אהלן.
לפני שבוע נדלקה לי הנורת אזהרה של המזרקים באוטו(פונטו 97) אז קניתי את התוסף דלק של גולד לייבל(לשימוש כל 10000 ק"מ.עולה סביב 100 ש"ח) שאמרו לי שהוא הכי טוב וחזק שקיים על המדפים.
ואכן השתמשתי בו הנורה כבר לא נדלקת לי
אלא ש..
היום נפלתי בטסט על פליטת גזים (ה-CO שדיברתם עליו).
במוסך הוציאו לי את החלק שבו יושב המסנן דלק והזריקו לי משם חומר דרך צינור ,ולאחר מכן דרך פתח אחר ריססו איזה חומר תוך כדי העלאת הטורים .הטיפול פתר את הבעיה.
רציתי לדעת???
התוסף לא היה אמור גם לפתור את בעיית הגזים?(רשום שהוא אמור לנקות את המערכת, לגרום לשיפור בצריכת הדלק וזיהום ובלה בלה בלה...).
ממש מרגיז ,עלה לי המון כסף הטיפול ,אם הייתי יודע שיש תוסף יותר טוב שהיה חוסך לי את הטיפול הייתי משתמש בו.
אתם יודעים אם יש איזו שהיא כתובת שאני יכול לפנות אליה ולהתלונן?
תודה.
POPA