אם היה פשוט הייתי עושה - אבל אין מספר רכב ואין תעודות זהות של הבעלים.
זו בדיוק הבעיה - אני עם רכב ללא פרטים (אולי אצליח להוציא מספר שלדה..אבל לא בטוח)
מה עושים אם אין פרטים ? האם שווה להשקיע ברכב ?
שלום לכולם.
יש לי (יותר נכון לאבא) סוסיתא שהבעלים החזירו מספרים למשרד הרישוי, לקחו מספרים ואין שם דרך למצוא אותם.
מי יודע איך אפשר להחזיר את הרכב לכביש (רשיונות, מספרים ) ?
תודה מראש,
נתי.
מחפש ספרות למשאית פורד קרגו 709 שנת 88 לאחר החלפת מנוע ל 92 - אמנם לא אספנות אבל לא רכב חדש ....
כמו כן צריך בדחיפות משאבות בלם לדגם הנ"ל וז'נט מתאים (9.5R17.5 6 חורים טיובלס)