Jump to content

ybeybe

  • הודעות

    42
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ybeybe

  1. מישהו יכול להמליץ לי על מוסך טוב ללנצ'יה באזור המרכז ? תודה
  2. כן אני יודע, הרכב שלי הוא לנצ'יה קאפה
  3. תודה רבה, אני אנסה מחר
  4. הייתי לכל האורך.. יש שם 3 אם אני לא טועה... אצל אחד מהם מצאתי אבל המדובר בדוגמא אחת שאפילו המוכר שם הסכים שזה הג'אנט הכי מכוער שיש להם
  5. בהמשך להודעתי לעניין החישוקים ליגואר, האם מישהו יודע יכול לעזור לי בעניין? ניסיתי את היבואנים ברח' ריבל בתל אביב וכמה מקומות אחרים. אין להם שם (או שיש אחד שנרקאה על הפנים).. אני מחפש חישוקי מגנזיום 17 אינטש (אפשר גם 16) במרווח ברגים 5/108.
  6. יש למישהו מושג מה המידה המקסימאלית של החישוקים שאפשר להחליף ללנצ'יה קאפה שלי זה 205/60R15 ואני יודע שניתן גם להחליף ל- 205/55R16 האם אפשר יותר מזה ? הכוונה שלי כמובן היא למידה שתאושר ע" משרד הרישוי תודה
×
×
  • תוכן חדש...