Jump to content

izik297

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי izik297

  1. יש לי הונדה סיוויק 2007 והחלפתי את הרמקולים מאחורה בקומפוננטים של מורל, שמתי מגבר וסאב, הבעיה שיש היא כזאת כשאני מניע את הרכב אני לא שומע ברמקולים האחוריים רק מידי פעם הם עובדים, וכשאני לא מניע אז הכל עובד פיקס אשמח לתשובה בהקדם.
  2. גם לי היתה את אותה התלבטות ובסוף קניתי את ההונדה סיוויק ואני לא מצטער לרגע
×
×
  • תוכן חדש...