Jump to content

Road-z-ter

  • הודעות

    144
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Road-z-ter

  1. כיצד יודעים אם יש ברכב שלי כיוון אלומה אוטומאטי? (אין לי את ספר הרכב)
  2. תודה לכולם על התגובות, אעדכן במידה ויהיה חדש.
  3. Joecamel, האם אתה מדבר מניסיון? אין החלפת כרטיסים, קידוד שונה, כבלים מיוחדים, הגדרות מכשיר או דברים מוזרים כאלה?
  4. שלום חברים, התעניינתי בהחלפת הממיר הרגיל שלי ב-yes max, מתברר שעלות ההתקנה בלבד היא 400 ש"ח, מדוע ולמה? לא ניתן להרכיב לבד? ההתקנה עד כדי כך "מסובכת"?
  5. הולמס פלייס, ראשל"צ.
  6. היי עידן, לא נעלבתי, אנו מנהלים דיון - אך תודה בכל זאת! כמו כן, לאחר שהבהרת את דבריך, לא נותר לי אלא להסכים איתך! נ.ב שלומי, זו המחלה של ה-Z3 בארץ, לצערי הביאו רק את הגרסאות החלשות בצורה סדירה, למעט כמה 2.8. משפחת Z3 המקורית הרבה יותר רחבה עם שלל מנועים חזקים (יש פחות ויש יותר) כולל גרסת M. לירון.
  7. עידן, אני לא מסכים איתך. ראשית, אני לא יודע למה אתה עושה הכללות, אך לא כל מי שרוכש BMW Z3 מחפש את ההרפתקאה המוטורית של חייו - יש כאלה שמחפשים להגשים את חלום הגג הפתוח ולקנות אחת שנראית מעולה (לטעמי!) ובעלת איכויות שלא תמיד משתקפות במיאטה (גג חשמלי, איכות הרכבה טובה אך לא מעולה כפי שרגילים ב-BMW - אין ספק שעדיין גבוהה מהמיאטה, דיפוני עץ/עור וכ"ו). לא כולם אוהבים את המיאטה (על כל יתרונותיה בתחום המוטורי) מבחינה ויזואלית וצריך לדעת להתמודד עם זה ולא לקחת ללב - לא צריך להקצין עם התגובות. אני כיום בעלים של Z3 ומרוצה מאוד (למרות שלא הייתי מתנגד לעוד קצת כוח). לירון.
  8. Road-z-ter

    z3

    לירן, למיטב ידיעתי, יש 200 יחידות בארץ (אולי טיפה יותר...) לרכב שיוצר 6 שנים, בקריטריונים שלי זה נדיר (גם מיאטה מוגדר כרכב נדיר למרות שמסתובבות בערך 600 יחידות על הכביש). כמו כן, רוב העסקאות שאני מכיר בוצעו בסכומים אלו או בסכומים מאוד קרובים למה שביקשו בהתחלה. זהו השוק של הרכב, תצטרך לחיות איתו - שווה או לא זה כבר שיקול שלך. לפותח השירשור, 1. במחירון יצחק לוי המקוון שב-ynet, יש אפשרות לבצע שיקלול מחיר מתקדם של הרכב כולל התוספות שציינת - שווה בדיקה. 2. מכיוון שבדרך כלל רכב מהסוג הזה קונים מאהבה ולא מהיגיון - אם השיקול הוא כלכלי, אולי כדאי שתחפש רכב אחר - עצם המותג וסוג הרכב, האחזקה שלו לא זולה הן מבחינת ביטוח והן מבחינה מכנית (בעיקר פלסטיקה וחלקים). נ.ב גם מיאטות דור ראשון (NA) מאותם שנתונים השמורות במצב טוב נסחרות במחירים דומים. לירון.
  9. Road-z-ter

    z3

    במיוחד שהרכב נדיר מאוד בארצינו ויש מעט אקזמפלרים שמורים ללא מנוע גמור או פגיעת שלדה (וגג נורמלי ללא קרעים/דליפות). לרכבים מסוג זה המחירון הוא בגדר הלצה בלבד (וזו לא שגיאת כתיב, התכוונתי להלצה לא להמלצה! ).
  10. Volk, התכוונת לפנסי ה-Z3 או לפנסי השברולט? האם אפשר להפוך תקן אמריקאי לאירופאי ע"י כיוון האלומה?
  11. יצא לך יפה מאוד. נצל"ש קטן ברשותך , הנה הסט שרציתי להזמין, כיצד יודעים מהו התקן? יש דרך להבחין? ללא קשר לתוספת הקוסמטית של האנג'ל, השיקול העיקרי להחלפה היה כדי לא לסנוור נהגים במידה ואתקין בעתיד תאורת קסנון (ידוע לי שבפנסי פרוג'קטור הסינוור נמנע עקב מיקוד האלומה).
  12. האם הפנסים הקדמיים בתקן האירופאי או האמריקאי? גם אני התעניינתי בעבר ברכישת זוג לרכב שלי אך בפורום אמרו לי לפי התמונה שהעליתי שמדובר בתקן אמריקאי.
  13. שלום חברים, בימים הקרובים אני מתכנן להעלות את מידת הג'אנטים מ-15" ל-17", באותה הזדמנות אני צריך להחליף את מידת הצמיגים. לכן, אבקש המלצה לסט צמיגים איכותי אשר ישפר גם את תאוצת הרכב (אך לא יפגע בנוחות הנסיעה כמובן). תקציב: 2000-2500. אם זה משנה, סוג הרכב הוא BMW Z3, ידנית. תודה רבה מראש. לירון.
  14. STAS-S, יצא יפה מאוד, היכן התקנת? גם אני רכשתי לא מזמן קלפים לבנים עם תאורת פלסמה ללוח השעונים של ה-Z3 שלי (הוזמן מאיביי הגרמני) אך עוד לא הספקתי להתקין, היכן ביצעת זאת? (הערכה שלי כוללת מתג המשמש כבורר עוצמה + מתג החלפה לצבעים כחול/ירוק). תודה, לירון.
  15. Volk, למיטב ידיעתי הביטוח לא ישלם לך בכלל אם ידע שהרכב משופר. יגאל - לשוטר אין את סמכות לעצור אותך בצד, לפתוח מכסה מנוע ולהוריד אותך מהכביש אם משהו לא מוצא חן בעיניו?
  16. תודה למגיבים, אך שימו לב לשאלה. הבעיה הגדולה היא לא עם המכונים, אלא עם החוק (שוטרים ליתר דיוק), כיצד עוברים משוכה זו? (שלא נדבר על ביטוח, רכבים משופרים ויקרים מוכנים להסתכן באיבוד ביטוח בעת הצורך בלי להניד עפעף, דבר שלא מובן לי בפני עצמו) יש משהו שרק אני לא רואה/יודע?
  17. שלום רב, כבר זמן רב שאני חושב לשפר את הרכב שלי ולוסיף לו כוח בצורה כזו או אחרת. אך הדבר שעוצר אותי הוא המפגש עם הכחולים במדים (כן...ילד טוב ירושלים ). יש ברשותי רכב מושך עיניים ולכן להסבירות להיעצר גבוהה אך אני רואה שהדבר אינו מפריע לאנשים אחרים בעלי רכבים מושכים (לפני יומיים התפרסמה בלוח S2000 מוגדשת!) והם משפרים ככל העולה על רוחם וארנקם. האם המפגש עם הכחולים לא כזה נורא כמו שאני חושב? האם אוכל לשפר ללא פחד? אשמח לשמוע את דעתכם. תודה לעונים.
  18. מבחינה ספורטיבית, המיאטה היא הבחירה הטובה ביותר בטווח המחירים שציינת. אמת ויציב. גם לדעתי! ניתן להגיד זאת גם על ה-Z3 (רק במקום "גם בארץ יש לא מעט כאלו" תחליף ל-"רק בארץ יש מעט כאלו"), קשה מאוד למצוא אחת שמורה (הן מבחינה מכנית והן מבחינת פנים הרכב) כמו כן, יש לא מעט אוטומאטיות. פלסטיקה וחלקים יקרים מאוד (בנוסף, רובם המכריע של החלקים לא נמצא בארץ ויש להמתין שיגיעו מחו"ל, המתנה בין שבוע ל-10 ימים). עלות הטיפולים בהתאם לסוג הטיפול, היקפו ומקום הטיפול - אחזקת מיאטה תהיה זולה משמעותית. בנוסף, יש לציין שביטוח למיאטה יהיה זול משמעותית מהבימר. קונדסון, מילים בסלע: נסיעה ברודסטר = חיוך שלא נגמר... * הכותב הינו בעל Z3.
  19. בהמשך לתגובתי הקודמת, אם אקנה את המכשיר מחנות אירופאית במקום ארה"ב, האם תהיה תמיכה בתדרי הרדיו בארץ? תודה.
  20. כיצד יודעים האם הדגם תומך בתדרים בארץ או לא? (לדוגמא באלפיין יש את האות R)
  21. בנוגע לסעיף 1, לאחר חיפוש מעמיק בפורום הבנתי שסה"כ אני צריך להוסיף 32.8% למחיר המוצר + המשלוח, כך בעצם אגיע למחיר הסופי שעליי לשלם. מה בנוגע לסעיף 2? למישהו יש תובנות בעניין? תודה רבה.
  22. שלום חברים, אני מעוניין לרכוש את Pioneer AVH-P5900DVD מחו"ל דרך האינטרנט ויש לי 2 שאלות: 1. לאחר חיפוש בפורום הבנתי שעלי לשלם למכס עוד 15.5% בנוסף לעלות המוצר, האם הבנתי נכון? האם יש עלויות נוספות שלא ידועות לי? 2. האם ישנן הגבלות מסויימות לעומת מכשירי DVD של פיוניר הנמכרים בארץ? תודה מרבה מראש לעונים.
  23. רפי, תודה על המלצתך בנוגע לריפודי העור ("אוטו אלגנס"). תהיתי היכן אוכל להחליף את צבע העור שברכב שלי לצבע אחר בצורה איכותית ויוקרתית.
  24. חג שמח לכולם, 1. מהו לחץ האוויר המומלץ לצמיגים ברכב זה? (BMW Z3) 2 אני מעוניין לפנק את הרכב שלי בצליל נעים ו"סקסי", היכן ניתן לרכוש אגזוז זרימה חופשית של ראמוס עם יציאה אובלית במחירים נוחים? תודה רבה.
  25. תודה למגיבים. אני מבין שאין מנוס מביקור אצל מומחים אוביקטיבים שיעזרו לי לפענח מה יש ברכב וכיצד להגיע לאיכות הסאונד הראויה והרצויה. יש המלצות? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...