Jump to content

Road-z-ter

  • הודעות

    144
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Road-z-ter

  1. תקנו אותי אם אני טועה, אך אישרו וביצעו פרויקטים יותר מורכבים במדינה הזו . הייתי חושב לכיוון מנוע מוגדש, אך אני חושש מהחוקיות שבעניין (מדים כחולים/טסטים/ביטול ביטוח).
  2. צודק, אך האשכול נפתח בזמנו בפורום הלא נכון, חוץ מזה התשובה לא סיפקה אותי בצורה חד משמעית. (החלטתי בזמנו לדחות את המהלך ולכן לא המשכתי בדיון).
  3. מסיבה פשוטה, קשה מאוד למצוא Z3 2.8 שמורה (גם ככה יש גרסאות מעטות של הרכב). חצי שנה עד שמצאתי את ה-1.8 שלי.
  4. שלום לכולם, הרכב שלי הוא Z3, שנת 1997, 1.8L. אני מעוניין להוסיף לו עוד כוח ולכן התחלתי להתעניין על השתלת מנוע Z3 2.8 (דגם: M52) במקום המנוע הקיים (דגם: M43). - האם ניתן לאשר מהלך שכזה בצורה חוקית? - האם נדרשים חיזוקי שלדה/גיר? תודה רבה לעונים.
  5. אזור המרכז (גוש-דן).
  6. שלום חברים, סוף סוף הגיעו ארצה הקשתות שהזמנתי ל-Z שלי (Stainless Roll Bar). היכן אוכל להתקין אותן בצורה מקצועית ומהי העלות המוערכת? תודה מראש לעונים.
  7. תודה על התגובות, אך אני חושש שמכיוון שהם לא מכירים את הרכב ואת מערכותיו לפרטים כמו מוסכי היבואן (BMW Z3) יתכן ויקרה נזק לרכב. האם חששותיי מוצדקים? (החששות נובעים בעיקר מהתקנת המתג בתוך פנים הרכב שנועד לשלוט על תאורת לוח השעונים).
  8. שלום חברים, הזמנתי לרכב שלי את המוצר הבא וכעת אני מחפש מקום להתקנה: http://cgi.ebay.de/Plasma-Tacho-Tachoscheiben-BMW-E36-Z3-20-240km-h-7000K_W0QQitemZ190162042596QQihZ009QQcategoryZ72978QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem - היכן אוכל להתקינו בלב שקט ללא חשש? (שימו לב שנדרש להתקין גם את המתג בפאנל הרכב ולא רק את השעונים עצמם) - האם קמור יסכימו להתקין את המוצר במוסך המרכזי? תודה מראש לעונים.
  9. שלום לכם, ברכב שלי יש מושבי עור מקוריים, הרכב בן 10 ולכן יש בעור סדקים וכתמים לבנים של ירידת הצבע - למרות זאת, אין קרעים! האם יש דרך לרענן/לחדש את צבע המושבים ולהחזיר אותם למראה חדש? תודה מראש. נ.ב הרכב הוא מחברת BMW והריפודים בצבע שחור.
  10. שלו לכולם, האם ניתן לשלב GPS במערכת עם מסך נשלף? האם יש מוצרי מדף מוכנים מראש? במידה ולא אשמח לאלטרנטיבות. תודה רבה לעונים וחג שמח.
  11. תודה רבה. מהי להערכתם עלות של מנוע חדש מהסוג הנ"ל? (M44)
  12. שלום לכם, האם 200,000 ק"מ זה הרבה למנוע BMW מסוג M44 עם 4 צילינדרים בן 10? האם זה אומר שהמנוע חצי גמור? (מתי המס' יתחיל להיות קריטי?) תודה וחג שמח.
  13. שלום חברים, אשמח אם תתנו את דעתכם המקצועית באשכול הבא: הערכת מחיר לליקויים בבדיקה - BMW Z3, יתכן ופורום זה היה יותר רלוונטי לשאלה מהפורום המקורי שבו היא פורסמה. תודה רבה מראש לעונים ולאלה שענו עד עכשיו! נ.ב במידה וחוקי הפורום אוסרים על הפנייה להודעה זהה הקיימת בפורום אחר, נא למחוק אותה מפורום הייעוץ ולהשאירה בפורום זה, תודה.
  14. שלום לכם, אשמח לקבל הערכת מחיר כוללת לטיפול בליקויים הבאים שנמצאו בבדיקת רכב מסוג BMW Z3 שנת 1997 (נא להתייחס לעלות התיקונים במוסכי קמור): - מצמד מפריד גבוה (כמה עולה קלאץ' חדש?). - נזילות שמן בתיבת ההילוכים ובסרן האחורי. - סטיות הגה (נדרש כיוון פרונט). - קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים. - מנוע מזייף (תפוקה 75%) ונדרש לתאם מנוע (האם תקין ביחס לשנתון הרכב?) - צלחות בלמים שחוקות. הערכת המחיר תעזור לי בהחלטה האם לרכוש את הרכב. תודה.
  15. תודה רבה לכם. אני מעוניין ללכת ולראות רכב מסויים עם היסטוריית תאונות קלה שהחליפו לו פעמיים מכסה מנוע. הבעלים לא יודע אם הייתה פגיעה בשלדה. כיצד יודעים להעריך האם הייתה פגיעה שכזו? תודה רבה לעונים.
  16. שלום חברים, האם החלפת מכסה מנוע מחייב פגיעת שלדה? תודה.
  17. שלום חברים, אני מעוניין להגדיש את הרכב הבא שלי (מחפש בימים אלו). כמו כן, אני מודע היטב לעלויות הכרוכות בכך, קראתי את אחת-עשרה הדיברות למשפר המתחיל ואף למדתי חומר רב מהחיפוש בפורום אך עדיין לא מצאתי תשובות לשאלותיי. אשמח אם תענו לי על מספר שאלות: 1. משטרה - אני יודע שבתיאוריה הגדשה היא לא חוקית, אך מה קורה בפועל? האם שוטרים מבינים במכניקת רכב? מהו העונש? 2. ביטוח - מוותרים מראש על הביטוח? (הבנתי שהביטוח מתנער ממך ברגע שהוא יודע שהגדשת - למרות שעדיין יש רכבים מוגדשים מבוטחים). 3. טסט - מה עושים בטסט? אני רוצה מאוד להגדיש בעתיד אך כרגע אני מתלבט מאוד עקב חוקיות העניין, אך מצד שני יש לא מעט רכבים מוגדשים בארץ ואנשים ממשיכים להגדיש מדי יום כאילו לא אכפת להם מהנושאים שציינתי הנ"ל. תוכלו לשפוך לי קצת אור על הנושא? (אשמח אפילו לסיפורים אישיים) תודה רבה מראש.
  18. תודה.
  19. שלום חברים, אני מתעניין בהשתלת מנוע 2800 Z3 (הנדירה מאוד בארצינו) ב-Z3 1800. קראתי את אשכולות הפורום השונים על ייבוא מנועים אך אני איני חושב שהם ענו על שאלתי בצורה חד משמעית. 1. מה הפרוצדורה? האם ניתן להזמין ולהשתיל את המנוע דרך המוסך המרכזי של קמור באופן חוקי, כדת וכדין? 2. עלויות? 3. האם הדבר אפשרי מבחינה טכנית? אשמח לתשובות רציניות בלבד. תודה רבה לעונים.
  20. תודה לכם, אתה צודק, אכן הג'אנט של M5 (לאחר בירור קצר מצאתי את התמונה השלמה שממנה נלקח הג'אנט) למרות שראיתי אותו גם ברכבים שהם לא M5. כמו כן, אני מעוניין רק בג'אנט מקורי. 1. האם ניתן לקנות את הג'אנט (מקורי) במקומות נוספים חוץ מהחברה? 2. מהם המחירים המוערכים? 3. האם יש את הדגם במידה 15-16" או רק 17" ומעלה?
  21. שלום לכולם, מהו הדגם של הג'אנט המופיע בתמונה ומהיכן ניתן לרכוש? תודה רבה לעונים.
  22. הנה כפתור הצתה ל-BMW Z3 (פריט שלישי מלמטה): http://www.chromdesign.de/e1500102.htm מה דעתכם? למישהו יש ניסיון עם משהו דומה? איך מכבים את הרכב? האם הכפתור הוא רק אביזר חיצוני ולא פוגע באזעקות למיניהן?
  23. מחפש BMW Z3, מנוע 1900 סמ"ק, ידנית. ללא תאונות. תודה.
  24. תודה לכם על התשובות. לא ראיתי אף פעם כיצד מתפעלים גג ידני לכן אשמח למעט הסברים. כיצד מקפלים/פותחים אותו? (ועוד ממושב הנהג?) תודה.
  25. היי יגאל, תודה על תשובתך. 1. סליחה על הבורות, אך כיצד נפתח גג ידני? לא מסורבל קצת? 2. במידה וארצה לעשות את הפרוצדורה, מהי העלות המשוערת? 3. אתה בעצם אומר לי שאין סיכוי שאמצא Z3 1997 עם גג חשמלי?
×
×
  • תוכן חדש...