אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים ברוך השם.
בן 3, בן 2 ובן 5 חודשים.
מקבל רכב חדש מהעבודה חודש הבא,
ונתנו לי 2 אופציות לבחירה.
סקודה קאמיק (לא סגור אם מנוע 999 או 1500)
או
סוזוקי S cross
באופן אישי, מעדיף את הסקודה.
לא אוהב סוזוקי. לא משנה כמה ניסיתי להתחבר.
המון חברה אצלנו בחרו את הקאמיק,
מבחינה חיצונית נראה שיהיה קטן לנו.
חשוב לציין, שהכיסאות לא מורכבים באופן קבוע ברכב ורוב הנסיעות שלי הן לבד - אולי רק בימי חמישי ערב ושישי בבוקר וגם זה לנסיעות קצרות בתוך העיר (10-15 דקות) או נסיעות של עד חצי שעה מדי פעם.
מה אתם הייתם בוחרים במקומי?
תודה לכם!