אהלן חברים, ברשותי דייהטסו 2009 200000 ק"מ בערך, אחרי טסט. (לא ידוע לי על העבר הטיפולי שלה)
כשאני בנסיעות ארוכות ומגיע למעל 100 קמ"ש או לסירוגין מעל 2 וחצי סל"ד הרכב נורא רועש- עד כדי שקשה לשמוע את עצמך ובמקביל אפשר לרגיש שהדוושה של הגז רועדת.
כשאני משחרר לניוטרל- הרעש באופן יחסי מתבטל. המצב הזה הוא גם בירידה וגם במישור/ירידה. ומצאתי שהמכנה המשותף הוא הטורים.
ובנוסף מה ששמתי לב- שבירידה מרגיש שההילוך נתקע וכביכול בולם את הרכב מהידרדרות מהירה, עם זאת לוקח לו זמן עד שהוא משתחרר להילוך גבוה יותר בשביל לשוט.
-זה לא תושבת מנוע כי הרכב לא רועד
-לא רעשי רוח/גלגלים.
(-מוסכניק בדק את הרכב כשהוא מונע ועומד ולא אמר מצא משהו חריג)
מה יכולה להיות הבעיה?