Jump to content

מוסך דעת

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מוסך דעת

  1. היי בגדול הכל טוב אבל האמת שאין את החלק השחור הזה על המכסה מנוע, אמור להיות בסיריון? ביאריס שלי הייתה
  2. תודה לך על התשובה המפורטת ועל ההסבר! שבוע טוב!
  3. תודה על התשובה. אני שם קישור לפוסט שלי. האם נראה לך שזאת אותה בעיה בגדול? ושזה הפיתרון עבורה?
  4. אהלן חברים, ברשותי דייהטסו 2009 200000 ק"מ בערך, אחרי טסט. (לא ידוע לי על העבר הטיפולי שלה) כשאני בנסיעות ארוכות ומגיע למעל 100 קמ"ש או לסירוגין מעל 2 וחצי סל"ד הרכב נורא רועש- עד כדי שקשה לשמוע את עצמך ובמקביל אפשר לרגיש שהדוושה של הגז רועדת. כשאני משחרר לניוטרל- הרעש באופן יחסי מתבטל. המצב הזה הוא גם בירידה וגם במישור/ירידה. ומצאתי שהמכנה המשותף הוא הטורים. ובנוסף מה ששמתי לב- שבירידה מרגיש שההילוך נתקע וכביכול בולם את הרכב מהידרדרות מהירה, עם זאת לוקח לו זמן עד שהוא משתחרר להילוך גבוה יותר בשביל לשוט. -זה לא תושבת מנוע כי הרכב לא רועד -לא רעשי רוח/גלגלים. (-מוסכניק בדק את הרכב כשהוא מונע ועומד ולא אמר מצא משהו חריג) מה יכולה להיות הבעיה?
  5. אהלן, יש לי בעיה דומה. מצאת פתרון בסוף?
×
×
  • תוכן חדש...