Jump to content

נתי רוט

  • הודעות

    48
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נתי רוט

  1. מישהו יודע איפה אפשר למצא את מספר השילדה בקרגו 709 ?
  2. איפה זה ? אתה מכיר את הבעלים ?
  3. אני אסרוק ואשלך במשך השבוע... שיהיה בהצלחה.
  4. איזה סוג ? איזה שנה ? יש לי איזה סיפרון נחמד ל35-135 . דבר איתי בפרטי. נתי
  5. היי אבי, מאיזה חלקים אתה רוצה להיפרד ? איפה אתה נמצא ? נתי.
  6. שלום לכולם, מחפש ח"ח לפג'ו 403 שנת 61 סדאן. בעיקר חלקים קוסמטיים, פנסים וניקלים. נתי. 057-6426468
  7. בנושא הכבל גז לקרגו - תודה רבה לכל העוזרים. יש כבל והכל עובד יפה. שנה טובה וגמר חתימה טובה.
  8. קודם כל תודה. אצל השמואל לוי בדקנו - אין. הפאנוס - יש לך כתובת או טלפון ?
  9. ניסינו במוסכים.. יש דומה לא בדיוק - יוצר בעיה כי אין מהלך גז מלא. אנחנו מאזור השרון - אבל אין בעיה להגיע לכל מקום אם יש כבל.
  10. יש כבל... ואין מאיפה להשיג... שבוע שעבר אבא נסע את שארית הדרך עם "גז יש" - פשוט חוט חשמל שהיה זרוק שם ונקשר למצערת על המנוע.
  11. היי, יש לי (לאבא) פורד קרגו 709 88 , שבוע שעבר נקרע כבל גז באמצע הדרך..... אנחנו לא מצליחים למצא כבל מתאים - מישהו יכול לעזור ? תודה
  12. אפשר לקבל יותר פרטים ? מכיר שם מישהו ?
  13. היי, עדיין רלוונטי ? אם כן נא ליצור קשר בה"פ . תודה.
  14. מחפש סטרטר במיוחד וכל חלק שיש לפז'ו 403 . כל עזרה תתקבל בברכה.
  15. נתי רוט

    קבוצת סוסיתא

    אם היה פשוט הייתי עושה - אבל אין מספר רכב ואין תעודות זהות של הבעלים. זו בדיוק הבעיה - אני עם רכב ללא פרטים (אולי אצליח להוציא מספר שלדה..אבל לא בטוח) מה עושים אם אין פרטים ? האם שווה להשקיע ברכב ?
  16. נתי רוט

    קבוצת סוסיתא

    שלום לכולם. יש לי (יותר נכון לאבא) סוסיתא שהבעלים החזירו מספרים למשרד הרישוי, לקחו מספרים ואין שם דרך למצוא אותם. מי יודע איך אפשר להחזיר את הרכב לכביש (רשיונות, מספרים ) ? תודה מראש, נתי.
  17. גז רגל הוא קיט תוספת. לעולם לא יצא 35 מהמפעל עם דוושה.
  18. איפה יש ? באיזה מושבים ?
  19. מכוניות זה יפה מאוד..ומשאיות גם - אבל יש עולם שלם של טרקטורים !!!!!! מישהו בעניין ?
  20. תן יותר פרטים לגבי האורינגים - מידות - ואולי אני אוכל לעזור לך...
  21. בנושא הליפט : חד פאזי או תלת ? מה המחיר המבוקש ?
  22. לכל המעוניין יש אצלי ספרות של לאדה ניבה - קלסר ענק. קיימים גם חלקים שונים ומשונים לרכב הנ"ל.. (סרן..בלוק מנוע מושבים וכו')
  23. מחפש ספרות למשאית פורד קרגו 709 שנת 88 לאחר החלפת מנוע ל 92 - אמנם לא אספנות אבל לא רכב חדש .... כמו כן צריך בדחיפות משאבות בלם לדגם הנ"ל וז'נט מתאים (9.5R17.5 6 חורים טיובלס)
×
×
  • תוכן חדש...