוגיסטיקה קלה יותר,לפי דעתי.דרך אגב בגלל זה לא רכבתי שנתיים מאז שהופסקה באמצע ליגת אופנועי 50 הסמ"ק. כי לא רציתי להתפשר ולרכב בשטח או בחזרה בכביש,וכשגיליתי את הסופרים וניסיתי,נדלקתי ומאז אני רוכב על סופרמוטו. בכל מקרה אי לא חושב שצריך לעשות מזה כזה עינין ולנסות לנתח למה רוכבים על סופרים,ו\או על אופנועים אחרים לשם הדיון. תרכבו חזק ותהנו שחר
-
נו, מה אתם אומרים ? עוד הצעות "טובות" (ומסכנות גולשים)
שחריקו פרסם הודעה בנושא של r929 בתוך פורום אופנועים
החזקתי את עצמי לא להגיב לו!!! זו כבר פעם שנייה שלו,בפעם הראשונה הוא טען שצמיגי שטח אוחזים טוב יותר בכביש רטוב, עקב החריצים בין הקוביות -
באמת תודה על הבוקר מעורר לי את החרמנות
-
עירית ערד - תוכניות להפוך את המסלול שדה תעופה למסלול מרוצים
שחריקו פרסם הודעה בנושא של el presidente בתוך פורום אופנועים
המנחת כפי שהוא עכשיו יכול להיות אחלה מסלול סופרמוטו,וקארטינג. אנחנו עשינו מירוץ 50 סמ"ק שם וקארטינג שתי פעימות.דרך אגב האחיזה במקום מ ד ה י מ ה חבל שלא מתחילים להריץ שם "מופעי ראווה" לפחות של קארטינג. -
ביריונות, או תחרות ? - Dunlop Buys Up AMA Team Test Dates, Excludes
שחריקו פרסם הודעה בנושא של r929 בתוך פורום אופנועים
לא חושב שה-AMA אשמים - זוהי לדעתי פשוט פירצה שנוצלה הייטב על ידי דאנלופ. לדעתי ? זה יחזור אליהם כמו בומרנג. הצרכן האמריקאי יודע ("קצת" יותר טוב מאיתנו כנראה) איך לבצע חרם צרכנים כמו שצריך. הבעיה היא שרק קהל קטן מודע לסיפור(רק היותר מכורים, עוקבים גם בחורף), למרות זאת האמריקים לא אוהבים ביריונות ע"י חברות ענק, וכפי שהכרוב ציין הם יצביעו בארנק. צרפתי כמה דוגמאות ממכתבים FIRST PERSON/OPINION Via e-mail I used to be a guy who bought an even mix of Dunlop and Michelin. I'd like to thank Dunlop for making my choice easier. Next week's pending ST tire purchase will now be Pilot Roads. May have to order up some new Pilot Races for the track bike, too. Dunlop has DQ'd themselves with their unsportsmanlike behavior. Shame. Regards, Roger Albert Owner, OnRoad OffRoad Cycles Austin, Texas ורוכב FIRST PERSON/OPINION Via e-mail I thought about trying Dunlops this year. Not any more, unless Dunlop decides to play fair. Having ridden for 30 years and currently owning four streetbikes and one racebike I won't ever be purchasing a set of Dunlops again. Let's all join Melissa and vote with our wallets. There's always another vendor at any club race and they're usually cheaper to boot. Mike Atlas CRA #26 Plymouth, Minnesota אחחח........ הלואי בארץ היינו ככה,מגיבים מלחמה שערה כנגד בריונות של יבואנים,משרדיממשלה וכו" -
מזה בדיוק אני חושש :cry גם אם יקום מסלול בארץ, כמה זמן הוא היה במצב רכיבה ? - אני מהמר 3 שנים[/quote ממה אתה חושש??שאנשים יהנו,או שיתמקצעו על כלים זולים כגון הורנט. כל מסלול זקוק לאחזקה.וגם בכל העולם ובמסלולים בעלי שם כביכול קיימות ליגות מועדון זוטרות,ליגת CB500 בבריטניה לדוגמא. שאנשים יהנו, אין שום בעיה שאנשים יתחרו אם GS500 או ליגת DT, הבעיה היא רמת כשירות. פה (ארה"ב) בשביל להכנס למסלול יש לעבור בדיקת כשירות בבוקר של הכניסה למסלול. הבדיקה כוללת : 1. צמיגים - חדשים/במצב של חדש 2. נוזל קירור צריך להיות מים/נוזל קירור מיוחד למירוצים 3. כל בירגי הריקון + פילטר מהובטח 4. להוריד מראות, מאותתים. 5. כיסוי/הורדה של מנורה אחורית/ברקס, והפנס הראשי 6. ריכוז כל צינורות הריקון לפחית ריכוז 7. בדיקת שרשרת 8. ברקסים - פדים(חדשים/מצב חדש) / כשירות 9. נזילות מנוע 10. פירינג - אם יש אם עברת את הבדיקה- אין בעיה עלה על המסלול. השאלה היא האם "ישראלים" ימצאו שיטות לעבור ללא הקפדה על הפרטים? אתה צריך להבין שיש ההשלכות לגבי רוכבים/רכבים שיעלו לא כשירים, חוץ מהסיכון לעצמם, יש עוד אנשים על המסלול באותו רגע, והיו נוספים אחריו. הסיבה שאנשים הולכים לTRACK DAY זה להתחרע ללא סיכון מבחינת רכבים מסביב, ומצב הכביש. תאר לעצמך שאתה מגיע למסלול, עושה חימום, מתחיל לתת בגז משפר קווים, ואז באמצע השקיין אתה עולה על נוזל קירור/שמן ידידי היקר! אתה קצת מזלזל בנו!ואני מדבר בשם עצמי,בליגת 50 הסמ"ק שאורגנה בארץ היו חוקים מחמירים ביותר עד לרמת החלפת מים ברדיאטור.לגבי ההשלכות אני מבין מאוד,ובארץ יש לשם שינוי הקפדה גבוהה על בטיחות וכשירות נהגים.בליגת ה50 היינו עושים קורס מקדים לפני העלייה למסלול להתחרות!! מעבר לכך בימי מסלול בחול כמעט ולא מבוצע שינוי באופנוע למעט בדיקת בלמים,צמיגים והדבקת פנסים שלא יתנפצו במקרה התרסקות. ובמסלול תמיד יהיה מצב של שפיכת שמן ו\או נוזל קירור למרות כל ההקפדות,ראה דוגמת המרוץ בסופרספורט לפני שתי עונות שהתרסקו כ10 אופנועים עקב נזילת שמן. אנא ממך אל תמעיט בערכינו,יש כאן הרבה אנשים טובים שיודעים את העבודה.וחאפרים יש גם בארה"ב. שחר מה מדברי, פגע בך אני לא ממעיט מערכך או של מישהו אחר, אבל אני לא חושב שיש לכל רכב מקום במסלול זה כל מה שאמרתי , אתה בעצמך אומר שהיתה הקפדה, יופי ככה צריך. מה יקרה כששני ערסים יגיעו אם הסוברו פשע משופר שלהם (שבמיקרה במצב מעולה, חוץ מנזילת שמן קטנה), מה אז ? שיעלו מה כבר יקרה?, נו אחי תן לעלות רק 10 דקות ועל תספר לי על חפרים בארה"ב, אני מכיר אותם (רק חבל שהרבה מהם באו מ....) אני מכיר הרבה פילים לבנים בארץ, אני לא רוצה לראות מסלול כזה.. למה אתה חושב שאותם שני ערסים עם הסובארו פשע שלהם יעלו על המסלול?הם לא! כמו שהיום לא עולים כדוגמתם באף ליגת מכוניות ואופנועים ואפילו לא במסלולי קארטינג. ופילים לבנים אכן קיימים בארץ אבל אני לא מסכים איתך במקרה הזה.המסלול לא יהיה פיל לבן!הבטחה אישית שלי ואתה רואה אנחנו שלכנו את רוב החאפרים אליכם ועכשיו נשארו כאן החברה הטובים
-
מזה בדיוק אני חושש :cry גם אם יקום מסלול בארץ, כמה זמן הוא היה במצב רכיבה ? - אני מהמר 3 שנים[/quote ממה אתה חושש??שאנשים יהנו,או שיתמקצעו על כלים זולים כגון הורנט. כל מסלול זקוק לאחזקה.וגם בכל העולם ובמסלולים בעלי שם כביכול קיימות ליגות מועדון זוטרות,ליגת CB500 בבריטניה לדוגמא. שאנשים יהנו, אין שום בעיה שאנשים יתחרו אם GS500 או ליגת DT, הבעיה היא רמת כשירות. פה (ארה"ב) בשביל להכנס למסלול יש לעבור בדיקת כשירות בבוקר של הכניסה למסלול. הבדיקה כוללת : 1. צמיגים - חדשים/במצב של חדש 2. נוזל קירור צריך להיות מים/נוזל קירור מיוחד למירוצים 3. כל בירגי הריקון + פילטר מהובטח 4. להוריד מראות, מאותתים. 5. כיסוי/הורדה של מנורה אחורית/ברקס, והפנס הראשי 6. ריכוז כל צינורות הריקון לפחית ריכוז 7. בדיקת שרשרת 8. ברקסים - פדים(חדשים/מצב חדש) / כשירות 9. נזילות מנוע 10. פירינג - אם יש אם עברת את הבדיקה- אין בעיה עלה על המסלול. השאלה היא האם "ישראלים" ימצאו שיטות לעבור ללא הקפדה על הפרטים? אתה צריך להבין שיש ההשלכות לגבי רוכבים/רכבים שיעלו לא כשירים, חוץ מהסיכון לעצמם, יש עוד אנשים על המסלול באותו רגע, והיו נוספים אחריו. הסיבה שאנשים הולכים לTRACK DAY זה להתחרע ללא סיכון מבחינת רכבים מסביב, ומצב הכביש. תאר לעצמך שאתה מגיע למסלול, עושה חימום, מתחיל לתת בגז משפר קווים, ואז באמצע השקיין אתה עולה על נוזל קירור/שמן ידידי היקר! אתה קצת מזלזל בנו!ואני מדבר בשם עצמי,בליגת 50 הסמ"ק שאורגנה בארץ היו חוקים מחמירים ביותר עד לרמת החלפת מים ברדיאטור.לגבי ההשלכות אני מבין מאוד,ובארץ יש לשם שינוי הקפדה גבוהה על בטיחות וכשירות נהגים.בליגת ה50 היינו עושים קורס מקדים לפני העלייה למסלול להתחרות!! מעבר לכך בימי מסלול בחול כמעט ולא מבוצע שינוי באופנוע למעט בדיקת בלמים,צמיגים והדבקת פנסים שלא יתנפצו במקרה התרסקות. ובמסלול תמיד יהיה מצב של שפיכת שמן ו\או נוזל קירור למרות כל ההקפדות,ראה דוגמת המרוץ בסופרספורט לפני שתי עונות שהתרסקו כ10 אופנועים עקב נזילת שמן. אנא ממך אל תמעיט בערכינו,יש כאן הרבה אנשים טובים שיודעים את העבודה.וחאפרים יש גם בארה"ב. שחר
