Jump to content

hondacivic02es

  • הודעות

    1,157
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hondacivic02es

  1. אני מחפש המלצות למערכת של פיוניר בלבד, משהו עוצמתי שידע לנצל מגבר של רוקפוקד שיש לי + 2 קומפוננטים של MB QUART תסמכו עלי שהציוד כבד ואיכותי אני רק מחפש מערכת אחרת כי הסאונד שהסוני שלי מוציאה פשוט חרא ומתעוות לי אחרי כמה דקות. אני מתעקש בכוונה על פיוניר כי שמעתי רק חוות דעת טובות על המערכות האלה, התקציב שלי הוא עד 2500 ש"ח, מבקש מאנשים שיש להם לתת חוות דעת על מערכת יחסית מדגם חדש ולא ישן, אני חייב אבל שתהיה כניסה לDVD ושהפאנל יהיה נשלף. תודה רבה מראש לעוזרים! אגב, זאת המערכת שיש לי כרגע, מערכת סבבה אבל בווליום גבוה הסאונד משתגע, מתחיל להתעוות אין סדר כל הצלילים מופצצים בשיא העוצמה בלי איכות מינימלית... http://img470.imageshack.us/my.php?image=img00219xy.jpg
×
×
  • תוכן חדש...