Jump to content

צפריר

  • הודעות

    133
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צפריר

  1. מצאתי את הנתונים הבאים, למרות שאת הרכב שלי לא מצאתי כאן... מעניין, מאזדה 3 עומדת יפה עם דודג' וויפר ולמבורגיני. http://www.germancarzone.com/test-data/9636-flexibility-times-4th-gear-80-120-kph.html
  2. ע"מ לבדוק אם המנוע "מושך" כמו שצריך , אני מחפש נתוני תאוצה מ 80 ל 120 בהילוך רביעי (נניח) , המהירות שבה מתבצעת הבדיקה באה לנטרל יכולות של הנהג, רק דוושה בפנים ללא החלפת הילוכים. מכירים אתר כלשהו שמרכז נתוני תאוצה?
  3. אכן מוסך טוב, מחפש דעה ספציפית הנוגעת למחלקת הפחחות שנמצאת במתחמו
  4. את המוסך אני מכיר (לטובה), האם מחלקת הפחחות שנמצאת במתחם מומלצת? תודה.
  5. מהדגם החדש ש"מרסס" + מיכל מים ומשאבה תודה.
  6. בעיה מוכרת במכוניות האצ'בק, ראשית בדוק שדלת תא המטען נטרקת כמו שצריך ושהבידוד בהיקפה תקין.
  7. מכמונת לייזר באיילון צפון, הקטע האחרון , 200 מ' לפני כפר שמריהו. נצפה היום, 6:50 בבוקר, שוטר שעון על אופנוע ולוזר.
  8. תתחדשו. ממליץ על מוסך מרום בהרצליה, מטפל שם כבר שנים בסיריון של אימי. ואפילו יש שם הנחה לעמיתי "חבר", אם רלוונטי...
  9. גם אצלי באאודי היתה בעיה דומה, אחרי מוסך "בית מרקחת" מהרשת הגעתי לרון, כנראה שהניסיון עושה את שלו, פתר בעיה שאף ד"ר שם לא ידע לפתור...
  10. `````
  11. פרטי המבצע מצורפים בקישור. האם למישהו כאן יש ניסיון ב"אימון" הנ"ל? ממליץ/לא ממליץ? תודה. http://www.hvr.co.il/main.html?info_maslulim.html
  12. ווזלין רגיל עבור ה"מצבר" שלך ניתן להשיג בסופרפארם למשל.
  13. כשמחובר צב"ד במקביל ניתן לראות את תחום העבודה שנע בין 85~ מעלות ל 95~מעלות. לעומת תצוגת המיזוג שתשאר קבועה ב 90 מע'.
  14. מניסיון - אם אין נפגעים המשטרה לא תטפל, אולי תתן לך את הפרטים שלה.(אתה בטוח שכלום לא כואב לך?) קח בחשבון שסביר להניח,שאם תפתח את העניין בבית המשפט, קו ההגנה שלה יהיה שאתה פגעת בה...
  15. נזק לא קטן נגרם לרכבך, אתה בטוח שלא נפגעת מהמכה?
  16. כלקוח של רון ב 10 השנים האחרונות (וכמוזמן שלא הצליח לצערו להגיע לערב תענוגות הבשרים ...) עליי להודות שמעולם לא נפרדתי ממותג VAG הרבה בזכות השרות הנפלא של מר. אוחנה. הלוואי והליפטים שלך תמיד יהיו מלאים ורק בלקוחות מרוצים. צפריר.
  17. דגם הרכב: אאודי קופה שנת 90. צריכת דלק ממוצעת: 10/1 המכונית מבקרת במוסך: בעיקר טיפולים ורק למוסך "רון" הרכב אצלי: 10 שנים אני אוהב במכונית: גיר, מנוע (שופר באנגליה בסדנת TSR) ,בטיחות,אמינות,מראה,ייחודיות,אין צורך בבדיקת 4 גזים אני לא אוהב במכונית: אין ABS, אין בקרת יציבות וכו' הייתי משפר: את הנהג הייתי מחליף אותה במכונית: הקופה נמכרה ממש היום, הוחלפה באודי שנת 2001.
  18. מקפיץ את המודעה ומוריד את המחיר.
  19. בבעלותי 10 שנים. גיר ידני,לא קווטרו. מתחייב מנוע ושילדה תקינים. מחיר 28.000 ש"ח בהרצליה טל' 0574877535 תודה.
  20. שלום ברכב מותקנת מערכת boss מקורית audi concert ברצוני לחבר mp3 במקום מחליף הדיסקים המקורי. כמו כן,מבקש לשמור על אפשרות התצוגה גם בניגון mp3.(גם בלוח השעונים) נתקלתי במוצרים הבאים ב ebay. האם מישהו יכול להמליץ/לשלול את השימוש בהם? הבנתי שבשיטה הנ"ל אין את איבוד האיכות של משדר fm http://cgi.ebay.com/MP3-Player-for-AUDI-Concert-Chorus-Symphony-Navi-Plus_W0QQitemZ350031548264QQihZ022QQcategoryZ3288QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.es/MP3-Player-for-AUDI-Concert,Chorus,Symphony,Navi-Plu_W0QQitemZ120223147926QQcmdZViewItem תודה!
  21. ברצוני לרכוש רכש שמצא בבעלות המוכר כחצי שנה. לטענת המוכר, מאחר ומעולם לא קיבל חידוש רישיון (הרכב ברשותו רק חצי שנה וחידוש הרישיון בעוד שלושה חודשים) ולא טרח להוציא רישיון רכב, הוא יכול להציג רק מסמך העברת בעלות על שמו+רישיון הרכב הישן (בעלים קודמים) מה דעתכם? תמים או מסריח? תודה
×
×
  • תוכן חדש...