מצאתי את הנתונים הבאים, למרות שאת הרכב שלי לא מצאתי כאן...
מעניין, מאזדה 3 עומדת יפה עם דודג' וויפר ולמבורגיני.
http://www.germancarzone.com/test-data/9636-flexibility-times-4th-gear-80-120-kph.html
ע"מ לבדוק אם המנוע "מושך" כמו שצריך , אני מחפש נתוני תאוצה מ 80 ל 120 בהילוך רביעי (נניח) , המהירות שבה מתבצעת הבדיקה באה לנטרל יכולות של הנהג, רק דוושה בפנים ללא החלפת הילוכים.
מכירים אתר כלשהו שמרכז נתוני תאוצה?
מניסיון - אם אין נפגעים המשטרה לא תטפל, אולי תתן לך את הפרטים שלה.(אתה בטוח שכלום לא כואב לך?)
קח בחשבון שסביר להניח,שאם תפתח את העניין בבית המשפט, קו ההגנה שלה יהיה שאתה פגעת בה...
כלקוח של רון ב 10 השנים האחרונות (וכמוזמן שלא הצליח לצערו להגיע לערב תענוגות הבשרים ...)
עליי להודות שמעולם לא נפרדתי ממותג VAG הרבה בזכות השרות הנפלא של מר. אוחנה. הלוואי והליפטים שלך תמיד יהיו מלאים ורק בלקוחות מרוצים. צפריר.
דגם הרכב: אאודי קופה שנת 90.
צריכת דלק ממוצעת: 10/1
המכונית מבקרת במוסך: בעיקר טיפולים ורק למוסך "רון"
הרכב אצלי: 10 שנים
אני אוהב במכונית: גיר, מנוע (שופר באנגליה בסדנת TSR) ,בטיחות,אמינות,מראה,ייחודיות,אין צורך בבדיקת 4 גזים
אני לא אוהב במכונית: אין ABS, אין בקרת יציבות וכו'
הייתי משפר: את הנהג
הייתי מחליף אותה במכונית: הקופה נמכרה ממש היום, הוחלפה באודי שנת 2001.
שלום
ברכב מותקנת מערכת boss מקורית audi concert
ברצוני לחבר mp3 במקום מחליף הדיסקים המקורי.
כמו כן,מבקש לשמור על אפשרות התצוגה גם בניגון mp3.(גם בלוח השעונים)
נתקלתי במוצרים הבאים ב ebay.
האם מישהו יכול להמליץ/לשלול את השימוש בהם?
הבנתי שבשיטה הנ"ל אין את איבוד האיכות של משדר fm
http://cgi.ebay.com/MP3-Player-for-AUDI-Concert-Chorus-Symphony-Navi-Plus_W0QQitemZ350031548264QQihZ022QQcategoryZ3288QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.es/MP3-Player-for-AUDI-Concert,Chorus,Symphony,Navi-Plu_W0QQitemZ120223147926QQcmdZViewItem
תודה!
ברצוני לרכוש רכש שמצא בבעלות המוכר כחצי שנה.
לטענת המוכר, מאחר ומעולם לא קיבל חידוש רישיון (הרכב ברשותו רק חצי שנה וחידוש הרישיון בעוד שלושה חודשים) ולא טרח להוציא רישיון רכב, הוא יכול להציג רק מסמך העברת בעלות על שמו+רישיון הרכב הישן (בעלים קודמים)
מה דעתכם? תמים או מסריח?
תודה