Jump to content

שחריקו

  • הודעות

    88
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שחריקו

  1. טוב אז נתיחל ממממהתחלה. במדינות נורמליות אתה לא משלם ביטוח נזקי גוף על רכב כי זה לא משנה להם ממה נפגעת. רק בארץ לפי ידיעתי קיימת הפרדה בין ליפול באמבטיה לבין תאונת דרכים. נכון המחיר הוא לטיפול רפואי לאדם אבל עדיין קטנוע זה לא אופנוע.קטנוע הוא כלי תחבורה שאמור להיות זמין יותר לכל אדם והדרך לעודד היא הוזלת ההוצאות ,קרי ביטול חובה. לדעתי זה צעד מבורך אם יקרה,ורק יחשוף ויקדם את הענף והעוסקים בו.
  2. אותי מעצבת הקביעה שמי שיש לו אופנוע יקר..אז הוא יכול לשלם ביטוח גבוה!!! יש מצבים שאנשים מוכרים את נישמתם לשטן בכדי ליקנות אופנוע! אני לא מסכים עם קביעה זו.מי שמוכן למכור את הנשמה שלו לקנות אופנוע שידע גם שהוא צריך להוציא כסף על ביטוח. אופנוע זה תחביב ותחביב יקר כמו לאסוף עטים לדוגמא ואם אין לך כסף תעבור תחביב. לעומתו קטנוע זהו כלי תחבורה שאמור להיות זול ויעיל ולכן יש הגיון רב מאוד להוזיל או לבטל את הביטוח.לפי דעתי צריך גם להוזיל את המיסוי על קטנועים. זו דעתי לפחות. אופנוע וקטנוע..שניהם כלי תחבורה.... יש קטנועים שעולים יותר מהאופנוע שלי...... ומה תחביב?!..זה כלי תחבורה...למה אוטו זה תחביב? ...סוברו זה כלי רכב זול ועממי ומרצדס זה תחביב? ..... (נא ליקרוא הודעה זו ברוגע ולא בנימה תוקפנית ) אל פרזידנטה היקר בוא רגע נשים בצד משומשים ונדבר על חדשים.אם אתה מחפש כלי תחבורה קטנוע חדש יהיה זול יותר מאופנוע. אזרח רגיל מהשורה שלא קורא מוטו ולא מבין מאופנועים ורוצה כלי יעיל וזול לא יקנה DL1000 אלה גרנד דינק 250 .נגיד לדוגמא לעומתו אופנוען מכור שמחפש ריגושים ואנדרנלין וכיף יקנה אופנוע וזה כבר ניקרא תחביב ולא תחבורה. ולגבי המרצדס למי שיש כסף למרצדס שישלם ביטוח יקר למרצדס.ולא יבכה. גם אני שרוכב על סופרמוטו מקבל שאני אצטרך לשלם יותר כסף על התחביב שלי. וגם אנחנו האופנוענים צריכים סוף סוף להבין שבחרנו תחביב יקר וככה זה בכול העולם. ולעומת זאת קטנוע זה כלי תחבורה בסיסי ולא יותר(אני לא מדבר על סילברווינג ודומיו). עדיין יש לנו דרך ארוכה לעבור עד שנהיה כשאר הארצות,ועדיין אנחנו אוכלים חרא בכביש.
  3. אותי מעצבת הקביעה שמי שיש לו אופנוע יקר..אז הוא יכול לשלם ביטוח גבוה!!! יש מצבים שאנשים מוכרים את נישמתם לשטן בכדי ליקנות אופנוע! אני לא מסכים עם קביעה זו.מי שמוכן למכור את הנשמה שלו לקנות אופנוע שידע גם שהוא צריך להוציא כסף על ביטוח. אופנוע זה תחביב ותחביב יקר כמו לאסוף עטים לדוגמא ואם אין לך כסף תעבור תחביב. לעומתו קטנוע זהו כלי תחבורה שאמור להיות זול ויעיל ולכן יש הגיון רב מאוד להוזיל או לבטל את הביטוח.לפי דעתי צריך גם להוזיל את המיסוי על קטנועים. זו דעתי לפחות.
  4. שחריקו

    Cush drive?

    בKTM המרווח הוא לא יותר מ15מ"מ ונבדק ע"י סיבוב שני חלקי הנבה עם הגומיות.לדוגמא.
  5. שחריקו

    Cush drive?

    איך יודעים מתי מחליפים? בלאי וכו? יש משחק מסויים של כמה מ"מ חופש צריך לבדוק בספר רכב למרווח המתאים. כמוכן הגומיות משככות מכות לבית הקלאץ.
  6. צר לי אבל ההשוואה בינם לבין יניב פלג אינה קשורה וניסיונם אינו נופל משלו!וקצת מרגיזה אותי ההשואה ביניהם. דבר שני ליהיות אחרון במירוץ האליפות העולם תביא יותר חסויות לIRTמאשר להיות העשיריה הראשונה באליפות מקומית.וזה אני אומר לאחר שאלי חן בדק וישב לדבר עם קבוצות מירוץ איטלקיות,ואנשי מקצוע. לאחר שהתחרה שני סיבובים באליפות אירופה,ולאחר שיצר קשר עם VANSON RACING קבוצה בלגית שעזרה ועוזרת לו עד היום. המהלך הנ"ל התבצע לאחר בדק בית ארוך ומקצועי ולא ע"י החלטה פזיזה שבוצעה סלון של אלי בהוד השרון.
  7. לא כל אחד שיש לו רישיון מירוצים יכול להתחרות בסופרספוט,צריך לחתום על חוזה שנתי . ללא החוזה אין אפשרות להתחרות למעט מיקרים מיוחדים WILD CARDS. ולקבוצת IRTיש חוזה. אומר זאת שנית השיקולים להתחרות באליפות העולם היו כלכליים,מאחר ויותר קל להשיג ספונסרים באליפות העולם. אם חברי IRT היו מתחרים באליפות איטליה לדוגמא,הם היו מוציאים כמעט את אותו תקציב, מתחרים נגד רוכבים ברמה בינלאומית(כמו באליפות העולם).ולא היו זוכים לחסויות מאחר ואין חשיפה לאליפויות הנ"ל.ובכדי לגבי חסויות הם היו צריכים קשרים באיטליה שאין להם!. הדבר היחיד שאני חושב שהם טעו בו הוא שעדיין הם לא שכרו שירותי מכונאי מיתלים,ומנוע שיהיה איתם בזמן דירוג הזמנים לכיוון האופנוע. ומה אם היו מתחרים באליפות הסבולת העולמית שם הם כבר היו על הגריד אך לא התחרו מכיוון שחיים ועוד אחד מהם התרסקו ונפצעו וכך לא הייתה קבוצה לתחילת המירוץ. עדיין זו אליפות עולמית עם יותר חשיפה, היו משתפשפים שם ואז שנה הבאה עוברים לסופרספורט. סיבה אחת פשוטה הם לא רןצים להתחרות במירוצי סיבולת. דרך אגב התוצאה שאלי השיג באליפות האנדורנס רק מראה שיש לו סיכוי לעמוד בזמני הדירוג של הסופרספורט. במה יש להשתפשף,אתה חושב שהרוכבים במירוצי הסיבולת רוכבים לאט יותר? אחד מטובי רוכבי האנדורנס מתחרה בסופרבייק על סוזוקי1000 ואני חושב שזה מראה על חלק מרמת הרוכבים באנדורנס. וכנ"ל גם לגבי אליפויות מקומיות באירופה כגון אנגליה איטליה צרפת וכו יש שם רוכבים ברמה בינלאומית.בעונת הסופרבייק שעברה רוכב WILD CARD העונה לשם SHAKY (הוא כתב של אחד ממגזיני אופנועים האנגלים)ניצחמירוץ סופרבייק לפי הודגסון ושות'.
  8. לא כל אחד שיש לו רישיון מירוצים יכול להתחרות בסופרספוט,צריך לחתום על חוזה שנתי . ללא החוזה אין אפשרות להתחרות למעט מיקרים מיוחדים WILD CARDS. ולקבוצת IRTיש חוזה. אומר זאת שנית השיקולים להתחרות באליפות העולם היו כלכליים,מאחר ויותר קל להשיג ספונסרים באליפות העולם. אם חברי IRT היו מתחרים באליפות איטליה לדוגמא,הם היו מוציאים כמעט את אותו תקציב, מתחרים נגד רוכבים ברמה בינלאומית(כמו באליפות העולם).ולא היו זוכים לחסויות מאחר ואין חשיפה לאליפויות הנ"ל.ובכדי לגבי חסויות הם היו צריכים קשרים באיטליה שאין להם!. הדבר היחיד שאני חושב שהם טעו בו הוא שעדיין הם לא שכרו שירותי מכונאי מיתלים,ומנוע שיהיה איתם בזמן דירוג הזמנים לכיוון האופנוע.
  9. בכל מקרה,אולי לאחר ששמת את גלגלי ה17 לא מירכזת טוב את גלגלי השיניים,ונוצר עיוות קטן של השרשרת ולאחר זמן מסויים היא נגזרה.
  10. פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הימורים עכשיו שהבת שלי נותנת לבן של סקניה בראש! וזה רק בגלל האבא! חכו חכו.... אמנם אין לי תכנונים לזמן הקרוב, אבל עד ששלכם יגיעו לגיל שאפשר להתחיל, שלי כבר יעשה גיצוצות על המסלולים... אתה מה קורה עם המירוץ? הסיפור המלא (על איך חטפתי בראש, ביג טיים) בקרוב...אני צריך למצוא כמה דקות כתי לכתוב אותו... הצמיגים אגב (סליקס חדשים, כמו שאמרת) עם לחץ אויר מעט יותר נמוך מהרגיל, היו מ-ד-ה-י-מ-י-ם. בוקר יאללה קדימה אין לי סבלנות. ואל תשכח גם תמונות
  11. פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הימורים עכשיו שהבת שלי נותנת לבן של סקניה בראש! וזה רק בגלל האבא! חכו חכו.... אמנם אין לי תכנונים לזמן הקרוב, אבל עד ששלכם יגיעו לגיל שאפשר להתחיל, שלי כבר יעשה גיצוצות על המסלולים... אתה מה קורה עם המירוץ?
  12. תשמן את הכפפות בקרם ידיים.גם יתן ריח טוב וגם ישמור על הכפפות.
  13. פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הימורים עכשיו שהבת שלי נותנת לבן של סקניה בראש! וזה רק בגלל האבא!
  14. שחריקו

    לDRXR - סרט

    אבל אנחנו רוכבים בן זונה
  15. איזו נוסטלגיה.אחת התקופות היפות בחיי(מוחה דימעה). רק לדמיין מירוץ סופרמוטו שם!
  16. לפי הדירוג של ידידנו אוהב הכריות, השנה תהיה לא היו חיים קלים לצמרת זה לא מייצג - רוסי מעולם לא מככב במקצי דירוג או אימונים רישמיים. עזוב אותך כרובי פשוט אכזבה,אולי שיניב פלג ירכב בשביל ימאהה יביא תוצאות טובות יותר.
  17. אם יש כמובן.קשה קשה להיות נהג מירוצים
  18. אתה תותח? אתה חם על לחתוך את הצמיגים הא!? הם אומרים לא במרכז ,אלא בצדדים יותר לפי התמונה ,שבמרכז ישאר גומי לאחיזה טובה בפתיחות גז. ועדיין לפי דעתי,שים סט חדש,אל תחרוץ ותפתח להם את ה### אבל הם מתייחסים לחיתוך בצדדים בגלל שיש קטע שטח, ורק שמאלה במקרה שלהם. חריצים היקפיים (בשילוב עם כמה רוחביים), צרים יחסית (אני יכול לבחור את רוחב הלהב), יעזרו לחמם את הצמיג מהר יותר (אמנם במרכז, אבל החום מתפשט לצדדים אחורי זה), ולא נראה לי שהאופנוע שלי יחליק בהאצה בקו ישר בגלל זה... חזק המלעון, אבל לא כל כך חזק... אני לא רק חם להשתמש "מבצעית" באקדח החיתוך שלי, אלא באמת ובתמים רוצה ליצור את התנאים האידיאליים כדי להאכיל את ה&^^ קצת *&*...(הוא רוכב מאוד מהיר, המניאק... ) אני התכוונתי לחיתוך ההיקפי שלא יהיה במרכז אלא יותר בצדדים כמו שכבר כתבת. ואללה לא יודע מה להגיד לך חוץ מ"אין חכם מבעל הניסיון" ועד שלא תנסה,לא תדע. אולי תוכל לעלות לאימון ולזמנים ללא חירוץ,ואז לפי ההרגשה שלך תראה אם צריך לחרוץ. יאללה גאאאאאזזזזזזזזזזזזזייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ואם אתה תנצח אני משכנע את גנגו להצטלם עם שמלה
  19. אתה תותח! אתה חם על לחתוך את הצמיגים הא!? הם אומרים לא במרכז ,אלא בצדדים יותר לפי התמונה ,שבמרכז ישאר גומי לאחיזה טובה בפתיחות גז. ועדיין לפי דעתי,שים סט חדש,אל תחרוץ ותפתח להם את ה###
  20. קבל http://www.supermototeam.com/tips/CutSlicks/cutslicks.htm
  21. 1. השאלה היא האם היה ריאלי לקפוץ למים העמוקים ביותר כבר בשנה הראשונה. אתה יודע מה הרקע והנסיון של רוכבים שמתחרים באליפות העולמית? לדעתי היה צריך להשתפשף ולצבור נסיון קודם כל באיזה סדרה ארצית רצינית - אליפות אנגליה, איטליה, משהו כזה. 2. לא ברור לי איך היה יכול יניב פלג לסייע ממרחקי אוסטרליה. 3. אני לא שותף לדעתך לגבי "עצם ההשתתפות זהו נצחון". 4. למרות הכל, נקווה לשיפור בהמשך. טל בוקר טל הסיבה להתחרות באליפות העולם היא כלכלית נטו.באליפות העולם החשיפה גדולה יותר והסיכוי לקבל חסות אפילו אם אתה מקום אחרון גדול יותר. לגבי ליגה אירופאית לפי אלי חן ההבדל ברמות הוא לא גדול כלכך יש רוכבים מעולים בליגות הארציות.
  22. יא חתיכת סכסן מחרחר מלחמות שכמוך :mm_tongu: דרך אגב מה עם החליפה של אדוני?אני מקווה שהיא לא קטנה עליו וחוץ מזה אני רוצה שהוא ינצח,מה קצת ציונות על הבוקר שמישהוא יתן לגויים בראש.
  23. לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לחרוץ. וזה נורא פשוט למה לא ואני אסביר.בכל מירוץ כביש נורמלי עם אופנועי כביש לא חורצים את הצמיגים אלה אם כן יורד גשם או המסלול רטוב.אז למה לך לחרוץ את הצמיגים שלך? צמיג סליק נותן את האחיזה הטובה ביותר.חירוץ של צמיג סליק נועד להתמודד עם מצבים שבהם הסליק לא נועד להתמודד איתם, כגון מים ,שטח או חול. מסקנה אם אין לך מסלול רטוב או קטע שטח אל תחרוץ את הצמיגים כי בעצם תחרוץ את גורלך(אך.. אני פשוט משורר הבוקר ) מחזיק לך אצבעות למירוץ הקרוב ובלי רחמים על עומר חברים יש רק בפיטס!!
  24. אתה משוגע פשוט משוגע אין לי תיאור אחר להגדיר את זה. אומרים בספרדית אם אני לא טועה LOCO. תחליף מהר ותראה איך זמני ההקפה שלך ישתפרו משמעותית,ואז באמת תפתח לעומר את ה###!!! סתם דוגמא קטנה ממירוצי 50 סמק.רכבתי עם צמיגים חדשים ועשיתי זמן של 45 שניות, שמתי צמיגים חדשים למירוץ והתחריתי הכל טוב ויפה.לאחר המירוץ באתי להתאמן ולמרות כל המאמצים לא ירדתי מ47 שניות אכלתי לי את הלב.הצמיגים היו ב50% אחרי שהחלפתי את הצמיגים ירדתי חזרה ללא כל מאמץ ל45שניות. מקס לפני כל מירוץ שלך תחליף לסט חדש,אנחנו בארץ במגרש מחסלים אחורי אחרי שלושה מפגשים ,אז סליק בכדי לתת זמנים ראויים חייב להיות חדש למירוץ.אחרי יום אחד כבר אל תצפה ממנו לביצועים ראויים. יאללה גבר תן גז ותראה לגויים מאיפה משתין הגפילטע
×
×
  • תוכן חדש...