אצלי, אאודי שנת 90 ישנו ממסר+טיימר וחיישן חום יעודיים להפעלת מאווררים כפי שאתה מעוניין (ללא תלות בסוויץ), הגיע כך מהמפעל.
בדוק אפשרות שאצלך קיים אך בוטל מסיבה כולשהיא.
תודה לכולם על העזרה!
לאחר שחשמלאי רכב ביקש להחליף את היחידה קומפלט כולל המפתח, קפצתי למוסך רון שם הצליחו להחליף את היחידה הפגומה (מכאני+אלק') ולשמר את המפתח הקיים.
שלום
בזמן סיבוב המפתח בסוויץ ההתנעה נשבר הקפיץ שנמצא במהלך האחרון של סיבוב המפתח.
כרגע האוטו מניע בדחיפה בלבד (כשהמפתח מסובב מקסימום ימינה)
ברצוני לפרק את הצמה שמתחברת לסוויץ ולהוציא זוג חוטים אותם אקצר - תיקון עד שאמצא סוויץ חליפי.
מהיכן עלי להוציא את החוטים?
אאודי 80 שנת 90
תודה על העזרה.
מכוון שמדובר בסבתה שטיפונת מתקשה לתפעל את המכשירים המודרניים, אבקש המלצתכם למכשיר פשוט לתפעול בעל כפתורים גדולים יחסית. 99% מהזמן שימוש ברדיו בלבד.
כמו כן, אשמח להצעות למכשירים משומשים.
תודה!