Jump to content

dror84

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dror84

  1. מה אין חוברת? לא כתוב על המכשיר? בכלל, תנסה לעשות בדיקה בחוברת מה האופציות שם. תחפש קידודים (codecs) נתמכים
  2. מה הדגם של המכשיר?
  3. ברמת העיקרון מה שקורץ לי זה המינימום התעסקות טכנית (הבנתי שהדריבר מנגן בנפח של דלת), וקבלת מוצר מעולה שנותן תוצאות ללא פשרות. אז ככל הנראה אני אבחר באפשרות הנוחה (והיותר יקרה).
  4. שזה גם סוג של הרפתקאה שאני מנסה להמנע ממנה..
  5. דווקא ההבדל עם הקרוס ובלי הקרוס עמד על 1200 ש"ח.
  6. 6800 לכל הסט זה סביר? אולי בחלקים יוצא זול יותר?
  7. מבעלי נסיון עם הסט, הייתי רוצה לדעת אם שימוש בקרוס הוא בגדר ביזבוז פוטנציאל אדיר או שעם הגברה ראויה וכו' התוצאות משביעות רצון וכך מקבלים גם מוצר מעולה באיכותו בלי "התעסקות" מיותרת עם כיוונים. תודה מראש.
  8. או..ממש תודה לך.
  9. להערכתי ב-200 עד 500 שח לא תמצא משהו יותר טוב מהסוני הזה שיש לך (מה הדגם אגב?). לגבי הרמקול השמאלי, אם מדובר ברמקולים שהגיעו עם הרכב, ממליץ להחליף את שני הקידמיים באיזה סט קומפוננט (למשל:מורל פולס)
  10. התחננתי אליו וביקשתי ממש יפה ומשום מה הוא החליט לגלוש לו... סתם, מה שניסיתי זה לחיצה ממש ארוכה (איזה 15 ש) על הכפתור של "ההגלשה". תודה לעונים
  11. פתאום היום, המכשיר מסרב לפתוח את עצמו. כלומר לגלוש בשביל שיהיה אפשר לשלוף את הפאנל. גם לחיצה ארוכה (כזו שמשמשת לפתיחת הפאנל מבלי להוציא את הדיסק שבפנים) לא עושה כלום. יש רק את ה"ביפ",ובמקום שהוא יגלוש לא קורה כלום. בנוסף אין דיסק בפנים כך שאני לא יכול לבדוק אם הוא מנגן. רדיו שומעים כרגיל. עצות, פתרונות יתקבלו בברכה. דרור
  12. למה נראה לי שזה יהיה של אותו יצרן
  13. הבניה ממש יפה.. נראה גימור מעולה.אתה עשית? כמו כן, איך הDLS הנ"ל? ומה עוד יושב ברכב (מגברים,סאב וכו')
  14. מה אתה רוצה, זה לא אפשרי כי אין כזה דבר...
  15. אליקו כבר התנדב () לאסוף את העיניינים, כל מי שרוצה פשוט ישלח לו הודעה.... ועוד כמה זמן הוא יודיע איפה אנחנו עומדים.
  16. תכלס הכי חכם זה לחכות קצת לראות עוד תגובות של אנשים.. חוץ מאמיר.
  17. מה לגבי רכישה קבוצתית? אם תהיה הענות נראה לך שהיבואן יהיה גמיש?
  18. כי התחום שאתה משתתף בו, הוא מה שנקרא - בר מדידה ע"י מכשירים. אבל SQ זה סובייקטיבי (פחות או יותר) לפי טעם השופטים. ולכן לא משנה באיזה גישה אובייקטיבית הם מגיעים (ואני בטוח שכן) עדיין נראה לי שהסט אפ שמוצג לפניהם מותיר רושם עוד לפני השמיעה.
  19. בהקשר לתחרות ה-SQ, אני חושב שגם השופטים לא צריכים לדעת מה הסט אפ של הרכב שהם בוחנים. ככה בשביל להסיר דעות ראשוניות.
  20. רוקפורד מייצרים ועוד איך. אתה מתכוון להוציא 14K על דיוידי?
  21. זה ברור שזאת הכוונה. אבל אם אתה אומר פה שההגברה הפנימית לא משפיעה כלום, משמע לא נלקחת בחשבון כי "זה יציאות שונות", למה זה טוב? חוץ מזה, כשאתה מגביר את הווליום ברדיו, המוזיקה מתגברת. איך זה מסתדר.
  22. אז למה יש הד יוניטים עם אפשרות לכיבוי ההגברה הפנימית? אם היא לא נלקחת בחשבון?
  23. אם לא שמעת אותם פעם באוזניים שלך לא הייתי ממליץ לך לרוץ על זה. בסוף אתה עלול לתתבאס אם הם לא ישמעו לך טוב
  24. למה אתה לא פותח אותו מאחורה שינגן לתוך הדלת? איטום תוסיף בהמשך
×
×
  • תוכן חדש...