Jump to content

izik297

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של izik297

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי הונדה סיוויק 2007 והחלפתי את הרמקולים מאחורה בקומפוננטים של מורל, שמתי מגבר וסאב, הבעיה שיש היא כזאת כשאני מניע את הרכב אני לא שומע ברמקולים האחוריים רק מידי פעם הם עובדים, וכשאני לא מניע אז הכל עובד פיקס אשמח לתשובה בהקדם.
  2. גם לי היתה את אותה התלבטות ובסוף קניתי את ההונדה סיוויק ואני לא מצטער לרגע
×
×
  • תוכן חדש...